Ohjelman vaihto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Entäs noi leuanveto treenit, miten ne kannattaa sijottaa viikon varrelle?
Tarkotus olisi kasvattaa määrää hartioiden levysellä vastaotteella.

Niin ja kyselin tosta selkätreenin hauis-vaikutuksista, koska olen tähän asti tehnyt ne samana päivänä eli en tiedä kuinka paljon se selkä treeni yksinään ottaa hauikseen. Selkäliikkeet teen aina mahdollisimman puhtaasti selällä.

Tiilisukassa sanoi:
Entäs noi leuanveto treenit, miten ne kannattaa sijottaa viikon varrelle?
Tarkotus olisi kasvattaa määrää hartioiden levysellä vastaotteella.

Niin ja kyselin tosta selkätreenin hauis-vaikutuksista, koska olen tähän asti tehnyt ne samana päivänä eli en tiedä kuinka paljon se selkä treeni yksinään ottaa hauikseen. Selkäliikkeet teen aina mahdollisimman puhtaasti selällä.

Mulla nyt ei paljoa kokemusta ole näistä leuanvetotulosten kasvattamisista, mutta ohjelmarunkoa katsoessani käiväisi mielessä, että jos se ylimääräisen leuanvetotreenin sijoittaisi vaikka jalkapäivälle? Siinä se olisi aiankin mahdollisimman kaukana itse selkätreenistä, jossa varmaankin teet sitten leuanvedot ekana liikkeenä? Ja jos niitä välttämättä on vielä kolmaskin kerta viikossa tehtävä, niin tee kevyempi setti vaikka jonain välipäivänä, eli et vedä sitten loppuun silloin.

Tiilisukassa sanoi:
Toimiiko toi 2x6 penkki kerran viikossa tehtynä. Eli tuleeko liian vähän sarjoja viikkotasolla. 2x/vko tehtynä se toimi hyvin, sai pari toistoa lisää joka treeniin.

Ajattelin pistään maven selkäpäivälle. Miten teillä? Selkä vai jalka päivänä?

en nyt oo pahemmi seuranu tota sun ohjelmaa mut jos teet sumolla maven nii jalkapäivälle koska sumoha ottaa enemmä perseesee ja reisii eikä selkää niin paljo ku kapeella mutta jos teet kapeella nii sillo ainaki selkä päivälle, kokeneet sanokoot tarkemmi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom