Älä vielä liikoja murehdi. Sulla on kuitenkin vasta mennyt tuo olkapää ainoastaan kerran sijoiltaa, joten eiköhän tuon vielä saa täysin normaaliin pelikuntoon (jos nyt ei ole pahasti hajonnut). Kuntouta se vain rauhassa ja sen jälkeen salille tunnustelemaan.
Itsellä ei ole etukyykyssä olkapää koskaan vaivannut (käsi siis leikattu kolme kertaa ja sijoiltaan ollut jossain 10 - 20 välillä). Etukyykky on muuten aivan kuningasliike
Ei ole itseä kyllä yhtään haitannut että jouduin jättämään takakyykyn pois. Mielestäni etukyykyllä saa keskikroppaan ihan eri tavalla potkua verrattuna takakyykkyyn. Tosin liike saattaa aluksi olla hieman outo, jos et sitä hirveästi ole aikaisemmin tehnyt.
Tuon pystypunnerruksen käsipainoilla olen itse jättänyt oikeastaan kokonaan pois (itse asiassa oon tehnyt liiketta vain jos takana on joku varmistamassa). On ainakin itselle aika pelottava liike, koska jos tuo leikattu käsi pääsee karkaamaan tietyn pisteen yli taaksepäin niin siitä katoa täysin voimat ja kontrolli. Itselle turvallisin ylöspäin suuntautuva punnerrusliike on pystypunnerrus tangolla hieman etuviistoon ja lähtö rinnalta. Tuota uskallan tehdä melko hyvin ja tangolla saan paljon paremmin kontrollin olkapään liikeratoihin verrattuna käsipainoihin.
Mutta joo, kuten sanoin, sulla on varmasti vielä pullat hyvin uunissa koska takana vasta yksi sijoiltaanmeno. Jos hoidat käden rauhassa kuntoon, niin pystyt varmasti jatkossa tekemään täysin ongelmitta noita kaikkia yllä mainitsemiasi liikkeitä.