Ohjelman vaihto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli olen täs tehny 4-jakosta ohjelmaa n.3kk eikä oikei enää tuota tulosta ja haluisin vaihtaa ohjelmaa ja kokeilla 2-jakosta tai HST-ohjelmaa, sanokaa kumpaa suosittelette ja kummasta itse tykkäätte niin ja jos jaksatte (löytyy kyllä haullakin) laittakaa joku hyvä ohjelma jommasta kummasta tai vaikka kummastaki. Tällä hetkellä vedän dieettii vaikkakin taitaa olla sama sille et ei se varmaa ny ohjelman ottoon vaikuta :)

EDIT: niin ja tuota 2-jakosesta sen verra että otin tämmösen täältä pakkiksesta koneelle joskus muinoin ylös:

1.päivä: rinta, olkapäät, ojentajat, etureidet (vatsat)

Penkki / vinopenkki kp 3 x 6-10
Pystypunnerrus istuen kp 3 x 6-10
Dipit / ranskalainen / pushdown 3 x 8-12
jalkaprässi 3 x 8-12
Reidenojennus 1-2 x 10-12
Vatsat

2. päivä: selkä, takareidet, hauikset, pohkeet (forkut)

Kulmasoutu kp / tanko 3 x 8-12
Ylätalja / leuat / alatalja 2 x 8-12
SJMV 2 x 8-10
Reisikoukistus 2 sarjaa
Hauiskääntö kp / mutkatanko 3 x 8-10
Pohkeet istuen / prässissä 3 x 15-20
Kyynärvarret vastaotteella 2 x 12-15

/ tarkottaa et yks nuista liikkeistä per/reeni ja vaihdella noiden liikkeiden välillä sillo tällö et ei aina samaa hinkkaa

miltä toi vaikuttaa? ajattelin ottaa penkille ton 2*6 systeemin koska penkki laahaa pahasti jäljessä ja sitä on kehuttu toimivaksi, saatan myös ottaa muille pääliikkeille ton 2*6 mutta mites jos teen joka kerta ton 2*6?? tuleeko sitä liikaa? ku tostaha o sanottu että kerra viikossa mut sanokaas mielipiteenne

kiitti morjes ;)

Minä treenaan just tuontyylisellä 2-jakoisella ja ainakin mulla toimii erittäin hyvin. Ja nuo /-viivalla erotetut on just niitä vaihtoehtoisia liikkeitä, eli vaihdat niitä vaikka aina joka toiseen treeniin.

Palautumiselta tuo ohjelma vaatii suht paljon, eli lihashuolto kuntoon ja safkaa koneeseen. :whip:

Timba79 sanoi:
Minä treenaan just tuontyylisellä 2-jakoisella ja ainakin mulla toimii erittäin hyvin. Ja nuo /-viivalla erotetut on just niitä vaihtoehtoisia liikkeitä, eli vaihdat niitä vaikka aina joka toiseen treeniin.

Palautumiselta tuo ohjelma vaatii suht paljon, eli lihashuolto kuntoon ja safkaa koneeseen. :whip:

aattelin että ottaisin pohkeisiin lisää sen että tehen ne myös seisaaltaan vaikka 2*15-20 ja koska dieetti päällä nii kalorit n.2000kcal ja kyl mä luulen et paremmi tolla ohjelmal palaudun entäkö tän hetkisel :D , kiitti vastauksesta nyt voinki alkaa hyvällä mielel tekee tota ;)

Itse teen pohkeet vuoronperään istuen ja seisten. Siis samassa treenissä en tee molempia, vaan vuorotreeneissä. Silleen toimii mun mielestä paremmin kun kahdella liikkeellä samassa treenissä kikkailemalla.

Timba79 sanoi:
Itse teen pohkeet vuoronperään istuen ja seisten. Siis samassa treenissä en tee molempia, vaan vuorotreeneissä. Silleen toimii mun mielestä paremmin kun kahdella liikkeellä samassa treenissä kikkailemalla.

no totaki vois kyl teesiä, itellä vaa tuntuu et saa vääntää nii perkuleesti liikkeitä/sarjoja joka lihakselle että alkaa tuntuu ja siitä ehkä tämä jatkuva ylikunto :david: mites muute tos mun ohjelmas esim: pystypunnerrus istuen kp 3 x 6-10 niin tos toi toisto on 6-10 eli tehenkö vaikka yhes reenis 3*6 vai olisko sillee hyvä et 10,8,6 eli aina tiputetaa toistoja ja painoa lisätää?

Ei varmaan kannata sitten tehdä kun max kolmesti viikossa tolla ohjelmalla jos on vielä dieetilläkin. Itellä on pakko vaihtaa tuo useampijakoiseen kun ei vaan dieetillä palaudu niin hyvin.

Ja itse teen yleensä silleen, että jos liikkeessä x on toiston 3x10 niin teen ekan sarjan sellaisilla painoilla, että menee se 6 toistoa just ja just ja kun menee 7 niin sitten painoa lisää. Pari seuraavaa sarjaa sitten samalla periaatteella mutta toistot välilta 8-10.

Timba79 sanoi:
Ei varmaan kannata sitten tehdä kun max kolmesti viikossa tolla ohjelmalla jos on vielä dieetilläkin. Itellä on pakko vaihtaa tuo useampijakoiseen kun ei vaan dieetillä palaudu niin hyvin.

Ja itse teen yleensä silleen, että jos liikkeessä x on toiston 3x10 niin teen ekan sarjan sellaisilla painoilla, että menee se 6 toistoa just ja just ja kun menee 7 niin sitten painoa lisää. Pari seuraavaa sarjaa sitten samalla periaatteella mutta toistot välilta 8-10.

oki, thanx :worship: ja viel 2 kyssää :) en pysty ostaa nyt pitkää aikaa oikeata palaria, no ehkä 1-2kk päästä kun saan tilin kesätöistä mutta jos vedän 1dl heraa + banaani nii oiskoha tuo riittävä ja paljonko semmoses normaali kokoses banaanis mahtais olla kaloreita (vaikee arvioida ) ja kysymys 2: ku sattu kaapis olee noita CLA Figurel 80+kromi kapseleita nii tos lukee et 3päiväs mutta muuta ei ookkaa eli koska otan noita ja enne ruokaa?ruuan jälkee? salireeniä enne? salireenin jälkee? eli koska ois paras ottaa? tähän asti olen ottanu aamulla ja koulun jälkee ja illalla enne ruokaa tai ruuan jälkee

Tohon CLA kysymykseen en valittettavasti osaa vastata, kokemusta siitä ei ole.

Mutta osta nyt ihmeessä pussi maltoa, maksaa korkeintaa 6 euroa ja saat siitä tarvittavat hiilarit palautusjuomaan. Eli en usko että voi tuosta rahasummasta olla kiinni. Ja siis peruhera + malto = perus palautusjuoma, ei sen tartte mitään valmista ja hifiä olla.

Timba79 sanoi:
Tohon CLA kysymykseen en valittettavasti osaa vastata, kokemusta siitä ei ole.

Mutta osta nyt ihmeessä pussi maltoa, maksaa korkeintaa 6 euroa ja saat siitä tarvittavat hiilarit palautusjuomaan. Eli en usko että voi tuosta rahasummasta olla kiinni. Ja siis peruhera + malto = perus palautusjuoma, ei sen tartte mitään valmista ja hifiä olla.

joo ei oo 6€ kiinni mutta aattelin vaa ku noita banaaneja on meillä aina nii ois helppo napata semmone aina salin jälkee mut joo vissi kävästä ostaa maltoa. voiks ton 2*6 vetää joka rinta päivä penalla? vai vaikka kerra se viikos ja muina rintapäivinä joku muu vaikka rinta vinopenkissä kässäreil 3*10? heh sainha viel lisää ängättyy kysymyksiä :D :piis:

Dynamite88 sanoi:
joo ei oo 6€ kiinni mutta aattelin vaa ku noita banaaneja on meillä aina nii ois helppo napata semmone aina salin jälkee mut joo vissi kävästä ostaa maltoa. voiks ton 2*6 vetää joka rinta päivä penalla? vai vaikka kerra se viikos ja muina rintapäivinä joku muu vaikka rinta vinopenkissä kässäreil 3*10? heh sainha viel lisää ängättyy kysymyksiä :D :piis:

Osta vaan maltoa. Käytä noitta banaaneja sitten vaikka rahkan tai muun protupitoisekanssa välipaloina, siihen ovat hyviä.

Ja mä oon nyt tehnyt vinopenkin rintapäivässä ykkösliikkeenä ja molemmilla kerroilla 2x6 systeemillä, eli eiköhän se tuossa ihan hyvin toimi. Suositellaanhan siinä "alkuperäisessä" Miken systeemissäkin tekemään ojentajapäivänä kapea penkki 2x6. Tässä se luonnollisesti jää pois ja mun mielestä penan voi hyvin tehdä kahdesti. Ojentajille sitten vaikka rankalaista, ojentajapunnerrusta tai dippiä, kapeata penkkiä en niille enää tekisi.

Ja tee vaikka kakkosliikkeenä noilla kässäreillä jos kahta liikettä käytät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Otat vaan ihan hyvillä mielin sen banaanin (tai pari) treenin jälkeen. Ei varmasti jää siitä kiinni palautumiset ja saat lisäksi varsinkin dieetillä tärkeitä mikroravinteita.

En jaksa uutta threadia tehdä, kun aihe on kuitenki sama.

Yritän tässä tehdä uutta treenijakoa, ajattelin kokeilla 4-jakosta.

Vanhassa ei ollut ollenkaan jalkoja mukana :nolo:.
Nyt en tiedä miten nämä treenit järjestelisi niin, että saisi pari-kolme aerobista mahdutettua viikkoon myös.

Tälläsellä jaolla ajattelin lähteä kokeilemaan:

- rinta, hauis
- selkä, forkut
- ojentajat, olkapäät
- jalat

Ja tarkoitus olisi pistää leuanvetoja sekä selkä- että hauis-treeneihin.

MIten olette homman itse järjestelleet?

PS.
Vanha jako oli:
1. rinta-ojentaja-olkapää
2. selkä-hauis
(eipä tota vanhaa tarvitse mitenkään moralisoida)

Dynamite88 sanoi:
käy vaikka ma,ti,to,pe tai vaikka joka toine päivä. Aerobistaha voit tehdä välipäivinä

Joo, mutta mutta...

Ajattelin pitää samaa lihasryhmää edes epäsuorasti rasittavien treenien välissä taukoa. Ja jalka päivän jälkeen ei tee hirviästi mieli lähteä lenkille...

Toisin sanoen oon onnistunut tekemään yksinkertaisesta asiasta helevetin monimutkasen hirviön...

Tiilisukassa sanoi:
Joo, mutta mutta...

Ajattelin pitää samaa lihasryhmää edes epäsuorasti rasittavien treenien välissä taukoa. Ja jalka päivän jälkeen ei tee hirviästi mieli lähteä lenkille...

Toisin sanoen oon onnistunut tekemään yksinkertaisesta asiasta helevetin monimutkasen hirviön...

ma, ke, to, la reenit? Kinttuja ke ja la jolloin lenkit ti ja pe.....

Tiilisukassa sanoi:
Tälläsellä jaolla ajattelin lähteä kokeilemaan:

- rinta, hauis
- selkä, forkut
- ojentajat, olkapäät
- jalat

Ja tarkoitus olisi pistää leuanvetoja sekä selkä- että hauis-treeneihin.

MIten olette homman itse järjestelleet?

Maanantai: selkä/epäkkäät/vatsat
Tiistai: rinta/hauis/kyynärvarsi
Torstai: etureidet/takareidet/vatsat
Perjantai: olkapäät/ojentajat/pohkeet

tuollein toimii ihan hyvin, ainakin miulla

jylhiz sanoi:
Tiistai: rinta/hauis/kyynärvarsi
Torstai: etureidet/takareidet/vatsat
Perjantai: olkapäät/ojentajat/pohkeet

tuollein toimii ihan hyvin, ainakin miulla

Eikö toi maanantain selkä-treeni vie puhtia tiistain hauis-treeneistä? Siinä kun tulee sitä hauista käytettyä kuitenkin epäsuorasti.

Ajattelin myös tehdä leukoja vastaotteella parina päivänä viikossa. Jos selkä ja hauispäivät on peräkkäin niin niitä voisi tehdä vaan toisena.
Eli miten sijotan toisen leuanveto treenin?

Naps, ei voi olla näin vaikeeta... :wall:

Tiilisukassa sanoi:
Eikö toi maanantain selkä-treeni vie puhtia tiistain hauis-treeneistä? Siinä kun tulee sitä hauista käytettyä kuitenkin epäsuorasti.

Ajattelin myös tehdä leukoja vastaotteella parina päivänä viikossa. Jos selkä ja hauispäivät on peräkkäin niin niitä voisi tehdä vaan toisena.

Entäs kuules jos näin?

keskiviikko: rinta/hauis/kyynärvarsi
Torstai: etureidet/takareidet/pohkeet
lauantai: olkapäät/ojentajat/vatsat

Edit: kämmin korjaus

Tiilisukassa sanoi:

No miul toimii noin hyvin, joten en rupea vaihtamaan ellei rupea tulemaan ongelmia palautumisen suhteen tms.

Tiilisukassa sanoi:

Eipä tuo selkätreeni nyt mitekään oleellisesti vaikuta hauistreeniin, tai sitten sekätreenissä on jotain vialla, eli teet enemmän käsillä mitä selällä.

Jos näitä päällekkäisyyksiä liikaa pelkää, niin ei voi oikeastaan tehdä kun 2-jakoisella jaolla työntävät / vetävät. Siinä ei mene päällekkäin mikään. Tai no ehkä alaselkä saa osumaa vähän joka treenissä. Mutta siis liian tarkkaan tuota suoran ja epäsuoren treenin ajoitusta ei pysty tekemään, aina jotain menee vähän päällekkäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom