Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Munas on koneita luistamaan muuttohommista. Viime vkl olin ja nyt meen synttärinäkin, perkeles.Hellion sanoi:Sä olet lähinnä kone luistamaan muuttohommista.
Lamppujuttu on kyllä tuskallisen totta.
Se oli mun omiin kokemuksiin perustuva kommentti. En usko että meet muuttohommiin ennenku nään. Ens viikolla ois yks tarjolla, tuukko?Tupla-J sanoi:Munas on koneita luistamaan muuttohommista. Viime vkl olin ja nyt meen synttärinäkin, perkeles.
Noni, kolmas viikko putkeen. Ei mulla esteitä oo, joten mikäs siinä.Hellion sanoi:Se oli mun omiin kokemuksiin perustuva kommentti. En usko että meet muuttohommiin ennenku nään. Ens viikolla ois yks tarjolla, tuukko?
MUUTEN erittäin piristävä ja voimia antava harrastus, niin henkisesti kuin fyysisestikin.Se pizza saattaa olla kuumaa :Dmxu sanoi:Pizzan kanto pizzeriasta kotiin --> 200-300 m. Mieletön polte forkuissa.
En ole vielä kovin kauan punttailua harrastanu, mutta olen huomannut muutaman asian: tunnen itseni energisemmäksi, itsevarmemmaksi sekä istun ja kävelen ryhdikkäämmin.Hummerivirta sanoi:Se pizza saattaa olla kuumaa :D
Yks aika tuskanen on myös ruuvimeisselin veivaaminen. Forkku on tulessa alta aikayksikön. Sitten kaikki rappusten ja mäkien kävelyt aiheuttaa aika huolella hengästymistä kun jalat vie happee liikaa.