Ojentajat/Hauikset ja lihasmassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hanndy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve! Sellasta kyselisin, että millä lihasmassan saisi kasvuun? vaika reenaankin niin ei tunnu vain tulevan yhtään?

Onko kenelläkään hyviä neuvoja ojentajien reenaamiseen, Mikä on hyvä liike ja monta sarjaa tarvitaan?

Ja sen haluaisin tietää vielä, miten saan hauiksen yms, käsivarren ympärysmittaa kasvatettua? Mitkä liikkeet vaikuttavat käsivarren molemmin puolin, että sitä ympärys mittaa todella tulee? (ei pelkästään haukkariin) Monella toistolla/sarjalla selviää?

ps. olen vasta rekisteröitynyt, joten siksi aloittelijoiden osioon ajattelin kirjoitta :D

Kannattaa aloittaa lukemalla täältä neuvoja. Ensinnäkin, lihasmassa ei kasva, ellet syö yli oman kulutuksesi. Korjaa ruokavalio niin johan lähtee hauis kasvuun. Treenaa koko kroppaa, jalkoja unohtamatta, tasaisesti. Pelkän hauiksen vääntämisessä ei ole mitään järkeä.

Siistuota, syön reilusti omanreenaamisen ja reenaan koko kroppaa, mutta kyselin vain onko kenelläkään mitään hyviä neuvoja joilla saisi ympärys mittaa käsivarteen. :D

Siistuota, syön reilusti omanreenaamisen ja reenaan koko kroppaa, mutta kyselin vain onko kenelläkään mitään hyviä neuvoja joilla saisi ympärys mittaa käsivarteen. :D

Tuskin syöt tarpeeksi. Pidä vaikka parin viikon verran kirjaa syömisistä ja laske kalorit.

Käsivarret kasvaa yleensä treenaamalla niitä, eli hauiskääntöjä ja ojentajapunnerruksia sunmuita, mutta jos pelkästään niitä teet niin melko todennäköisesti ne ei hurjasti kasva...

Syöt paljon ja treenaat kovaa moninivel liikkeillä etkä vain keskity tekemään hauista erilaisilla nitkutuksilla ja tuhannesta erikulmasta

Se ketä kiinnostaa "haban kasvatus" klikatkoon hakua ja siihen hauistreeni.Sieltä löytyy nimimerkki Tomin Hauistreenin ABC,aika hyvi neuvoja IMO.(Linkittäisin jos osaisin mut löytyy haulla)

^^Kaloreita 40x omapaino + 500? liioittelua? Ite painan 81 kiloa, energiaa tulee about 2800 per pv ja paino nousee n. 0,5-1 kiloa kuukaudessa. Pitasko alkaa vetaa tuo 3740kcal mika tuon kaavan mukaan tulee, niin ei painostakaan kuin 3/4 sitten tulis silavana... Energiankulutushan riippuu sukupuolesta, iasta ja aineenvaihdunnasta (liikunta), ei vain massasta...

^^Kaloreita 40x omapaino + 500? liioittelua? Ite painan 81 kiloa, energiaa tulee about 2800 per pv ja paino nousee n. 0,5-1 kiloa kuukaudessa. Pitasko alkaa vetaa tuo 3740kcal mika tuon kaavan mukaan tulee, niin ei painostakaan kuin 3/4 sitten tulis silavana... Energiankulutushan riippuu sukupuolesta, iasta ja aineenvaihdunnasta (liikunta), ei vain massasta...

Mulla kaloreita tulee ~2500 päivässä ja paino tippuu ~1kg viikkoon... Painan suurinpiirtein saman verran kuin sinä.

Yksilöllistä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuohon ruoka puoleen niin jos haluaa lihasta ja haluaa pysyä sutkot hyvässä kuosis ni varmaan riittää se 200 kcal yli kulutuksen. Itse alotin ton tomin abc habatreenin ja ainakin nyt on hyvä fiilis sen osalta eli kannattaa tehdä sen mukaan, jos askarruttaa hauisten teko.

Itte aloitin tässä bulkin just nyt aikalailla 40 x omapaino +500 kaloreilla painoa viimeviikolla tuli 4 kg ja tällä viikolla tullut 1,5kg :D eli aika paljon... kattoa nyt tasaantuuko tää painon tulo tässä seuraavan parin viikon aikana vai pitääkö laskea kaloreita.

