BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoitti varmaan Juania. Että valmentaako sinua tällä hetkellä joku, vai itsekö vastaat tästä puolesta ?

Onkos vielä mitään suunnitelmia tai ajatuksia kisojen ajankohdan suhteen ?

On mulla vähän suunnitelmia ollut tässä, mutta en mainitse niistä vielä mitään ennekuin lyön lukkoon 100 varmasti.

Mitä tarkoitat uusia kuvioita valmentamisessa? Tottakai valmennus jutut hieman saattaa muuttua, kun itse oppii jotain uutta, samalla sitten voi hyödyntää niitä toisille.

En oikein osaa itse sanoa, olisiko joku kehittynyt kun eihän sitä omasta mielestä koskaan ole kehittyny, haha :D Nyt mulla ei ole ollu tarkotus vaan pakata mahd.paljon kiloja, vaan juuri hakea enemmän balanssia, seuraavat kisat sitten näyttää onko sitä tullut vai ei. Paino on oikeastaan ollut nyt samoissa kun viime offin korkein, eikä se oli juurikaan noussut tässä edellisen 2-3kkn aikana.

Vähän ollut usko itseen hakusessa ton dominikaanisen kisan jälkeen, ne kuvat mitä sieltä näin, näytti kyllä niin paskalta että melkein heitin jo hanskatki tiskiin, nyt sitä miettii että mitä jos näytän siltä myös seuraavissa kisoissa. Yrittänyt itseä lohduttaa että kuvat on vain kuvia :D

eihän ketään näyttänyt hyvältä dominaakisen kisan kuvissa, valot vaikuttaa todella paljon

Onko @SUPERMASSA mitään vinkkejä millä saisi jalkareeneissä enemmän osumaa tuonne sisäreidelle? Yhden jalan prässeillä saa jonkin verran sinne annettua runtua.

Itsekin jään odottamaan Maken vastausta, mutta itselläni "sammakkoprässi" on ollut oikeastaan ainoa toimiva liike joko yksinään ja/tai supereina reidenlähennyksen kanssa. Tuo tyyli vaatii nilkoilta ja tietyiltä reiden osilta aika hyvää liikkuvuutta, kun otan itse melko syvältä tuon ja vielä pienellä pysätyksellä. Mutta liikkuvuutta voi onneksi kehittää siinä ohella. Painot tippuvat toki "normityyliin" verrattuna enemmän tai vähemmän rajusti, mutta jos tuon haluaa tehdä kontrolloidusti ja pyrkiä aktivoimaan tosissaan sitä reisilihaksen sisempää osaa, niin painot muuttuvat tosi paljon. Helvetin hyvät lämmittelyt myös mun mielestä vaatii. Mutta tuo liike yksinään tai juurikin superina lähennyksen kanssa (siinäkin 1-3sek supistuspito, hidas negatiivinen ja kunnon venytys), niin reiden mallia on saanut +10 treenivuoden jälkeen muutettua tosi sviippipainotteisesta vähän parempaan suuntaan. Kannattaa testata.

View: https://www.youtube.com/watch?v=cbjdHbC62Vs&feature=share

@Volli Mites on reenit kulukeneet? Onko muuten käynyt kertaakaan mielessä palata JiiPeen talliin takaisin vai koetko että sieltä on jo kaikki ns. "saatu"?

Se o maksimissaa pari vuotta ja Olli nähää ammattilaislavoilla!:worship::rock: Mites muute @Volli kumpi sarja se ois ammatilaisissa mielessä, avoin vai 212?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olli Kemppainen Kehonrakennuksen SM2019. Liput | kehonrakennusliitto

Näyttökuva 2019-5-10 kello 10.55.12.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom