nyrkk1
Banned
Miten eroaa nykypäivän bodaus ja voimaharjoittelu eroaa ns. "old school" voimailusta?
Vanhoja kuvia kattoessa näkyy aika erikoisiakin nostoja välillä, mutta nykypäivänä nämä liikkeet on melkeen täysin unohdettu?
Toinen ero mitä oon huomannu on se että nykyään suositaan splittiä, kun ennen suosittiin enemmän koko keho kerralla- treeniä?
En ole ekspertti, mutta kiinnostusta olisi lisätä treeniohjelmaan vanhoja nostoja. Täältä varmaankin löytyy henkilöitä jotka on liikuttanu rautaa jo arskan aikana?
Vanhoja kuvia kattoessa näkyy aika erikoisiakin nostoja välillä, mutta nykypäivänä nämä liikkeet on melkeen täysin unohdettu?
Toinen ero mitä oon huomannu on se että nykyään suositaan splittiä, kun ennen suosittiin enemmän koko keho kerralla- treeniä?
En ole ekspertti, mutta kiinnostusta olisi lisätä treeniohjelmaan vanhoja nostoja. Täältä varmaankin löytyy henkilöitä jotka on liikuttanu rautaa jo arskan aikana?

) omaavana 1-jakosta pystyy vetään täysillä n. 3-4 viikkoo. Sen jälkeen vaan iskee voimakas väsymys, jolloin salille meneminen vituttaa: silloin pidän kevyen viikon. Sitten taas into herää kevyen viikon aikana ja sarjapainoennätykset paukkuu sen jälkeen :D Ohjelma perustuu siis raskaisiin perusliikkeisiin, joitten lisäks vähän eristäviä olkapäille, käsivarsille ja pohkeille.
Ootko Antibodari ikinä treenannut harvajakoisilla ohjelmilla? Kysyn vain kun ei ikinä ole sattunut silmään mitään siihen viittaavaa, ja kaikki treenijakoja koskevat viestisi ovat niin naurettavan mustavalkoisia. Vai juontuvatko mielipiteesi ihan oman kokemuksen pohjalta?:piis: Itse olen JYRKÄSTI sitä mieltä että jokaiselle sopii omanlaisensa ohjelma. Kaikenlaisia kannattaa kokeilla ennenkuin omat johtopäätöksensä vetää.
Viittaat ilmeisesti minuun noilla 2 pumppisarjan tekijöillä?
. Lihastakin on tullut mukavasti tuohon aikaan nähden. Toki tuossa ei hakata samaa liikettä joka treenissä vaan samalle lihasryhmälle tehdään sama liike vain 7 treenin eli hieman yli 2 viikon välein, joten hermostollinen rasitus ei ole yhtä yksipuolinen, kuin yhdellä liikkeellä joka kerta treenatessa.