Olisiko hyvä 2-jakoinen, joka toinen kerta kotona?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Eli tällänen:

1.
Penkki
Vinopenkki
Kp punnerrus
kapea penkki
(ranskalainen punnerrus tangolla)
Rannekäännöt
Hauiskäännöt tangolla
(Hauiskäännöt vasaraotteella)

2.
Prässi
reidenojennus
Reisikoukistus kp
reisihauisliike maaten
Pohkeet prässissä
Alatalja
Ylätalja
Vatsapenkki
Taljapuristukse köydellä

Tollanen olis,kierroksia 2/3,kumpi parempi?
Toistoja 10

no siis mitä laitteita sulla on kotona ja paljonko rautoja jne... että riippuu mitä voit kotona tehdä :) mutta mun mielestä silti ehkä aina parempi salilla, ku sinne menee niin tulee sitte reenattuaki.. itellä kokemuksia kotireenistä ja motivaatio ei itsellä vaan riittäny ja rautoja sen verran vähän että sai kokoajan ottaa painoja toisesta ja laittaa toiseen ja meni hulluksi säädöksi.. mutta niin, ihan mite itse tykkää..

paneutukoot toiset sitten tuohon ohjelmaan paremmin :)

Ohjelmasta en sano mitään, mutta itse treenaan juuri 2-jakoisella joka toinen viikko kotona joka toinen salilla.

Haittanahan tässä on juuri kotireenin säätäminen, eli reenit kestää hieman kauemman. Etuna taas on treenin vaihtelevuus. Ei pääse tottumaan niin helposti

Ohjelmasta en sano mitään, mutta itse treenaan juuri 2-jakoisella joka toinen viikko kotona joka toinen salilla.
Raha ei taida olla este kerran pidät parin viikon taukoja salilta? Itseäni vituttais maksaa salimaksuja jos kävisin harvoin salilla.

Raha ei taida olla este kerran pidät parin viikon taukoja salilta? Itseäni vituttais maksaa salimaksuja jos kävisin harvoin salilla.

Firma tukee 50% ja saliltani saa ostettua ns.kymppikortteja suhteellisen edukkaasti. Kausikortti tulisi totta kai halvemmaksi/kerta jos tekisin salilla jokaisen treenin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom