Oletko pihi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xedra
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on nuukuus kans veressa, tavallaan. Olen karsinut paljon pois jotta voi satsata siihen mika merkitsee. Ulkomaanmatkoja meilla ei tehda, vaatteet kaytan loppuun, leffat vuokrataan, baareissa ei kayda, ulkona ei juuri syoda, tietsikka on appiukon duunista kierratetty, kaikkiin merkittavimpiin hankintoihin kaytetaan viimeisetkin kontaktit hyodyksi jne. Mutta sitten kun tulee aika satsata fillareihin...sanotaan vaikka niin etta kaikki on perusteltavissa.

Puolisoltani en vaadi samaa vaikka olenkin ainoa palkansaaja perheessa, mutta koska arvomaailma on samankaltainen ei suuria kolareita synny.

Mutta mun mielesta nain on mahdollista yllapitaa mukava elintaso perheelle, koti on kunnossa, lapsilta ei puutu mitaan jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä hyvä, pitäkää tuhlarit maan talous pyörimässä! Kun ei sitten olekaan mitä tuhlata niin isken ja ostan pakkohuutokaupasta omaisuutenne pilkkahinnalla. :thumbs:

Hih. käytiin kundikaverin kanssa yksi päivä kaupassa ja kyllä oli aikamoista pihtailua minun osalta. Kaikki piti ottaa halvimpana, hammastahnasta ja ananaspurkista lähtien. Vessapaperi on se halvin E Shopperi joka on melkein ku hiomapaperilla pyyhkis... Veden käytöstä olen aina kovin tarkka. jäkytän jätkäkaverille jos se liruttaa vetta kun se esim. ajaa partaa tai tiskaa astioita (prkl astioita EI huuhdella väljällä veellä), imuria ei käytetä ku hätätilanteissa, normaalisti vain mopataan kuiva ja nihkeä mopilla ja matot tampataan. Jätkäkaveri taas ei suostu pitämään ovia/ikkunoita auki jotta tuulettuisi vaikka ilma sisällä olisi kuinka tunkkainen, sehän tuhlaa sähköä! Ja uunin lämppä jätetään yhteisvoimin auki kokkailun jälkeen että lämmintä ilmaa ei mene hukkaan :) toisaalta on vähän "penny wise, drink shampange meininki, rahaa menee välillä ihan älyttömyyksiin esim. napakoruun, mehupaastoon (hellurei) ja digivideokameraan yms...

Missukka sanoi:
imuria ei käytetä ku hätätilanteissa, normaalisti vain mopataan kuiva ja nihkeä mopilla ja matot tampataan.
Imurihan se suistaakin talouden ja koko länsimaisen yhteiskunnan vararikkoon. :rock:

skeema sanoi:
best_picture_ever.jpg

Kenties tarkoitus oli kouluttaa, että "turha kuvitella kostuvasi meidän miljoonista" tms. ?!

offtopic: repesin totaalisesti kun ihailin deividin massiivisia reisiä ja samalla razionista (yleX) rämähti soimaan ritari ässän tunnusmusiikki. Ajoitus kohdallaan :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom