BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Auttoko Olli ne pohjalliset ollenkaan? Vai ootko keksiny muita juttuja siihen?

Entiedä auttoiko pohjalliset, mutta reenit olen saanut kohdennettua nyt paremmin sviippiin ku ennen. En tiedä johtuuko se pohjallisista, viikottaisesta hieronnasta, vai siitä että itse hakenut itselle hyvät liikeradat vai kaikki nämä yhteensä. Eikä ne kaverin antamat pari numeroa liian isot lonsdaletkaan varmaan auttaneet asiaa, nythän mulla on nuo oikeankokoset futsal kengät. :D

Futsal kengillä jalkatreeniä?:cautious: Itse en kyllä uskaltaisi tehdä jalkatreenejä kengillä joissa on joustava pohjallinen..aika riskialtista pidemmän päälle.

Futsal-tossuissa on hyvin ohut pohja, lähes ilman vaimennuksia.

Tämäkin asia, kuten moni muukin asia, selviää varmasti Google-palvelua käyttämällä.

Suosittelen tätä palvelua myös bodareille

On kyllä kovaa kehitystä havaittavissa vaikka kisoistakaan ei ole paljoa aikaa. Ei mene kauaa kun pystyt jo seisomaan ammattilaisten vierellä tasavertaisena.

Futsal-tossuissa on hyvin ohut pohja, lähes ilman vaimennuksia.
Tämäkin asia, kuten moni muukin asia, selviää varmasti Google-palvelua käyttämällä.
Suosittelen tätä palvelua myös bodareille
Lol. Käytin kyllä varmistukseen googlea ja löysinkin noista samoista kengistä seuraavanlaisen tuotekuvauksen:
"Jalkapohjan mukaan muotoiltu sisäpohjallinen tukee jalkaa ja varmistaa hyvän iskunvaimennuksen." iskun vaimennus yleisesti noissa
kengissä tarkoittaa joustavaa pohjaa. Turha ruveta viisastelemaan siellä mun kommentista. :D
Ohut ja tosi kova pohja noissa on. Myyjä ainaki möi futsalkenkinä
Okei, tosiaan ton kuvauksen perusteella oletin pehmeämmiksi ja vastaaviksi kuin salibandy kengät. Alusta futsalissa usein kuitenkin sama. :)
Hyvä sitten että olin väärässä. :D

Olli, sulla oli hyvät perustelut tossa videon lopulla, niin jatka vain samalla videokonseptilla.

Mitkä on sun mielestä parhaat super set -yhdistelmät eri lihasryhmille?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Älä Olli välitä siitä kitinästä, että pitäis olla jotain erilaista. Mä voin sanoa, että vaikka teet miten päin, ei sekään asiaa auta. Joten teet omaa juttua vain ja annat kameran laulaa. Ei kellään, edes ulkomaalaisilla huipuilla ole varianssia niin paljoa, että sadat videot eroaisi merkittävästi toisistaan, joten mahdottomia vaaditaan. Niin kauan kun on sama naama ruudussa, niin se on aivan sama vaikka Olli tekis kokoillan elokuvan, siihen tulisi kommenttia "tee niitä tavallisia videoita äläkä yritä mitään isompaa". Ja samalla nämä jotka tästä valittavat millään tasolla, eivät tuota itse ainuttakaan videota, joten se on vaikea niiden sitten samaistua keissiin.

Älä Olli välitä siitä kitinästä, että pitäis olla jotain erilaista. Mä voin sanoa, että vaikka teet miten päin, ei sekään asiaa auta. Joten teet omaa juttua vain ja annat kameran laulaa. Ei kellään, edes ulkomaalaisilla huipuilla ole varianssia niin paljoa, että sadat videot eroaisi merkittävästi toisistaan, joten mahdottomia vaaditaan. Niin kauan kun on sama naama ruudussa, niin se on aivan sama vaikka Olli tekis kokoillan elokuvan, siihen tulisi kommenttia "tee niitä tavallisia videoita äläkä yritä mitään isompaa". Ja samalla nämä jotka tästä valittavat millään tasolla, eivät tuota itse ainuttakaan videota, joten se on vaikea niiden sitten samaistua keissiin.

Just näin! Mihkä se arki siitä vaihtelisi koko ajan. Paina matskua tulemaan vaan, kehityt Olli kuitenkin koko ajan ja teet hommaa täydellä panostuksella, hieno seurata sun tekemisiä!

Ite tykkään näistä videoista ja kattelen varmasti jatkossakin! Näkisin ukon mielelläni myös muidenkin videoilla treenaamassa. Tsemppiä treeneihin ja arjen keskelle!

Tiivistettynä:
Tee miten teet, kunhan vaan v*ttu teet!

Joo, samanlaista matskua vaan, mielellään näitä kattoo. Mutta sen cheat mealin vois kyllä kuvata videolle, eikä vaan puhua, että mitä aikoo syödä ;)

Oot Olli niin mahtava persoona, ettei videoitten tarvitse olla mitään muuta kuin mitä ne on olleet tähän mennessä! On vaan niin kiva katsoa videoita hienosta ihmisestä!!

Jeps! Mä tykkään kanssa näistä. Mitä se elämä on ton fysiikan eteen..... rutiineja, rutiineja, rutiineja.... sitä se on. Itse ainakin saan voimaa omaan elämään just näillä videoilla. Ei se oo mitään hohdokasta staran elämää että pystyy kehittymään. Se on osa tylsää arkea ja pitkäjänteistä työtä. Ja mahtavaa nähdä että pienten poikien isä pystyy tähän. (y)

Mä en käsitä mitä valittajat haluais että näis videois olis? Hyviä videoita ja just sellaisia kun voi ajatella että onki ja jos ei tykkää nii ehkä nää saliympyrät ei oo vaan teidän juttu... Netflix on sitte jos haluaa jotain erilaista.

Mä en käsitä mitä valittajat haluais että näis videois olis? Hyviä videoita ja just sellaisia kun voi ajatella että onki ja jos ei tykkää nii ehkä nää saliympyrät ei oo vaan teidän juttu... Netflix on sitte jos haluaa jotain erilaista.
Mun silmää ei oo osunu mitää valitusta täs ketjus

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom