ohjelmaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zouns
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Morjens! Nyt olisi tarvetta saaha kokeneemmilta vähän ohjastusta MITÄ juuri minun kannattaisi tehdä?

painan n.95kg pituuta 187cm (indeksi 27)

olen ruumiiltani "melko" romuluinen ja isokokoinen ihan entuudestaan, mutta harrastusten hävittyä on tullu hieman mahan ympärille ylimäärästä, sekä kuuluisaa jenkkakahvaa... ei nyt mitään hälyyttävää, mutta kuitenkin.

Tarkoitus olisi lähinnä saaha nämä pois ja kiinteyttää paikat, mahollisesti myös kasvattaa käsiä/rintaa. Syön tällä hetkellä normaalisti 2 lämmintä päiväs jne. Meinasin jättää toisen pois ja vaihtaa juomaan?! Kertokees hieman. Kiitos jo etukätee! :david:

Morjens! Nyt olisi tarvetta saaha kokeneemmilta vähän ohjastusta MITÄ juuri minun kannattaisi tehdä?

painan n.95kg pituuta 187cm (indeksi 27)

olen ruumiiltani "melko" romuluinen ja isokokoinen ihan entuudestaan, mutta harrastusten hävittyä on tullu hieman mahan ympärille ylimäärästä, sekä kuuluisaa jenkkakahvaa... ei nyt mitään hälyyttävää, mutta kuitenkin.

Tarkoitus olisi lähinnä saaha nämä pois ja kiinteyttää paikat, mahollisesti myös kasvattaa käsiä/rintaa. Syön tällä hetkellä normaalisti 2 lämmintä päiväs jne. Meinasin jättää toisen pois ja vaihtaa juomaan?! Kertokees hieman. Kiitos jo etukätee! :david:

Ensinnäkin miksi kokoa vain käsiin ja rintaan??Miksi ei tasapuolisesti lihasta koko kroppaan??Ja toiseksi,ihan yksinkertaisesti sinun täytyy kuluttaa enempi kuin syöt.Eli lasket kulutuksesi ja ruuasta saamasi kalorit.Esim.Fineli.fi on hyvä sivu tuossa ruoka puolessa.Ja voit myös vaikka laittaa päivän ruokailusi tänne jolloin on helpompi lähteä kertomaan mikä kaikki sinun ruokailussasi mättää.Järkevää treenaamista,täältä löydät itsellesi varmasti hyvän treeni ohjelman.Ja voit siihen lisätä myös mukaan vaikka pari aerobista treeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom