- Ikä
- 39
Terve terve!
Nyt olis ongelma sen muotoinen, että olkapäät on lähteneet kehittymään hieman typerästi etupainotteisiksi. Toisinsanoen, minulla on muuhun kroppaan nähden pirunkovat etuolkapäät ja hieman sitä keskiosaakin, mutta se olkapää näyttää kuin se olisi kahtia halkaistu; takaolkapäät ja se keskiosan loppu on auttamattomasti kehityksestä jäljessä.
Treeni menee nykyään seuraavasti Ojentajien yhteydessä.
Ojentajat:
Kapea penkki 2x6
Dippi 2x12
Narulla taljassa 3x10-14
Olkapäät:
Pystypunnerrus Smith 3x8-12
vipunostot sivuille seisaaltaan.
ristitalja olkapäille/yhdenkäden talja 2x14 vuoroviikoin
Välillä olen tuohon perään ottanut vielä takaolkapäille sen ristitaljan ja teen myös vuoroviikoin olkapäät ennen ojentajia, mutta se kehitys tuntuu menevän sinne etuolkapäihin..
Missä vika, vai onko nuo liikkeet ihan päin navetan seinää? :(
Nyt olis ongelma sen muotoinen, että olkapäät on lähteneet kehittymään hieman typerästi etupainotteisiksi. Toisinsanoen, minulla on muuhun kroppaan nähden pirunkovat etuolkapäät ja hieman sitä keskiosaakin, mutta se olkapää näyttää kuin se olisi kahtia halkaistu; takaolkapäät ja se keskiosan loppu on auttamattomasti kehityksestä jäljessä.
Treeni menee nykyään seuraavasti Ojentajien yhteydessä.
Ojentajat:
Kapea penkki 2x6
Dippi 2x12
Narulla taljassa 3x10-14
Olkapäät:
Pystypunnerrus Smith 3x8-12
vipunostot sivuille seisaaltaan.
ristitalja olkapäille/yhdenkäden talja 2x14 vuoroviikoin
Välillä olen tuohon perään ottanut vielä takaolkapäille sen ristitaljan ja teen myös vuoroviikoin olkapäät ennen ojentajia, mutta se kehitys tuntuu menevän sinne etuolkapäihin..
Missä vika, vai onko nuo liikkeet ihan päin navetan seinää? :(