Itse opiskelen tällä hetkellä johtaminen ja organisointi pääaineena, ja tiedän paremmin kuin hyvin, ettei siitä mitään käytönnön asioita juuri opi, juuri opetusmenetelmien vuoksi. Mutta jos sen mun jutun luki tarkkaan, niin varmaan huomasi, että kyse oli enemmän siitä, että silloin on mahdollisesti enemmän potentiaalia, ja todennäköisesti jotain minkä avulla erottua massasta ja sitä kautta päästä edes haastatteluun. Ja jos se työnantaja hoitaa ne koulutukset, niin miksi se laittaisi sellaisen tyypin uudestaan niille johtamiskursseille jotka se on ihminen on jo kertaalleen opiskellessaan käynyt.Dopey sanoi:Ennenkuin on mitään oikeaa työkokemusta mun on vaikea uskoa, että niistä johtamisopinnoista jää paljoa käteen. Kuitenkin menee softahommissa vuosia, ennenkuin hääräät dirikana. Jos johonkin esimiesputkeen pääsee niin ne samat koulutukset järjestää sitten kyllä työnantajakin (ja tienaat liksaa samalla).
Ja vaikka pääsis haastatteluun asti, niin aika paljon vaikuttaa myös se pitääkö se haastattelija sun pärstästä. Vaimolle kävi juuri näin. Haastattelijasta kuulemma huomasi heti, ettei se pidä jostain syystä, niin minkäs teet.