Ohjelmaa pukkaa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wert
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakkohan tässä vähän tiivistaa treeniohjelmaa kesäloman johdosta, niin ajattelin tälläistä:

Ma: Rinta,hauis
Ke: Selkä,ojentajat, kyynärvarret
Pe: Jalat,hartijat, (hauis)

Liikkeistä en ole ihan varma vielä, kun pientä muutosta ajattelin niihin juuri pistää. Mutta kai tuostakin jo jotain voi sanoa. :)

Onko kellään kokemusta joihinkin lihaksiin 2x/viikko menetelmää? Haukka ei taho oikeen kehittyä..

Mitäs muuten, kun oon ennen vetänyt 4krt/viikko menetelmällä, niin pitäiskö jotain ottaa huomioon ym.. Esim. kun yhdelle päivälle tulee vähän enemmän duunia ja energian kulutusta niin olisiko syytä pitää pidempiä taukoja kun ma - ke - pe ?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Wert sanoi:
Onko kellään kokemusta joihinkin lihaksiin 2x/viikko menetelmää? Haukka ei taho oikeen kehittyä..

Teet sen haukan tarpeeksi kovaa nii kyllä kehittyy :) .Mitä liikkeitä sä muuten teet haukalle?

Wert sanoi:
Pakkohan tässä vähän tiivistaa treeniohjelmaa kesäloman johdosta, niin ajattelin tälläistä:

Ma: Rinta,hauis
Ke: Selkä,ojentajat, kyynärvarret
Pe: Jalat,hartijat, (hauis)

Liikkeistä en ole ihan varma vielä, kun pientä muutosta ajattelin niihin juuri pistää. Mutta kai tuostakin jo jotain voi sanoa. :)

Mitäs muuten, kun oon ennen vetänyt 4krt/viikko menetelmällä, niin pitäiskö jotain ottaa huomioon ym.. Esim. kun yhdelle päivälle tulee vähän enemmän duunia ja energian kulutusta niin olisiko syytä pitää pidempiä taukoja kun ma - ke - pe ?

Vähän mä tota jakoa rustaisin, laittasin noi hartiat vielä tohon rinta ja hauis päivälle, jalkapäivänä nyt ei paljon muita lihasryhmiä tehdä jos kovaa vetää, paitti ehkä vatsat vois siinä toimia. Ja pistä ne jalat tohon keskiviikolla niin jää vähän yläkropan treeniven väliin paremmin palautumisaikaa.

Mulla on pohkeissa toiminut hyvin toi kaks kertaa kierrossa systeemi, mutta ennen kun alkasin sitä soveltaan hauiksille haluisin tietää että miten treenaat hauikset, moni kun hinkkaa niille päälle kymmennkin sarjaa ja se on jo lähes jokasessa tapauksessa aivan liikaa, 6-7 sarjaa ja tarpeeks kovaa niin eiköhän kehity. hauikset saa rasitusta kuitenkin epäsuorasti myös selkätreenissä.

En mä tiiä tartteeko pidempää taukoa kun toi ma-ke-pe systeemi, ihan hyvin pitäs tolleen toimia, jäähän siihen kuitekin sitten la ja su lepoa ennen seuraavaa kiertoa. Otat vaan ylimääräsen lepopäivän johonkin väliin jos siltä tuntuu.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom