Oletko huomannut hyötyä saliharrastuksesta jokapäiväisissä askareissa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pizzan kanto pizzeriasta kotiin --> 200-300 m. Mieletön polte forkuissa.

(edit: en syö pizzaa kuin korkeintaan kerran viikossa :D, eli ei tarvitse huomauttaa ruokavaliosta)

Hellion sanoi:
Sä olet lähinnä kone luistamaan muuttohommista.
Lamppujuttu on kyllä tuskallisen totta.
Munas on koneita luistamaan muuttohommista. Viime vkl olin ja nyt meen synttärinäkin, perkeles.

Noh minulle saliharrastuksesta on ollut se hyöty, että ei mene niin paljon aikaa päivässä tietokoneella vaan sitä aikaa käytetään hitusen järkevämminkin.:D

Tupla-J sanoi:
Munas on koneita luistamaan muuttohommista. Viime vkl olin ja nyt meen synttärinäkin, perkeles.
Se oli mun omiin kokemuksiin perustuva kommentti. En usko että meet muuttohommiin ennenku nään. Ens viikolla ois yks tarjolla, tuukko?

Hellion sanoi:
Se oli mun omiin kokemuksiin perustuva kommentti. En usko että meet muuttohommiin ennenku nään. Ens viikolla ois yks tarjolla, tuukko?
Noni, kolmas viikko putkeen. Ei mulla esteitä oo, joten mikäs siinä.

jes jes.... pakko kyllä myöntää, ettei salilla käyminen helpottaa lähes kaikkia etenkin fyysisiä työtehtäviä...

Negatiivista on se kun tenttiviikolla on kyynärvarsi ihan tulessa pelkästä kirjoittamisesta..:hyper: MUUTEN erittäin piristävä ja voimia antava harrastus, niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Paljonkin hyötyä on tullut. Olen oppinut nostamaan ja siihen on voimaakin tullut. Yleinen liikkuvuus on parantunut ja reumakivut vähentynyt minimiin. Ryhti on parantunut, jonka myötä selkäkivut on kadonnut kokonaan.

Luultavasti lähes täysin positiiviset kokemukset johtuu siitä ettei treenissä ole mitään numerotavotteita, joten sen vaikutus stressiin on pelkästään vähentävä, eikä mitään ominaisuutta kehitetä toisen kustannuksella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mxu sanoi:
Pizzan kanto pizzeriasta kotiin --> 200-300 m. Mieletön polte forkuissa.
Se pizza saattaa olla kuumaa :D

Ja sitten on topicciin. Ainakin kun kävelen rappusia ylös kotiin niin pitää aina astua vähintään 2 askelmaa kerralla, että se tuntuu edes nousulta. Jaksaa nostaa raskaita tavaroita, ryhti on parantunut, katsoo enemmän mitä suuhunsa pistää eikä herkuttele niin usein, roskia viedessä täytyy tehdä samalla hauiskääntöä :D

Muutto hommissa on selvästi hyötyä. Ranteet vaan tuppaa pitkästä kantamisesta puutua. Enoa kun auton kantamaan yhtä ikivanhaa vaatekaappia, niin ranteethan siinä melkein tulehtu.

Oho tähänköhän uudet "oireet" liittyisi. :eek: En ole vielä kovin kauan punttailua harrastanu, mutta olen huomannut muutaman asian: tunnen itseni energisemmäksi, itsevarmemmaksi sekä istun ja kävelen ryhdikkäämmin.

Negatiivesena olen huomannut, että reidet on menny muutaman kerran maitohapoille portaiten nousemisesta! Ennen pystyin kauan ja yhteen putkeen pelamaan intensiivistä fps -räiskintää, mutta nyt joidenkin kymmenien minuuttien jälkeen tuntuu, että forkut alkaa käydä kuumana.

ainaki kaikki pöytien tai muiden raskaampien esineiden kantaminen tuntuu paljon kevyemmältä:) ..ja motskarinkin käsittely on tullu helpommaks:D

En viitsi edes ajatella, missä arjen kuntoni olisi ilman punttitreeniä! Olisin selkäkipuinen lihava vanha akka joka ei jaksa mitään vapaa-aikanaan eikä pystyisi edes työntekoon kun hiiriranne, -kyynärpää ja -olkapää vaivaisivat.

Oon onnistun löytää punttailuharrastuksen takia sellasen kivan sivuston&foorumin mis on hyvä tappaa aikaa.

Ei oikein tule mieleen hyötyjä tai haittoja.
Taino haittana että en saa enään samaa rautaa maasta suorille käsille kuin penkistä.

Hummerivirta sanoi:
Se pizza saattaa olla kuumaa :D

Avataris yhdistettynä tuohon kommenttiin aiheuttaa hillittömän naurukohtauksen. :hyper:

Jotku puhu tuosta lampun vaihtamisesta ja siitä miten tuskaista se on. No entäs sitten kattoon naulaaminen! Ainakin mun mielestä se ennen oli about miljoona kertaa tuskasempaa mutta nyt kun sitä on paljon tehny niin naulat uppoo että suhahtaa eikä hapota niin paljon. :) Yks aika tuskanen on myös ruuvimeisselin veivaaminen. Forkku on tulessa alta aikayksikön. Sitten kaikki rappusten ja mäkien kävelyt aiheuttaa aika huolella hengästymistä kun jalat vie happee liikaa.

Onhan tuosta sitten kuitenkin hyötyäkin monissa asioissa. Lyhytkestoiset voimaa vaativat tehtävät menee helpommin ja kevyemmin.

ihmettelinki eile et miks sahaaminen käsi ylhäällä otti nii koville, ny syy selvinny, mun massiivistaki massiivisemmat lihakset :lol2:

Hah! Ajattelin, että täällä on pelkkiä positiivisia juttuja, mut heti ekasta replystä alkoki tulla samoja asioita, mitä ite oon huomannu - lähinnä negatiivisia. Selkävaivoista joskus kärsin ja niitä ei oo punttaillessa ollu. Muuten ei oikee positiivisia vaikutuksia mieleen.. joo, muuttohommissa jaksaa nostaa sohvan yksinään, mut eipä sitäkää nyt pitkään jaksa kannella. Olkapäät ei tosiaan meinaa kestää lampun vaihtoa puhumattakaan verhonipsujen pujottamisesta kiskoihin. Välillä jos nostaa esim. kauppakassia pöydälle, tuntuu et olkapää repee. Polvi on paskana, ei uskalla juosta raitiovaunuun. Ulkonäkö on enkä vähä parantunu, mut eipä nuo naiset syliin tunnu hyppivän. Ruoista en osaa olla stressaamatta, tai lähinnä välillä harmittaa, et eväät pitää ottaa joka paikkaan mukaan, jos menee jonnekin yli 2 tunniksi. Ruokaan menee muutenki aika reilusti rahaa kun ei pelkkaa makaryyniä viitti mussuttaa.

Mut eipä noita pahemmin mieti. Kiva harrastus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom