BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljon mahtoi olla viimeksi kisapaino? Lähempänä 80 kiloa kuin 75 kiloa kuitenkin?

77 oli helsingissä.ja 78 piste jotain nfessä. Mutta varaahan olisi ollut olla vielä kireämpi. Painollahan ei mitään merkitystä kunhan on kireä. Mutta kyllä se jotain 85 varmaan tulee olemaan, saa nähdä. Tavoite oli tehdä 9-13 kiloa koko vuonna, mutta nythän offseasonka olikin vain se 6kk, että jos tuo 85 on täynnä, olen enemmän kuin tyytyväinen :)

Veikkaan puntaripainoksi 87-88kg ensi kisoihin.

Ps. Ihme, ettei kukaan muu kiinnittänyt huomiota tuohon aiempaan postaukseeni siitä, että Fast puuttuu vikasta videosta. Olisiko Olli itse voinut/halunnut kertoa sponssikuvioista?

Se että en ole enää fastin porukassa johtuu siitä että mä enoo ollu tarpeeksi aktiivinen mainostaja.

Se että en ole enää fastin porukassa johtuu siitä että mä enoo ollu tarpeeksi aktiivinen mainostaja.
Vippaa opa pakkiksen logo videoiden alkuun, niin tungetaan taas etusivulle niitä.

Eikö nämä FASTin sponsoroinnit ole muutenkin tyyliä "mainosta meitä aivan vitusti niin palkkioksi saat kolme paskaherapussia vuodessa"
Mitäs sen pitäis olla? Ihminen ketä ei tunne kukaan muu kun kourallinen kehonrakennusta seuraavia ihmisiä. Mitä siitä pitäis saada? Sponsorointi taitaa olla mainostamista tässä maassa.

Mitäs sen pitäis olla? Ihminen ketä ei tunne kukaan muu kun kourallinen kehonrakennusta seuraavia ihmisiä. Mitä siitä pitäis saada? Sponsorointi taitaa olla mainostamista tässä maassa.

Ehkä tässä otettiin kantaa siihen palkkion suuruuteen vs. mainostuksen määrään. Ollilla on kuitenkin 5600 seuraajaa IG:ssä ja videoita katselee n. 6500 ihmistä keskimäärin. Kun joka videossa mainostat useampaan kertaan tuotetta ja jaat esimerkiksi 5-10 IG-kuvaa/storya viikossa, niin aika monta kymmentä tuhatta, jopa satoja tuhansia näyttökertaa tulee pelkästään viikossa. Niiden rahallinen arvo ei monesti vastaa lisäravinnefirmojen kanssa toimiessa heiltä saatua vastinetta.

Itselläni on esimerkiksi Instagramissa melkein yhtä paljon seuraajia kuin Ollilla ja olen hinnoitellut yhden Instagram-kuvan arvoksi n. 100-150e. Käytännössä kaikki firmat (eivät siis lisäravinnnefirmat) ovat maksaneet tämän ilomielin, joten periaatteessa yhden kuvan markkina-arvo voisi olla vielä tuotakin summaa suurempi.

Joten kyllä mä olisin lisäravinnefirmojen kanssa aika tarkkana, että mainostaja saa itse palkkion joka vastaa mainostuksen arvoa. En siis tiedä yhtään, että minkälainen sopimus Ollilla on FASTin kanssa ollut (eikä se meille kuulukaan), mutta tiedän useita tapauksia, joissa lisäravinnefirmat käyttävät aika härskisti hyväkseen monia kisaajia ja sellaiseksi tähtääviä. Niissä tapauksissa "palkkio", jonka lisäravinnefirma on mainostajalle antanut, on ollut hävyttömän pieni.

Ehkä tässä otettiin kantaa siihen palkkion suuruuteen vs. mainostuksen määrään. Ollilla on kuitenkin 5600 seuraajaa IG:ssä ja videoita katselee n. 6500 ihmistä keskimäärin. Kun joka videossa mainostat useampaan kertaan tuotetta ja jaat esimerkiksi 5-10 IG-kuvaa/storya viikossa, niin aika monta kymmentä tuhatta, jopa satoja tuhansia näyttökertaa tulee pelkästään viikossa. Niiden rahallinen arvo ei monesti vastaa lisäravinnefirmojen kanssa toimiessa heiltä saatua vastinetta.

Itselläni on esimerkiksi Instagramissa melkein yhtä paljon seuraajia kuin Ollilla ja olen hinnoitellut yhden Instagram-kuvan arvoksi n. 100-150e. Käytännössä kaikki firmat (eivät siis lisäravinnnefirmat) ovat maksaneet tämän ilomielin, joten periaatteessa yhden kuvan markkina-arvo voisi olla vielä tuotakin summaa suurempi.

Joten kyllä mä olisin lisäravinnefirmojen kanssa aika tarkkana, että mainostaja saa itse palkkion joka vastaa mainostuksen arvoa. En siis tiedä yhtään, että minkälainen sopimus Ollilla on FASTin kanssa ollut (eikä se meille kuulukaan), mutta tiedän useita tapauksia, joissa lisäravinnefirmat käyttävät aika härskisti hyväkseen monia kisaajia ja sellaiseksi tähtääviä. Niissä tapauksissa "palkkio", jonka lisäravinnefirma on mainostajalle antanut, on ollut hävyttömän pieni.
Ei ne siellä ymmärrä. Monet firmat on niin kujalla. Ne tuijottaa jonkun fitnesspimun seuraajamäärää muna kovana, mutta eivät ymmärrä sitä faktaa, että

A - 90% seuraajista on miehiä
B - 80% näistä on ulkomaalaisia pervoja perseenkyttääjiä
C - Todellinen kohderyhmä on alle 5% kokonaisseuraajamäärästä

Meillä miehillä taas tujo kohderyhmän prosentuaalinen määrä on massiivisesti korkeampi ja aidompi. Ei meidän hauiksia ihmettele 20 vuotiaat arabinaiset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oudoltahan tuo kyllä tuntuu, ettei Ollin sponssisopimus ollut tuota kestävämpää laatua. Ja nimenomaan sitä taustaa vasten, että ukko turpoaa tuota tahtia ja tulossa on jotain poikkeuksellisen kovaa kehonrakennusskeneen Suomessa. Mutta Ollin videoissa lisäravinteet ovat olleet nimenomaan lisäravinteen osassa, eikä niitä ole alleviivattu mitenkään. Enemmän siellä on ollut esillä puuro, kananmunat, riisi ja kana, joka on Ollin videoiden katselijoille sitä oikeasti tärkeää tietoa, mutta taas sponssidiilien (lisäravinteet) kannalta se on ongelmallista.
Ollille olisi hyvä sponssi joku lihantuottaja :)

Ollin kaltaisille koville tekijöille ilmaiset lisäravinteet ja siihen rahapalkka päälle. Tässä enemmän ajatuksia aiheesta:

View: https://www.facebook.com/salillecom/photos/a.979283902098149.1073741828.783451801681361/1922525174440679/?type=3&theater

Ei ne siellä ymmärrä. Monet firmat on niin kujalla. Ne tuijottaa jonkun fitnesspimun seuraajamäärää muna kovana, mutta eivät ymmärrä sitä faktaa, että

A - 90% seuraajista on miehiä
B - 80% näistä on ulkomaalaisia pervoja perseenkyttääjiä
C - Todellinen kohderyhmä on alle 5% kokonaisseuraajamäärästä

Meillä miehillä taas tujo kohderyhmän prosentuaalinen määrä on massiivisesti korkeampi ja aidompi. Ei meidän hauiksia ihmettele 20 vuotiaat arabinaiset.
D – ostettujen IG-seuraajien hankkiminen on todella yleistä. Erityisen suosittua tuo on amerikkalaisten keskuudessa, mutta tuota näkee selkeästi myös suomalaisten – etenkin naisten – IG-tileissä. Ei voi olla seuraajat kymmenissä tuhansissa ja samalla kuvissa vain muutamia kymmeniä/satoja tykkäyksiä. :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Joo kyllä ymmärrän täysin tuon sponssi homman, mutta omasta mielestä jos rahaa annetaan täytyy olla muutakin meriittejä kuin ig seuraajat. Voi olla että olen vanha ja en ymmärrä ig:n arvoa. Ja onhan ollilla mitaleja joo.

Joo kyllä ymmärrän täysin tuon sponssi homman, mutta omasta mielestä jos rahaa annetaan täytyy olla muutakin meriittejä kuin ig seuraajat. Voi olla että olen vanha ja en ymmärrä ig:n arvoa. Ja onhan ollilla mitaleja joo.
Eipä ole vuosiin ollut niin mielenkiintoista videomatskua Suomen bodyskenessä kuin tuo Ollin valmistautuminen viime syksyn NFE:hen. Seuraajia kun on paljon ja sisältö on priimaa, niin luulisi sponsoreiden tarjoavan reiluja diilejä.

Noissa ig sponsoroinneissa nimenomaan meriiteiksi riittää ne seuraajat. Tai enemmänkin se, että kuinka laajan yleison ne postattavat kuvat saavuttaa. Noin pienellä seuraajamäärällä ei kovin ihmeellisiä sopimuksia voi toivoa vielä. Jos siis ihan pelkästä instagramista puhutaan.

Taitaa tuo FAST nyt olla muutenkin vähän "laakia vailla vainaa" yritys, että varmaan nyt karsivat kaikessa mistä voivat. Ei olisi mikään ylläri, että on kohta puoleen konkurssia edessä. Heillä ei ole ehkä aikaa odotella Ollin lunastavan niitä odotuksia mitä on. Sääli sinänsä, mutta Olli kyllä saa sen uuden sponsorinsa, jostain vielä. Sen verran tuntuisi hyvin tuo homma etenevän, että jos vaan mahdollista niin ei ei varmaan kannattaisi tehdä huonoa sopparia, että mielummin vaikka sitten odottaa sitä parempaa tarjousta, kuin myy itsensä liian halvalla. Kovasti tsemppiä vaan Ollille laihikseen, mielenkiinnolla täällä odotellaan mitä on saatu aikaiseksi :rock:

Mäkään ennyt tuota sen enempää tässä avaa. Ymmärrän kyllä fastinkin puolesta tuon, enmäkään ketään sponssaisi, jos en siitä mitään itse hyötyis.

Uusitalo kuitenkin jeesii mua noissa sen mitä tarvin eikä ole vailla mitään. Siinä on kyllä mies joka oikeasti haluaa auttaa urheilijoita.

Noissa ig sponsoroinneissa nimenomaan meriiteiksi riittää ne seuraajat. Tai enemmänkin se, että kuinka laajan yleison ne postattavat kuvat saavuttaa. Noin pienellä seuraajamäärällä ei kovin ihmeellisiä sopimuksia voi toivoa vielä. Jos siis ihan pelkästä instagramista puhutaan.
Helvetin surullista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom