Ohjelmasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaymzi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MAANANTAI/TORSTAI
Yläselkä 2-3 x 6-12 x 2-3
Etujalat 2-3 x 6-12 x 2-3
Vatsat 4 x 10-20 x 1-2
Olka/Hartia 2 x x 2
Hauis 2 x x 2

TIISTAI/PERJANTAI
Alaselkä 2-3 x 6-12 x 2-3
Takajalat 2-3 x 6-12 x 2-3
Pohkeet 1-2 x 6-12 x 2-3
Rinta 2 x x 2
Ojentaja 2 x 6-12 x 2-3

Liikkeet/lihasryhmä x Toistot x Sarjat

Toistot muissa ihan normaalisti 6-8 ja joskus 10-12, mutta hauis, rinta, olka/hartia sarjat (pääliikkeissä) pyramidina 8-6-4-2 ja painoo aina 5 lisää!

Onko tuossa pyramidiyrityksessä mitään tolkkua/järkeä vai pitäskö nekin tehä ihan sillä normaalilla 6-8lla!?

Edit: Tuli näköjään perkuleen sekava tosta, mutta toivottavasti ymmärrätte!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On vähän sekava, jospa tarkentaisit.
Mitä liikkeitä aiot tehdä? Tarkoitatko yläselällä ylätaljaa? Alaselällä alataljaa? Etujalalla etureittä ja reiden ojentajalaitetta? Ojentajilla käden ojentajia ja liikkeellä pushdownia taljassa tai mahdollisesti ranskalaista punnerrusta?
Korvaa kaikki nuo ruumiinosat liikkeiden nimillä ja jos et tiedä liikkeen nimeä niin kuvaile se.
Mitä on hakusessa: voimaa, lihasta vai kumpaakin?

nolla81 sanoi:
Etujalat ja takajalat :kuvia:

Tuohon kun lisää vielä sen, että treenataan myös hauista ja ojentajia, niin meillä taitaa olla täällä kentauri.

No voi härregud kun minä olen ollut huolimaton!
No siis yläselällä tarkotan yläselkää (liikkeenä esim se ylätalja, alatalja...),
alaselällä tarkotan alaselkää (liikkeenä esim selkäpenkki, hyvää huomenta...)
etu- ja takajalat on etureidet ja takareidet!

Hauis ja ojentajat jutusta mä en kyllä tiedä yhtään mitään!
Siis hauis ja ojentaja tarkoitin, että eipä nyt kuiteskaan pilkkua rueta jyystämähän! :D

Edit: No ne liikkeet on mulla ihan hallussa niin sen takia en kirjottanu niitä tohon! Mutta lähinnä noi sarja/toisto jutut askarruttaa ja sit vähän toi liikettä/lihasryhmä

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom