Lapissa on nii palijo puhtaampaa ilimaa ja happia että se tuo jo sellasen 30%lisän kaikkeen tekemiseen. Happiku kuitenki on se ihmiselämän tärkein ravintoaine ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lapissa on nii palijo puhtaampaa ilimaa ja happia että se tuo jo sellasen 30%lisän kaikkeen tekemiseen. Happiku kuitenki on se ihmiselämän tärkein ravintoaine ;)
Selkeästi oot etelästä, etkä tiedä mikä Kemi ja Kemin ilma on.
Kemiä etelämpänä kyllä
Missä Olli? Jotain päivitystä tai videota olisi mukava saada.
Onko jotain uusia kuvioita valmentamisessa ja miten heikkoudet on nyt offilla ottaneet osumaa?Moro!
Sori, aivan ohi menny tämä sun viesti, melkein päivittäin kyllä tulee pakkiksella pyörähettyä, silti jääny hoksaamatta, sama pää kesät talvet.
Mutta eikai, reenannut ja yrittänyt auttaa muita treenaamaan, siinäpä se lyhykäisyydessään.
Vähän alkanu kisakipinä iskemään, kun alkaa olla palautunut tuosta viimevuodesta.
Yritän tässä kuvailla lähiaikoina jotain materiaalia!
Hyvin on reidet kehittynyt, varsinkin "sisäreidet. Pohkeet vielä samaan tahtiin, niin hyvä tulee.
Onko jotain uusia kuvioita valmentamisessa ja miten heikkoudet on nyt offilla ottaneet osumaa?
Tarkoitin siis sun valmentajia, että mennäänkö samalla vielä?Mitä tarkoitat uusia kuvioita valmentamisessa? Tottakai valmennus jutut hieman saattaa muuttua, kun itse oppii jotain uutta, samalla sitten voi hyödyntää niitä toisille.
En oikein osaa itse sanoa, olisiko joku kehittynyt kun eihän sitä omasta mielestä koskaan ole kehittyny, haha :D Nyt mulla ei ole ollu tarkotus vaan pakata mahd.paljon kiloja, vaan juuri hakea enemmän balanssia, seuraavat kisat sitten näyttää onko sitä tullut vai ei. Paino on oikeastaan ollut nyt samoissa kun viime offin korkein, eikä se oli juurikaan noussut tässä edellisen 2-3kkn aikana.
Vähän ollut usko itseen hakusessa ton dominikaanisen kisan jälkeen, ne kuvat mitä sieltä näin, näytti kyllä niin paskalta että melkein heitin jo hanskatki tiskiin, nyt sitä miettii että mitä jos näytän siltä myös seuraavissa kisoissa. Yrittänyt itseä lohduttaa että kuvat on vain kuvia :D
Mitä tarkoitat uusia kuvioita valmentamisessa?
Tarkoitin siis sun valmentajia, että mennäänkö samalla vielä?