Oikeaa urheiluhenkeä...

Jalkapallo on sen verran neiti laji että tommosta ei sais siinä tapahtua. Ei ole maalivahti koskaan mua tyrmänny vaikka pelaan maalitilanteet loppuun saakka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jalkapallo on sen verran neiti laji että tommosta ei sais siinä tapahtua. Ei ole maalivahti koskaan mua tyrmänny vaikka pelaan maalitilanteet loppuun saakka.

Jääkiekossa taas on tyypillistä, että maalivahti nostaa luistimilla verhotun jalan toisen kaulalle, jos toinen lähestyy. Mutta se ei olekaan neitilaji.

Hyvin lähtii taas pureutumaan aiheeseen tämä keskustelu!:offtopic:

Minä ainakin pukeudun futarina hameeseen viikonloppuisin ja lätkää pelaava ystäväni sukkahousuihin! -pointtina on että eiköhän se oo ihan vitun sama tässä vaiheessa että mikä laji on sitten tyttömäistä ja mikä ei.

Tuttu oli hyvinkin lähellä tota "tilannetta" tai mikskä sitä nyt sanois.Siis aivan käsittämätön kohu pikku töytäsystä.Menee yli hilseen kyllä mulla.:rolleyes:

Osku on tässä nyt ihan oikeilla linjoilla. Tuossahan ei oikeasti tapahtunut mitään kummempaa. Näyttävän näköistä episodia puidaan nyt jopa täällä pakkiksella. lol, sanon minä!

Mun mielest on hyvä että tää potkasia saa tod.näkösesti syytteen ja joutuu maksumieheks :hyvä:

Tässä taas on ylireagoitu, eihän se ees kosketa sitä jalkaa niillä nappiksilla :jahas:
http://youtube.com/watch?v=DaP99j-_Gn4

Mä olen ollut tuota mieltä jo pitemmänkin aikaa, jotenkin tuntuu että vieläkin Suomessa porukka luulee että rugbyssa vaan taklataan toisia, vaikka pelinä paljon hienompi kuin jalkapallo (IMO) Varsinkin tuot filmaaminen, kieriminen, makoilu ja itku on niin läpinäkyvää ja säälittävää. Kiitos tästä videosta:) Itse en edes kehtaisi tuolla tavalla kieriä maassa, vaikka itsellä on kerran murtunut nilkkakin jalkapalloa pelatessa, hypin yhdellä jalalla sivuun että peli voi jatkua, ei se mitään sen kummempaa vaadi.

Mä olen ollut tuota mieltä jo pitemmänkin aikaa, jotenkin tuntuu että vieläkin Suomessa porukka luulee että rugbyssa vaan taklataan toisia, vaikka pelinä paljon hienompi kuin jalkapallo (IMO) Varsinkin tuot filmaaminen, kieriminen, makoilu ja itku on niin läpinäkyvää ja säälittävää. Kiitos tästä videosta:) Itse en edes kehtaisi tuolla tavalla kieriä maassa, vaikka itsellä on kerran murtunut nilkkakin jalkapalloa pelatessa, hypin yhdellä jalalla sivuun että peli voi jatkua, ei se mitään sen kummempaa vaadi.
Asiallisen miehen puhetta, toisin kuin tuon Mömmön, jonka mielestä tuosta pitäisi käräjille lähteä. Se olisi melkoisen neitimäistä puuhaa. Urheilussa sattuu ja tapahtuu, turha siitä lähteä lakituvalle itkemään.

Urheilussa sattuu ja tapahtuu, turha siitä lähteä lakituvalle itkemään.

eli siis jatkossa jos tahtoo jonkun hengiltä niin ei muuta kun ylipuhuu sen harrastamaan jotain lajia ja ite hommaa itsensä vastustajajoukkueeseen. "urheilussa sattuu ja tapahtuu ja se vaan silleen yllättäen kuoli" ja rangaistuksena pelkästään elinikäinen pelikielto. vai ymmärrätkö nyt miksi myös urheilun piirissä toimii suomen lakijärjestelmä?

mun mielestä vois leikata munat pois samalla tommoselta jätkältä joka ei osaa miettiä tekojaan tuota enempää vaan surutta tarjoaa nappuloita kaulaan.

Jokainen saa tietysti olla mitä mieltä haluaa, itse toin tän asian esiin koska tuo vaan kuullosti niin hyvän urheiluhengen vastaiselta touhulta.

Te joiden mielestä maalivahti on syytön eikä ansaitse tempusta mitään rangaistusta, olisi kiva tietää millainen ääni olisi kellossa jos itse olisitte olleet maalivahdin kengänpohjaa maistamassa...

mun mielestä vois leikata munat pois samalla tommoselta jätkältä joka ei osaa miettiä tekojaan tuota enempää vaan surutta tarjoaa nappuloita kaulaan.

Siis anteeks?Pitäiskö sun mielestä tollasen tönäsyn takia leikata sukupuolielimet irti?Mitäs me sitten tehdään myymälävarkaille ja rattijuopoille?Poltetaan elävältä? :david:

Siis anteeks?Pitäiskö sun mielestä tollasen tönäsyn takia leikata sukupuolielimet irti?Mitäs me sitten tehdään myymälävarkaille ja rattijuopoille?Poltetaan elävältä? :david:

eiköhän ossipena nyt kuitenkin vain kärjistänyt. pysy nyt housuissasi vaan.

edit. niin ja leijonakingille. Jos tuossa nyt oli tuota asian paisuttelua tapahtunut puolin ja toisin, ja vaikka ei olisi tapahtunutkaan, en missään nimessä veisi asiaa viranomaisten hoidettavaksi. pelissä sattuu ja tapahtuu. Vaikka tuollainen ei missään nimessä kuulu jalkapalloon niin silti... peliä se vaan on.

Siinä on vielä se, että ilmeisesti tuo uhri (Staffan) ei itse edes ole nostamassa syytettä, vaan aloitteen teki katsomossa peliä seurannut poliisi, joka sanoi syyttäjän päättävän syytteen nostamisesta. Omasta mielestä vuoden pelikielto vois olla paikallaan.

On tää kuitenki eri juttu kuin esim. Vandenbuschen ja Nielikäisen välinen nyrkkien heiluttelu vuosi sitten, josta nostettiin syyte (vai miten siinä lopulta kävi?). Silloin kuitenki molemmat oli jutussa mukana "mies miestä vastaan" mentaliteetilla. Se oli aivan turhaa pelleilyä, eihän kummallekaan edes käynyt mitään.
Tässä futishommassa on kyse kuitenkin täysin odottamattomasta tempusta, jota ei voi hyväksyä.

tönäsyn

Vai että pikku tönäisy kun napit edellä kurkkuun? :david:
Tosin kuulin että ei ollut ainakaan tarkoitus loukata pelaaja vaan että hän juoksi päin ja maalivahti ei ehtinyt reakoida. Mutta kumminkin kummastuttaa tämä oskun näkemys jalkapallosta, pelissä on säännöt että siitä tulisi enemmän jalkapallo otteluksi kuin vastustajan telomiseksi.

Onneksi kyseinen pelaaja on jo paremmassa kunnossa nytten. (tosin vielä sairaalassa kuulema)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom