Ojentajapunnerrus taljassa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Kannattaako tässä liikkeessä yläasennossa jättää kädet 90 asteen kulmaan vaiko koukistaa kokonaan?

90 asteen kulmaan jätettäessä saa ainakin käytetyksi suurempia painoja.

Minä ehdotan, että koukistat kokonaan. Perusteluna vaatimattomasti se, että minä nii paljo kauhiast tykkää, kun tehdään täysillä liikeradoilla. HTH.:)

Muistan lukeneeni joskus, vissiin tältä palstalta, että jos kahvan päästää yläasentoon, voi isoilla romuilla aiheuttaa turhaa rasitusta kyynärpäähän. Itselläni tuli nimenomaan ojentajapunnerruksessa ja ranskalaisessa kyynärpää todella kipeäksi ja neuvon luettuani rupesin tekemään vähän vajaammalla kulmalla (liikerata ehkä 110-130 astetta). Tämä vähensi selvästi kyynärpääkipuja.

Originally posted by laatikko
Itselläni tuli nimenomaan ojentajapunnerruksessa ja ranskalaisessa kyynärpää todella kipeäksi

samat on viat täälläkin, tästä syystä teen ojentajapunnerruksen vain rinnan korkeudelle tuon venytyksen jos teen liikkeen suoralla tangolla, mutta jos käytän alaspäin kaartuvaa tankoa niin voin venyttää korkeammallekin sillä kyynärpäät eivät kipeydy... ranskalaisesta olen luopunut tangolla kokonaan (teen sen taljassa)

Suositut

Back
Ylös Bottom