BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä Olli. Mukava katsella näitä sun videoita. Rehellistä pohdintaa treeneistä ym. tavoitteista elämään yleensäkin.
Mainitsit jalkojen jääneen jälkeen. Ehkä pohkeisìin lisää. Olisko niin että ennenvanhaan vielä 60- 70 luvulla liikuttiin joka paikkaan fillarilla. Siinä kasvoi pohkeet.
Kun katsoo nuoria nykybodareita niin pohkeet ongelma.

Ei saatana. Mä oon koko lapsuuden vetäny fillarilla, harrastanu futista ja kiekkoa. Ei ollu mitää vaikutusta pohkeisiin. Jos ne on paskan malliset ja vastaa huonosti ni ei paljoa ole tehtävissä. Treenillä sinne saa jotain mut ne on silti aina huonot.

Aika fakiiri saa olla että pelkästään pyöräilemällä kasvattaa isot pohkeet.

Sanoiko joku, että PELKÄSTÄÄN pyöräilemällä?
Sali + fillari + oikeat geenit ei ole ollenkaan huono yhdistelmä...

GermanTsprintWCT32509125_0-thumb.jpg

Ei saatana. Mä oon koko lapsuuden vetäny fillarilla, harrastanu futista ja kiekkoa. Ei ollu mitää vaikutusta pohkeisiin. Jos ne on paskan malliset ja vastaa huonosti ni ei paljoa ole tehtävissä. Treenillä sinne saa jotain mut ne on silti aina huonot.

Isoja puutteita näkee monella pohkeiden treenaamisessa, mutta näinhän se tosiaan tuppaa olemaan, että jos on hyvä pohjegeenit osuneet kohdalle, niin ne kasvavat hyvin teki niille mitä tahansa ja toisaalta jos on huonot geenit, niin oikeasti näyttäviä niistä ei saa millään koskaan... ei sillä etteikö niistä paremmat saisi kun vaan näkee vaivaa, mutta loppupeleissä geenit vie ja treenit tulee perästä.

...toisin kuin kaikkien muiden lihasryhmien kohdalla :cautious:

Sanoiko joku, että PELKÄSTÄÄN pyöräilemällä?
Sali + fillari + oikeat geenit ei ole ollenkaan huono yhdistelmä...

GermanTsprintWCT32509125_0-thumb.jpg

Isoja puutteita näkee monella pohkeiden treenaamisessa, mutta näinhän se tosiaan tuppaa olemaan, että jos on hyvä pohjegeenit osuneet kohdalle, niin ne kasvavat hyvin teki niille mitä tahansa ja toisaalta jos on huonot geenit, niin oikeasti näyttäviä niistä ei saa millään koskaan... ei sillä etteikö niistä paremmat saisi kun vaan näkee vaivaa, mutta loppupeleissä geenit vie ja treenit tulee perästä.

...toisin kuin kaikkien muiden lihasryhmien kohdalla :cautious:

Tossaki kuvassa pohjelihas lähtee jo alhaalta. Itellä on tuossa alaosassa 10cm tyhjää niin peli on pelattu :ROFLMAO:

Kyllä se pohje ottaa rajusti kuormaa, vaikka nilkka ei ojentuisikaan (lukkopolkimissa kuorma päkijöillä). Nyt siis puhun tilanteesta jossa poljetaan oikeasti kovaa ja kovilla tehoilla, esim. nuo ratapyöräilijät.

Vollin videoita katsoessa kyllä itsetunto nousee, kun kerrankin iso ukko joka näyttää että isot painot-isot lihakset ei pidä kaikkien kohdalla paikkansa.
En tarkoita sitä ettei Olli olisi voimakas kundi, mutta käyttää ainakin sillointällöin tavallisten kuolevaisten painoja treeneissään.

Onhan se nyt saatana, kun joka viteolla natutki aina paiskii järkkyromuilla menee..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vollin videoita katsoessa kyllä itsetunto nousee, kun kerrankin iso ukko joka näyttää että isot painot-isot lihakset ei pidä kaikkien kohdalla paikkansa.
En tarkoita sitä ettei Olli olisi voimakas kundi, mutta käyttää ainakin sillointällöin tavallisten kuolevaisten painoja treeneissään.

Onhan se nyt saatana, kun joka viteolla natutki aina paiskii järkkyromuilla menee..

Jengi ei ymmärrä, että kun treenissä rupeaa olemaan sellanen 25-40 sarjaa/klusteria ja toistoja se 8-15, tauot lyhyitä jos ollenkaan, niin ei siinä ihan joka vedolle montaa levyä laiteta tai oteta niitä isoimpia hantteleita, vaikka olisit kuinka saatanan vahva.

Viimeksi muokattu:
Kun vertaa reilun vuoden takaiseen, niin on kyllä tosiaan jalkoihinkin tullut hienosti massaa. On sitä tosin kaikkialla muuallakin rajusti lisää. Hienoa nähdä, miltä näyttää kun kiristyy. Veikkaan, että Olli nappaa pro-kortin tänä vuonna. Jo pitkään olen ollut aika varma siitä, että Olli on seuraava Savolaiseen verrattava massoiltaan, mutta hyvä, että tämä tuli nyt itse Supermassan suusta.

View: https://www.instagram.com/p/BTMIypHlJAF/?taken-by=kemelitis

Jo pitkään olen ollut aika varma siitä, että Olli on seuraava Savolaiseen verrattava massoiltaan, mutta hyvä, että tämä tuli nyt itse Supermassan suusta.

No joo... Muistan ekan kuvan mitä Savolaisesta näin joskus vuonna 94 - 95, oisko bodauslehdessä jossa poseerasi Amerikan lippu-salihousuissa ja se oli kyllä silloin sellainen wtf-moment, että ei Olli nyt ihan vielä pääse niihin mittoihin.

Toki Olli on helvetin kova, vaikka offi-kunto onkin aika hirveä, mutta nähtiinhän me viime vuonna miten siisti fysiikka sieltä ihran alta kuoriutui, ja parempaa ja isompaa on taas luvassa.

No joo... Muistan ekan kuvan mitä Savolaisesta näin joskus vuonna 94 - 95, oisko bodauslehdessä jossa poseerasi Amerikan lippu-salihousuissa ja se oli kyllä silloin sellainen wtf-moment, että ei Olli nyt ihan vielä pääse niihin mittoihin.

Toki Olli on helvetin kova, vaikka offi-kunto onkin aika hirveä, mutta nähtiinhän me viime vuonna miten siisti fysiikka sieltä ihran alta kuoriutui, ja parempaa ja isompaa on taas luvassa.

Oliks se savolaisen 140kg offikunto sit kuin hekumallinen?

Mun mielestä ois ihan täysin järjetön ratkaisu tossa kohtaa koittaa pitää yllä mitään turhan kireetä kuntoa, kun sitä lihasta on vielä tulossa reilusti ja ikää ei ole juuri mitään niin se metabolian rakennus siinä ohessa on hyvinkin aiheellista. Siksi toisekseen offi kunto on offi kunto, jos ei ole ongelmaa päästä kireäksi kisoihin ja kroppa toimii koko sen offin niin samahan se on vaikkei ne IG kuvat ole niin edustavia. Kisat käydään kuitnein siellä lavalla. Täysin eri asia, jos kyseessä olisi joku +40v mies tai kisaaja jolla on vaikeuksia päästä kireäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom