Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mä en tajuu?Eihän tossa nyt oikeen tapahtunut mitään?
Jalkapallo on sen verran neiti laji että tommosta ei sais siinä tapahtua. Ei ole maalivahti koskaan mua tyrmänny vaikka pelaan maalitilanteet loppuun saakka.
Näitkö tilanteen?
Tuttu
Tuttu oli hyvinkin lähellä tota "tilannetta" tai mikskä sitä nyt sanois.Siis aivan käsittämätön kohu pikku töytäsystä.Menee yli hilseen kyllä mulla.
Mun mielest on hyvä että tää potkasia saa tod.näkösesti syytteen ja joutuu maksumieheks :hyvä:
Mä olen ollut tuota mieltä jo pitemmänkin aikaa, jotenkin tuntuu että vieläkin Suomessa porukka luulee että rugbyssa vaan taklataan toisia, vaikka pelinä paljon hienompi kuin jalkapallo (IMO) Varsinkin tuot filmaaminen, kieriminen, makoilu ja itku on niin läpinäkyvää ja säälittävää. Kiitos tästä videosta Itse en edes kehtaisi tuolla tavalla kieriä maassa, vaikka itsellä on kerran murtunut nilkkakin jalkapalloa pelatessa, hypin yhdellä jalalla sivuun että peli voi jatkua, ei se mitään sen kummempaa vaadi.
Asiallisen miehen puhetta, toisin kuin tuon Mömmön, jonka mielestä tuosta pitäisi käräjille lähteä. Se olisi melkoisen neitimäistä puuhaa. Urheilussa sattuu ja tapahtuu, turha siitä lähteä lakituvalle itkemään.Mä olen ollut tuota mieltä jo pitemmänkin aikaa, jotenkin tuntuu että vieläkin Suomessa porukka luulee että rugbyssa vaan taklataan toisia, vaikka pelinä paljon hienompi kuin jalkapallo (IMO) Varsinkin tuot filmaaminen, kieriminen, makoilu ja itku on niin läpinäkyvää ja säälittävää. Kiitos tästä videosta Itse en edes kehtaisi tuolla tavalla kieriä maassa, vaikka itsellä on kerran murtunut nilkkakin jalkapalloa pelatessa, hypin yhdellä jalalla sivuun että peli voi jatkua, ei se mitään sen kummempaa vaadi.
Salli mun nauraa.. Jääkiekkoko ei muka ole neitilaji pls... Puuhelmikeijot vetäää nuuskahuules ja geeli pää täynnä menee....
Urheilussa sattuu ja tapahtuu, turha siitä lähteä lakituvalle itkemään.
mun mielestä vois leikata munat pois samalla tommoselta jätkältä joka ei osaa miettiä tekojaan tuota enempää vaan surutta tarjoaa nappuloita kaulaan.
Siis anteeks?Pitäiskö sun mielestä tollasen tönäsyn takia leikata sukupuolielimet irti?Mitäs me sitten tehdään myymälävarkaille ja rattijuopoille?Poltetaan elävältä?
tönäsyn