Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Windir sanoi:Vedän hartiat taakse ja työnnän vähän päätä eteenpäin samalla kun nostan.Käsipainoilla saan paremman tuntuman.
Ite oon muutaman kerran tehny tanko selän takana ja se tuntuis ottavan paremmin. On vaan hankala tehä ku perse on tiellä... :(Naru85 sanoi:Eh, siis mikä vitun niska ? Epäkkäitä reenataan kohautuksilla. Epäkkäät ovat osa olkapää lihaaaaa... Kokeilkaa tangolla selän takaa, ottaa erinlailla.
Tee smithissä pienessä etukenossa niin ei oo perse tiellä.eki000 sanoi:Ite oon muutaman kerran tehny tanko selän takana ja se tuntuis ottavan paremmin. On vaan hankala tehä ku perse on tiellä... :(
eki000 sanoi:Ite oon muutaman kerran tehny tanko selän takana ja se tuntuis ottavan paremmin. On vaan hankala tehä ku perse on tiellä... :(
Flames sanoi:Aiheesta hieman poiketen, mielestäni paras tapa vahvistaa ja etenkin kasvattaa sikaniskaa on tehdä joko olankohautuksia melko leveällä otteella, raskailla painoilla levytangolla tai pystysoutua levytangolla, mikä tehoaa itselläni jopa paremmin niskaan kuin kohautukset.
Millaisia näkemyksiä muilla on näiden kahden liikkeen eroavuuksista?
insect sanoi:Kyllähän tuo pystysoutu sinne trapseihin ottaa, mutta sen voi helposti tehdä olkapäillä ja näin liike menee päin seiniä.
jalat sanoi:sikaniskaliikkeeksikin vissiin sanottu. Niin tästä näkee salilla paria kolmea eri versiota. Mikäköhän näistä kehittää parhaiten bodarin niskaa?
alkuasetelma: isot käsipainot käsiin
1. nostetaan olkapäitä suoraan ylös kohti korvia ja lasketaan alas.
2. nostetaan olkapäitä suoraan ylös kohti korvia ja lasketaan alas hitaammanlaisesti pyöräyttämällä olkapäät laajassa kaaressa takakautta.
3. nostamalla painot takaviistoon ylös, jolloin olkapäät eivät nouse läheskään niin paljon kuin 1. variaatiossa. ja sieltä alas.
metalman sanoi:ite tykkään tehdä aika pienillä raudoilla, yleensä jotain 80kg. liikaa jos pistää rautaa niin itsellä ainakin alkaa liikerata kärsiä ihan tajuttomasti, liikkeestä tulee sellaista nytkytystä. vähän pienemmällä saan liikkeen kunnolla ylös pysäytyksen kanssa.