Itte aloitin tässä bulkin just nyt aikalailla 40 x omapaino +500 kaloreilla painoa viimeviikolla tuli 4 kg ja tällä viikolla tullut 1,5kg :D eli aika paljon... kattoa nyt tasaantuuko tää painon tulo tässä seuraavan parin viikon aikana vai pitääkö laskea kaloreita.

Mä arvelen, että tolla tahdilla huomaat parin kuukauden päästä kasvattanees lähinnä etureppua ;)

On kokeiltu ja vieläkin korjaillaan tilannetta.

Useita eri liikkeitä hauikselle ja ojentajalle. Esim. haukkarille käsipainot, mutkatanko ja vielä joku kolmas. Toistot siinä 8-12 paikkeilla ja sarjoja 4. Ja pelkillä paksuilla käsivarsilla et tee hevonvittua. Alkuun monipuolista koko kropan treeniä ja jos tarve vaatii niin aloita tekemään 2- tai 3- jakoisella ohjelmalla. Ja safkaaminen kuntoon. Älä hommaa kaloreita karkista ja limusta vaan kunnon safkasta, jota sitten syöt PALJON.

Eikä se haun käyttäminen täysi mahdottomuus ole... montamontamonta postia on tullut jo tätä koskien.:puntti:

Useita eri liikkeitä hauikselle ja ojentajalle. Esim. haukkarille käsipainot, mutkatanko ja vielä joku kolmas. Toistot siinä 8-12 paikkeilla ja sarjoja 4. Ja pelkillä paksuilla käsivarsilla et tee hevonvittua. Alkuun monipuolista koko kropan treeniä ja jos tarve vaatii niin aloita tekemään 2- tai 3- jakoisella ohjelmalla. Ja safkaaminen kuntoon. Älä hommaa kaloreita karkista ja limusta vaan kunnon safkasta, jota sitten syöt PALJON.

Eikä se haun käyttäminen täysi mahdottomuus ole... montamontamonta postia on tullut jo tätä koskien.:puntti:

Ite tehnyt hauiksille 2-3 eri liikettä ja 6-12 sarjoja vähän vaihdellen. Ojentajille lähinnä taljaa, kapeaa penkkiä.
2-jakoista puolivuotta ja kultaista kuusikkoa nyt 2kk ja kuukausi vielä edessä. Tuntuu, että muu paikka kehittyy, mutta kädet eivät, vaikka kuinka yrittää?
Ruokapuoli pitäisi olla kunnossa, koska painoa tullut puolenvuoden aikana n. 12kg.. Onhan siinä varmasti myös läskiä, mutta toivottavasti ei sentäs kaikki.. :D

Meikäläisellä 3200 kalorilla pysyy paino samassa. Painan 79, josta vielä suurin osa läskiä ja oon sua 5cm lyhyempi. Mun mielestä toi kaava on varmaan keskivertoihmiselle ihan ok jos bulkkia on tarkoitus vetää ja massan saanti ongelmana. Jokainen voi sitä itse säätää siihen suuntaan kuin haluaa.

Ite tehnyt hauiksille 2-3 eri liikettä ja 6-12 sarjoja vähän vaihdellen. Ojentajille lähinnä taljaa, kapeaa penkkiä.
2-jakoista puolivuotta ja kultaista kuusikkoa nyt 2kk ja kuukausi vielä edessä. Tuntuu, että muu paikka kehittyy, mutta kädet eivät, vaikka kuinka yrittää?
Ruokapuoli pitäisi olla kunnossa, koska painoa tullut puolenvuoden aikana n. 12kg.. Onhan siinä varmasti myös läskiä, mutta toivottavasti ei sentäs kaikki.. :D
Se tottakai riippuu vähän henkilöstä, miten kehittyy. Esim. mulla kädet paljon edellä muuta kroppaa, vaikka oon tehny 6kk 2- jakoisella kaikkia tasaisesti. Mutta safkaaminen on todella tärkeetä. Siitähän ne kaikki ravintoaineet saadaan, ellei siis käytä lisäravinteita (itse käytän). Ja se on tärkeää myös, että safka on kunnollista safkaa, ei mitään karkkia ja sipsiä. Niissähän ei oo muuta ku ''huonoa'' rasvaa ja sokeria.

Joo. Olen pyrkinyt siihen, että ruokapuoli olisi kunnossa ja paino on noussutkin hyvin 2kg per kuukausi.
Karkkia ja sipsiä tulee toki myös syötyä, mutta ainoastaan pe-la, joten kyllä ne kalorit muusta täytyy tulla. Myös aerobista tulee harrastettua 2-3x viikossa.

Back
Ylös Bottom