BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näyttää kyllä että asioita on todellakin tehty oikein. Massaa näyttäisi tulleen hitokseen lisään jokapuolelle. Pirun kiinnostava nähdä mitä sieltä kuoriutuu!

Onhan Olli näyttävyydessä Sihvosen kanssa aivan Suomen Parhautta, ei oikein kukaan muu saa sellaista vähän suu auki fiilistä. Semmosta tasa paksua pökkelöä muut.

Mikäs yhtäkkinen flowtila on iskeny jalkatilaan :D Näyttää, että sieltä on sviippiä auennu ihan yhtäkkiä. Markon salamaneuvo pakkiksella säikäyttäny säikeet.

Oikeesti onhan tuo Ollin kasvutahti nyt ihan naurettavan järjetöntä! Ja eihän nuo jalat näytä tuossa kuvassa olevan enää hirveästi jäljessä yläpeltiä.

Moro!

Kiitoksia kaikille positiivistä kommenteistä, palkitsee :)

Mulla on ollu polvikipuja nyt joku reilu kuukauden,viime perjantaina tein ihan erilaisen treenin kuin aiemmin (pelkkiä vapaita kyykkyjä etu,taka,kässärikyykkyä) ja nyt polvet ei oo ollu yhtään kipeät tuon reenin jälkeen, huomasin että reidet ovat myös paljon paineisemmat silloin kuin polvikivut ovat poissa. Ihan loogistahan tuo on, reiden tehtävähän on tukea polvea, jos polvi kipeä treenien jälkeen, jokin ei mene oikein. Eli tuossa edellisessä kuvassa ei polvikipuja = paineisemmat reidet ja aiemmissa aina ollut polvet kipeät.

Mitä reisien kasvatukseen tulee,olen tehnyt ihan perus reeniä mutta sellaisilla tekniikoilla ja syvyyksillä jotkaon tuntunu mulle hyvältä, eikä niin että joku on sanonut miten tehdä. tässä esim yksi jalkareeni, joka oli viikon eka jalkareeni:

jalkaprässi 8 x 12 (negatiivinen normaalisti, alhaalla sekunnin stoppi, reisissä paine kokoajan, töyntö n.5-6sec) joka sarjaan lisätään kuormaa.
hack-kyykky 6 x 12 tempo 2 ja 1. joka sarjaan lisätään kuormaa.
1jalan reisiojennus 4 x 20.

Eli ei mitään kummallista ja tekniikat ja syvyydet jotka tuntunut mulle hyviltä.

Nyt otan taas vapaita kyykkyjä mukaan, niissäkin sellaiset tekniikat ja syvyydet kuin itse koen parhaaksi ja katsotaan miltä ne alkaa tuntua.

Tämä offseasoni on mennyt aikalaille vielä etsiessä itselle sitä juuri oikeaa systeemiä ja liikkeitä jaloille. Kaikille muille lihasryhmille selkä, olat ym mulla on sellainen systeemi joka niille toimii.

Mä en itse usko esim reeniohjelman vaihtoon vaikka joka kahdeksas viikko. Kun olet löytänyt itselles ne liikkeet ja erikoistekniikat ym jotka tuntuu hyvältä yrität vaan puskea niissä samoissa liikkeissä joka viikko enemmän oli se sitten lisää kuormaa ja lisää toistoja mutta joka viikko pitää tehdä jotain enemmän.

Eli vieläkin etsin itselle sopivia liikkeitä reisille, tässä hommassakun ei huomaa kuukaudessa että toimiiko jokin, vaan joutuu tekemään 2-3kk ja huomaat toimiiko se sun juttu vai ei, jos ei kokeilet taas jotain uutta :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Make puhunut, että olisi halukas vetämään pienen jalkatreenin teikäläiselle. Nyt viestiä Makelle ja käytte vetää treenit ja videolle tietenkin. Voi olla että pientä tekniikka neuvoa saatta sieltä tulla.

Make puhunut, että olisi halukas vetämään pienen jalkatreenin teikäläiselle. Nyt viestiä Makelle ja käytte vetää treenit ja videolle tietenkin. Voi olla että pientä tekniikka neuvoa saatta sieltä tulla.

Oon laittanu instassa ja facessa, mutta huono vastaamaan viesteihin.

Viimeksi muokattu:
En ole saanut viestejä??

No pewkele. Aukaseppa IG ja oikeassa ylänurkassa on joku paperilennokin tms kuva ja klikkaa sitä, saattaa olla pari muutakin viestiä jos et ole avannut ennen :D olen kemelitis nimellä siellä.

Saattaa lukea että x määrä viestejä odottaa hyväksyntää nii klikkaa sitä, tai sit näkyy suoraan alapuolella

Mitä reisien kasvatukseen tulee,olen tehnyt ihan perus reeniä mutta sellaisilla tekniikoilla ja syvyyksillä jotkaon tuntunu mulle hyvältä, eikä niin että joku on sanonut miten tehdä.

Ja kehitys on ollut niin hurjaa että porukka oikein ällistelee. Sitte tämän jälkeen koitetaan usuttaa olli supermassan reeneille imemään tekniikkavinkkejä ?
Ehkä vastaus oli tylsä ja metodit liian tavallisia.
No ei oishan se hauska nähdä moinen video, mutta tota mitä nyt toteutetaan jaloille kannattaa ehdottomasti jatkaa !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom