BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep Olli ei aiheuta kuuluisaa "wow" efektiä vaan "mitä herran vittua" efektin! Jotenki todella hurjan näkönen kuva. (y)
Tokasin itekseni ääneen että "mitä vittua" kun näin ton kuvan :LOL:
On kyllä rajua kehitystä, hienoa että pääsee seuraamaan sivusta tätä näiden videoiden ja kuvien kautta.

Jäätävä selkä.. pohjois Suomen suurin

Pohjois-universumin suurin selkä! Jos Ollin koutsi on "diesel" niin pitäisikö lempinimi olla Olli "TDI" Kemppainen :)
Minä ostin ensimmäiset bodauslehdet -80 luvulla ja nämä suomalaiset kehonrakentajat ovat aiheuttaneet "monttuauki" fiiliksen:
- Jorma Rädyn -80 selän näkeminen.
- Jari Leino, kun valmistautui -89 Finnish GP-kisaan.
- Marko Savolainen -93 SM-kisoissa.
- J-P Pulkkinen -95.
- Olli 2018

Ai niin, listalta unohtui:
- Timo Poutiainen 2004

Lihaa on tullut aika lailla ja turha kutsua offseasonia "rajuksi", kyllahan tuossa after kuvassa silti vatsapalkit erottuu vaikka nestepohoa vahan onkin eli mun mielesta ihan siisti kunto silti. Kiva nahda millainen fysiikka tuosta kuoriutuu!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiks toi yläselkä oo jo aika legenda kun se on niin möykky? :LOL:

Mitäs helvettiä. Kuten sanoin, en oo tollaista mielestäni ennen nähnyt.

Hyvä video. Fastin intro ja logot uupuu videosta. Meneeköhän liittosekoilu jo yksittäisen kilpailijan tasolle sponssiasioissakin... :(

Onko Ollin tarkoitus kisata vielä alle kasikympissä?

Omaan silmään näyttäs rasvat olevan nyt jopa hitusen alhaisemmat kuin vertailukuvassa eli lihasmassaa on kyllä taottu tosi runsaasti.

Veikkaan puntaripainoksi 87-88kg ensi kisoihin.

Ps. Ihme, ettei kukaan muu kiinnittänyt huomiota tuohon aiempaan postaukseeni siitä, että Fast puuttuu vikasta videosta. Olisiko Olli itse voinut/halunnut kertoa sponssikuvioista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom