Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parin viikon päästä ois leikkaus(kerrankin nopea toimintaa).Pitää vaan toivoa et menis kaikki ok.Tiedä vaikka pääsis vielä tämän vuoden puolella töihin ja jatkamaan treeniä.
Mites täällä porukka pystyy treenata joilla on toistuvasti mennyt olkapää pois paikoiltaan, meikäläisellä on nyt 4 kertaa mennyt ja treenaaminen on todella vaikeaa, tuntuu että selkä ja rintareenit ovat lähes mahdottomia vetää sellaisilla kuormilla mitkä rasittaisivat treenattavia lihaksia.
Olen käynyt magneettikuvauttamassa tuon olkapään ja ei siellä muuta ole kun löysät nivelsiteet ja mulla se ei vain käy paikaltaan, vaan pitää laittaa takaisin. Eikä tuota suostuta edes operoimaan. Kyllä syö miestä kun mitään muuta ei oikein voi treenata täysillä kun käsiä ja jalkoja(noh jaloillekaan ei voi takakyykkyä enää tehdä kun siinä kerran lähtenyt sijoiltaan)Kyllä minä pystyn lähes normaalisti treenaamaan vaikka olkapää käynyt paikaltaan viimeisen kahden vuoden aikana pitkälti toistakymmentä kertaa. Silloin oli kyllä hieman ongelmaa, kun ensimmäisiä kertoja lähti paikaltaan vaan eipä enää juurikaan. Ilmeisesti sulla taitaa olla aika pahasti rikki olkapäästä jotain. Kannattaa varmaan käydä kuvauttamassa se.
Epätoivon partaalla... Olkapää meni sijoiltaa ovikelloa soittaessa! :D totta liukastuin ja sopivat turvat tai käpälät. Sain vedettyä samaan rahaan paikalleen . Vitullinen kipu eikä sitä meinannut tajuta mutta niin siinä kävi. Menin parin päivän päästä lääkäriin kun oli itsenäisyyspäivä välissä. Nyt mennään jo tammikuun puolta väliä eli yli kuukausi kanto siteen sain matkaan pari viikkoa sitten kunnon lääkärin aikaa en ole tässä pask kylässä vielä saanut oma hoitaja soittaa maanantaina.. Kipu tulee heti vipu nostossa sivulle siis ihan kädellä kun alkaa lähestyä vaaka tasoa ja laskiessa vihloo niin perkeleesti. Onko vastaavia kipuja olkapäätä kukaan muu tuskin on ovi kello soittamalla saanut rikki. Vittuilla ja kuittailla saa mutta jotain asiallista palautetta olis kiva saada vakuutus yhtiön kanssa sujuu mutta paikallinen lääkärikeskus vastustaa jonkun 8vuotta vanhan laskun takia joka on hoitamatta =0... Kanto siteees oottelen et mitä ja milloin vois olalle saada avux! Kiitos kaikille jotka jaksoitte lukea surkuhupaisan kohtalon ja toivottavasti joku tuota olkapäätä osais jotenki lohduttaa tai neuvoa vertais tukea tms.
Minulla vihlasee ilkeästi ja olkapää "nytkähtää" alaspäin kun nojaa eteenpäin ja antaa käden roikkua rentona edessä.Kuulostaako etulabrumi vauriolta?.:wtf: