Mimmosella ohjelma jengi tekee olkapäitä? Itelle olkapäät sattuu juuri olemaan se heikoin lihasryhmä ja niihin pitäis saada massaa ja voimaa, mutta massa se tärkeempi. Jos joku vois antaa vähän neuvoja, ku ei yleensä ees olkapäät välttämättä tuu kipeiks treenin jälkeen.
Viparit Sivulle 2x8-10
Pystypunnerrus kp 4x6-8
Viparit takaolkapäille 2x8-12
Pystysoutu 2x6-10
Tollasella oon treenannu kuukauden kohta, eikä tulokset oo noussu varmaan ollenkaa. Ton pystypunnerruksen käsipainoilla ainaki haluisin tosta pois, ku salilla missä käyn ni ei oo enää oikeen sopivia painoja siihen.. Millä liikkeellä sen korvais?
Viparit Sivulle 2x8-10
Pystypunnerrus kp 4x6-8
Viparit takaolkapäille 2x8-12
Pystysoutu 2x6-10
Tollasella oon treenannu kuukauden kohta, eikä tulokset oo noussu varmaan ollenkaa. Ton pystypunnerruksen käsipainoilla ainaki haluisin tosta pois, ku salilla missä käyn ni ei oo enää oikeen sopivia painoja siihen.. Millä liikkeellä sen korvais?
(kaikki-heti-tänne-mulle)
! Eräs tuttavanikin tunsi olonsa loistavaksi. Yht'äkkiä hän kuoli. Elimistön äänet eivät kertoneet sitä, minkä tiede testeineen olisi hänen kehostaan tiennyt. Paavo Nurmen aikoihin ei ole paluuta. Tieteellinen valmennus tuli urheiluun kymmeniä vuosia sitten ja sen tuloksiin ollaan oltu tyytyväisiä. Liikuntatieteellisten fysiologit ovat kertoneet, että eristävillä liikkeillä, koneilla ja kaapeleilla ei tee juuri mitään, maailman parhaat valmentajat ovat kehottaneetkin maailman parhaita urheilijoitaan kuivattelemaan pyyhkeitään kaksoistaljassa.