BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitoksia taas kaikille, aina palkitsee positiivinen palaute! :)

Mitä balanssiin tulee, nii en usko että tässä vaiheessa kannattaisi treenata niin, että yläbodi pysyisi samoissa ja alabodi kasvais. Yritän vielä overallisti tehdä lihasta lisää, mutta tottakai jalkareeneissä vielä se 10% lisää ajatusta ja asennetta mukana!

Kiitoksia taas kaikille, aina palkitsee positiivinen palaute! :)

Mitä balanssiin tulee, nii en usko että tässä vaiheessa kannattaisi treenata niin, että yläbodi pysyisi samoissa ja alabodi kasvais. Yritän vielä overallisti tehdä lihasta lisää, mutta tottakai jalkareeneissä vielä se 10% lisää ajatusta ja asennetta mukana!
Eihän se välttämättä vaadi yläkropan treenin vähentämistä, vaan jaloille sulle sopivan tavan löytämistä. Se onkin sitten pitkä tie kun mitään toimivaa ei huomaa heti, vaan kuukausissa. Mulle se oli kyykkääminen smithissä ja vapaalla ja sairaita settejä, niillä alkoi vasta tapahtumaan kunnolla.

Perus kovaa treeniä jonkinlaiseen progressiivisuuteen tähdäten. En millään jaksa uskoa, että sun kohdalla tarttis alkaa keksimään pyörää uudestaan. Samat systeemit toimii kyllä kehonrakennuksenkin puolella ja itse näkisin todennäköisempänä, että kyseessä on enempikin geneettinen juttu.
Hyviä jatkoja sulle Olli ja sitäkin parempia jumppia!

Eihän se välttämättä vaadi yläkropan treenin vähentämistä, vaan jaloille sulle sopivan tavan löytämistä. Se onkin sitten pitkä tie kun mitään toimivaa ei huomaa heti, vaan kuukausissa. Mulle se oli kyykkääminen smithissä ja vapaalla ja sairaita settejä, niillä alkoi vasta tapahtumaan kunnolla.

Totta, omasta mielestä olen alkanu löytää itselle toimivaa systeemiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivottavasti ei kilpaile. Se on vähintäänkin 6-9kk pois hyvästä lihastenkasvatus kaudesta, joka selvästi on nyt meneillään ja tuottaa tuloksia huimaa vauhtia. Alla ollut offikauteen rakentava tekeminen realisoituu nytten huomattavan nopeana lihastenkasvuna. Kilpaileminen voisi palvella egoa, mutta pitkäntähtäimen suunitelmissa vain pelkkä hidaste.

Pidä vaan Olli nyt "välivuosi". Nyt on tullut hyvää kehitystä, sitä voi mahdollisine keventelyineen jatkaa koko tämä vuoden. Vuosi 2019 tulee olemaan sun vuosi. Keep up the good work!

^monesti ihminen ei näe itse itsestään sitä mikä on muille itsestäänselvää. Tämän itsetutkistelu työkalun nimi on mielipeili.

Siihen tarkoitukseen on valmentajat ja muut alan ammattilaiset. Uskallan väittää että huusitte te täällä foorumilla mitä tahansa niin se ei vaikuta suuntaan tai toiseen Ollin päätöksessä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom