tubbi
Banned
Willie sanoi:Vastaustani seurasi syntymäni jälkeen elämäni absurdein tilanne kaverin vastatessa aivan vilpittömästi:
-Just, se on hyvä harrastaa tommosta, nykyään on kaikkia hulluja liikenteessä.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Willie sanoi:Vastaustani seurasi syntymäni jälkeen elämäni absurdein tilanne kaverin vastatessa aivan vilpittömästi:
-Just, se on hyvä harrastaa tommosta, nykyään on kaikkia hulluja liikenteessä.![]()

Willie sanoi:Kerrotaanpa tähän absurdi tarina..
Ufc sanoi:Olin itse erään --
Tuskin mäkään selvin päin olisi ruvennut rähjäämään. Kännissä vaan alkaa kuohumaan helposti jos jotain sun omaisuutta varastetaan ihan häikäilettömästi. Jotain rajaa mun mielestä kuitenkin pitää vetää. Tosin selvinpäin en antaisi kännykkää humalaiselle denalle. Kaverilta mustalainen vei ihan samalla tavalla puhelimen viistoista vuotiaana.AM sanoi:Täytyy myöntää, että mä olisin ollut ihan hukassa tollasessa tilanteessa.
En olisi varmasti uskaltanut käydä niiden päälle jos niitä kolmekin oli![]()
Olen sen verran "mitä jos..." persoona, että ei tulisi kuuloonkaan yksinään lähteä ramboilemaan.
Mitä jos niillä on puukkoja, mitä jos joku niistä kolkkaa, mitä jos blaa blaa blaa....
Toisaalta en omaa ip taustaakaan.
edit. Lisäilyä
Ufc sanoi:Tuskin mäkään selvin päin olisi ruvennut rähjäämään.

Ailas sanoi:Tuo 'koulutus' on suunilleen yhtä tehokasta kuin liikenteessäkin; kukaan ei opi mitään mutta ylimääräisiä vaaratilanteita piisaa.
Ja kyllä, olen itsekin joutunut hyökkäyksen kohteeksi useammin kuin kerran ja kokenut myös sen kun läheiselle on tehty pahaa. Tiedän kyllä miltä se primitiivireaktio tuntuu mutta kun ei tässä ihan vaistojen varassa mennä niin aina on järki voittanut.
Ei siihen ettei sorru oman käden oikeuteen tarvita mitään valaistumista, ihminen voi toimia myös primitiivireaktiotaan vastaan kun on tieto siitä mikä on oikea ratkaisu kussakin tilanteessa. Itse olen erittäin kuumapäinen luonne mutta en halua että se ohjaa tekemisiäni. Mielestäni teot merkitsevät enemmän kuin ajatukset, joten jos vaikka kosto tai oman egon pönkitys olisikin ensimmäisenä mielessä, oleellista on vain se, seuraako näitä mielijohteita vai ei. Uskon että kannattaa keskittyä lähinnä itsensä kouluttamiseen, siinä voi odottaa jotain tuloksiakin.

Traps sanoi:Muutaman kerran ulkomaalaisten kimppuun käydessä, Pukinmäki, juna pysäkit.
Ei yleensä soitella, kun on iso ja kalju, noi maahanmuuttajat vaan tunkee!
Naureskelin ihan samalle viestille. :lol2:Avv sanoi:Käsitin viestisi niin että olet käynyt ihmisten kimppuun junapysäkeillä itsepuollustustekniikoita hyväksikäyttäen.