olankohautus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ite väännän tällästä settiä normitangolla rackissä: 14x80kg,12x100kg,10x120,6-8x140kg ja hyvin näyttää pelaavan. Eli noi alun kohautukset puhtaita ja vikat sitten melko.
Aina välillä vedellään sitten kässäreillä ton tilalta. Välillä olen myös olankohautuksia takaa tehnyt, mutta mulla tulee siinä aina perse tielle :(

Vedättekö muuten käsipainokohautuksissa käsiä vähän koukkuun ylhäällä vai annatteko olla suorana?

Mikäköhän siinä on, kun teen kohautuksia tangolla vähän isommilla roimuilla niin tuossa rinnan keskikohdilla kuuluu kummallista naksumista?

Isoarska83 sanoi:
Ite väännän tällästä settiä normitangolla rackissä: 14x80kg,12x100kg,10x120,6-8x140kg ja hyvin näyttää pelaavan. Eli noi alun kohautukset puhtaita ja vikat sitten melko.
:(
Mulla on sellanen kutina, ja niin itsekin teen, että olis järkevämpää toisin päin. Eli silloin kun lihaksissa on vielä voimaa, niin otetaan niillä isommilla. Ja kun voimat vähenee niin voi keskittyä siihen tuntumaan. Se nyt kuitenkin on niin, että mitä enemmän painoa pystyy käsittelemään, sitä suuremman vauriot lihakseen tulee.

Jallis sanoi:
Vedättekö muuten käsipainokohautuksissa käsiä vähän koukkuun ylhäällä vai annatteko olla suorana?
Kannattaa vetää vähän koukkuun. Näin saa paremman supistuksen epäkkäille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom