Taitaa mennä mulla youtubessa ~200 videon watch later- listalla suoraan kärkeen.Lauantaina sitten videota Ollin kanssa kuvaamaan jalkatreeniin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa mennä mulla youtubessa ~200 videon watch later- listalla suoraan kärkeen.Lauantaina sitten videota Ollin kanssa kuvaamaan jalkatreeniin.
En ole näemmä ainoa joka painii saman ongelman kanssa.Taitaa mennä mulla youtubessa ~200 videon watch later- listalla suoraan kärkeen.
Juuei, itse laitan listalle noin 2-3 videota päivässä (kutakuinki kaikki videot tilaamistani kanavista), ja hyvä kun ehdin katsoa 2 videota viikossa. Kattelin tossa taannoin mm. "Olmalan kera selkää"- videon tammikuusta :D. Ei siinä, kiitokset teille jotka tuotatte materiaalia, kyllä me keretään ne videot jossain vaiheessa katsoa.En ole näemmä ainoa joka painii saman ongelman kanssa.
Ei viikossa riitä tunnit katsomaan kaikkea mitä haluaisi. :D
Tämä ei tarkoita etteikö materiaalia tulisi tuottaa, mahtavaa että tuotetaan. Se on vaan oma vika kun on pakko katsoa kaikki. :D
Loistavaa että saadaan myös Olli "hartialinja" Kemppainen vierailemaan Pakkotoiston pätkässä.
Mulla on itselläni lättäjalan vastakohta, eli korkea jalan holvi ja varaan enemmän painoa ulkosyrjälle.
Joo, mulle sanoi joskus fysioterapeutti, että jos teen paljon seisomatyötä, pitäisi hankkia sellaiset pohjalliset, jotka nostavat ulkosyrjää (kahta pienintä varvasta) ylöspäin. Vetosi juuri mahdollisiin polviongelmiin.Tuo jalkapohjajuttu oli tosiaan mun ihan omaa mutuilua, mutta tuntuu jotenki ihan eriltä kyykyt ym kun koroketta nyt tuossa sisäsyrjän lättä kohdassa, painopiste jakautuu vähän erilailla ja helpompi pukata polvea ulospäin liikkeitä tehdessä. Polvet myös kipuillu aina sillon tällöin, niin veikkaan että tullut sisäkiertoa joskus jossakin liikkeissä, varsinki raskaissa kyykyissä.
VIHDOINKI muitakin, joilla on sama ''ongelma'' !:D
Polvet myös kipuillu aina sillon tällöin, niin veikkaan että tullut sisäkiertoa joskus jossakin liikkeissä, varsinki raskaissa kyykyissä.
Pohkeita tehdessä sitten taas pitää keskittyä tekemään se pohjerutistus nimenomaan sen pottuvarpaan kautta jotta liike osuu pohkeeseen kunnolla. Nimim. LättäjalkaTäällä lättäjalka ja olen huomannu ihan saman jutun Ollin kanssa. Meinaa mennä treenit juurikin tippalihakselle ja reidensisäsyrjälle jos ei keskity erikseen työntämään jalan ulkosyrjällä jollon rasitus tuntuu ihan selkeesti enemmän sviipillä kun tippalihaksella.
En jostain syystä juuri koskaan käy ketjuissa kiittämässä, mutta mainitaan nyt itsekkin että diggailen videoista. Noista mitä ehdin/jaksan katsella niin Nyyssis tekee hauskoja pojanveikari pätkiä tai hölmöilee Miken kanssa leffoista ja spoilaa varottamatta puolet leffoista :D, Wilenius ja Utti vetää melko asiapainotteisella linjalla ja vaikka pitkään oon treenaillut niin välillä saa miettiä että mistä ne puhuu ja nyt sitten Olli vetää ihan omanlaista, todella maanläheistä perhekeskeistä videoblogia missä näyttää että sitä fysiikkaa kehittää loistavasti vaikka pyörittää melko tavallisen suomalaisen perheenisän arkea ja vieläpä kaukana Majorssilta. Ehdottomasti tällaisellekkin tilausta.
En ala noita rankkaamaan mikä on parasta kuunneltavaa kun kaikissa on omat hyvät puolensa ja oikeastaan kaikki antaa itsestään erilaisen mutta silti hyvän jätkän kuvan mitä on miellyttävä kuunnella. Mikä tässä on mun mielestä hienoa on se että toi varianssi on noin suurta, ja vaikka Suomi on niin pieni maa niin jokainen vetää omalla persoonallaan videoita. En ole mikään kova jenkkitubetusten fani, mutta sen mitä olen katsonut niin niissä tulee enemmän fiilis että ne jätkät on kaikki on samasta puusta vedettyä showta. Light weights baby!
Vähän samaa itsellänikin. Oikea polvi alkaa aina tasaisin väliajoin vihlomaan juurikin kyykkyä tehdessä ja varmaankin johtunu just tuosta, että raskaissa kyykyissä, kun tulee pohjasta ylös niin pieni sisäkierto syntyy. Pitääpä alkaa tästä lähin keskittymään enemmän siihen, että pitää ne polvet siellä ''ulkona'' eikä anna niitten tulla sisäänpäin.
Mihin suuntaan teille jalkaterät osoittaa kyykätessä?
Kello 11 ja 1 jalkaterät, vähän alle olkapäitten levynen jalkaväli. Isompi jalkaväli tuntuu siltä, että tasapaino pettäisi tai etten saisi painotettua kunnolla koko jalkapohjaa kenkää vasten.