Ohjelmaa kaipaisin ?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Elikkäs 2 vuotta oon salilla käyny mutta koskaan ei ole ohjelmaa mulla ollut, nyt tekis mieli alkaa vetämään ihan ohjelman mukaan nii motivaatiokin nousis. Olen n. 176 cm pitkä ja 75 kg painoa. Tarkoitus ois saada jalkoihin lihaa ja voimaa, rintaa kokoa ja selkään kokoa, muuten kireyttä. Olisko neuvoja/ohjelma vaihtoehtoja?
+ hyvät vatsalihakset olis myös aika olennainen !

Tuossahan on jo kaksi kovaa ohjelmaa. Ite olen vuoden harrastanut ja aina mietin monikojakoisella tekisin ja nyt olen kaksijakoisella pitkään ja aina sitten jalka tai yläkroppa päivänä teen niitä liikkeitä jotka tuntevat purevan kovasti tai joita tarvitsee.

tommone perus kaksjakoinen on jees esim jaolla yläkroppa/alakroppa... jos ei ohjelmaan mahdu niitä vatsoja niin teet vaan lisäks siihen jotai vatsapyörää ja rutistuksia/jandoja niin eiköhä se siitä. Mut imo kovat mavet ja kyykyt parhaita vatsalihasliikkeitä.

Jos jalkoihin ja selkään tahdot lihaa ja voimaa, on pakko suositella lämpimästi noita yksijakoisia kyykkyohjelmia, tyyliin Starting Strength/5x5 Single Factor. Olen treenannut reilun vuoden tuolla tavalla ja vanhat housut eivät nouse edes puoleen reiteen. Myöskään yläkroppa ei jää tuolla tyylillä paitsioon.

Suositut

Back
Ylös Bottom