- Ikä
- 41
Terveppä taas.Tuossa lueskelin searchin kanssa noita treeniohjelmiin liittyviä kysymyksiä mutta koska kaikille ei käy sama ohjelma niin ajattelin kysyä viisaammilta neuvoa ennen mitään muutoksia.
Eli homman nimi on tämä:
Nykyisin käyn salilla 4 x viikossa:
Ma = Selkä
Ti = Olkapäät & ojentajat
Ke = Väli
To = jalat
Pe = Rinta & haius.
Tämän lisäksi olen käynyt noin kerran viikossa pelaamassa sulista,yleensä lauantaisin.
Vuoden alusta asia kumminkin muuttuu seuraavanlaiseksi:
Ma ja to sulkaa (seurassa),miten muutan ohjelmaa niin että minimoisin ylikunnon riskin,ja saisin saisin pidettyä lihaskasvun olosuhteisiin nähden "parhaimpana"?
Tiedän toki että yleiskuntoa kohottava liikunta monesti viikossa ei tee hyvää optimaaliselle lihaskasvulle,mutta tässä tapauksessa sali tulee vasta toisena tärkeys järjestyksessä.
Olen 189Cm\91Kg,ja kaiken lisäksi kasvispupertaja
Pitäiskö ohjelma muuttaa 3 jakoiseksi vai riittääkö päivien muuttaminen?
Olisin kiitollinen neuvoista.Jos jonkun mielestä kysymykseni kuuluisi toiseen osioon niin siitä vaan siirtämään
:whip:
Eli homman nimi on tämä:
Nykyisin käyn salilla 4 x viikossa:
Ma = Selkä
Ti = Olkapäät & ojentajat
Ke = Väli
To = jalat
Pe = Rinta & haius.
Tämän lisäksi olen käynyt noin kerran viikossa pelaamassa sulista,yleensä lauantaisin.
Vuoden alusta asia kumminkin muuttuu seuraavanlaiseksi:
Ma ja to sulkaa (seurassa),miten muutan ohjelmaa niin että minimoisin ylikunnon riskin,ja saisin saisin pidettyä lihaskasvun olosuhteisiin nähden "parhaimpana"?
Tiedän toki että yleiskuntoa kohottava liikunta monesti viikossa ei tee hyvää optimaaliselle lihaskasvulle,mutta tässä tapauksessa sali tulee vasta toisena tärkeys järjestyksessä.
Olen 189Cm\91Kg,ja kaiken lisäksi kasvispupertaja
Pitäiskö ohjelma muuttaa 3 jakoiseksi vai riittääkö päivien muuttaminen?
Olisin kiitollinen neuvoista.Jos jonkun mielestä kysymykseni kuuluisi toiseen osioon niin siitä vaan siirtämään
:whip: