ohjelmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja januski
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
olen 19vuotias 112kg mies ja nyt tarttis varmaa uutta ohjelmaa, käyn nyt puntilla neljättä vuotta ja olen melkein koko ajan tehnyt samaa ohjelmaa, mutta jos joku osaisi tehdä jonku uuden ni olis ihan jees.
nykyinen ohjelma:
Ma: rinta
Ti: jalat ja olkapäät
Ke: bulgarialainen penkki
To: selkä
Pe: hauis ja ojentajat

kyllä tälläkin on kehittynyt jo aika paljon siitä mistä olen lähtenyt mutta olis kiva saada vähä vaihteluu välillä.

Miten ois 3 kuukauden testi Ahnoldin kultaista kuusikkoa? Searchillä löytyy sille oma lirpake, suosittelen tutustumaan.

Luuletko että jotain kiinnostaa alkaa tekemään sulle ohjelmaa? Mitäpä jos näkisit itse hieman vaivaa ja etsisit tältä foorumilta jonkin hyväksi todetun ohjelman? Niitä täällä riittää. Aika mielenkiintoiselta näyttää muuten toi sun nykyinen "ohjelma".

Vois ton tietty Mabakki sanoa silleenkin että se vaikuttaisi edes vähän asialliselta..
Mutta totta toinen puoli. Foorumi on täynnä "valmiita ohjelmia". Ei muuta kuin valitse mistä tykkäät ja lähde sillä koittaa. Ja tietty "pimp my ohjelma" jos ei vanha miellytä.
Mutta januski - ennen kuin pyydät uutta ohjelmaa suoraan niin tietyt perustiedot olisi tarpeen. Tällä tarkotan esimerkiksi sitä mitä harjoittelultasi haluat ja paljonko aikaa olet viikossa valmis käyttämään harjoitteluun..

Mikäli et käy kaupungin kellarisalissa, niin käytä kuntosali/"klubisi" palveluita ja ota "prolta" ohjelma. Saat tasapainoisen ohjelman, hyvän mielen ja uusia ideoita jatkoa ajatellen.

Suositut

Back
Ylös Bottom