ohjelma?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
oon huono keksimään ittelleni ohjelmaa, joten voisko joku auttaa..? oon mies, 170cm ja varmaan kohta 80kg, olisin käymässä 3x viikossa salilla, ja lantiosta ylöspäin tarvis treenata, eli millanen ohjelma..?

oon huono keksimään ittelleni ohjelmaa, joten voisko joku auttaa..? oon mies, 170cm ja varmaan kohta 80kg, olisin käymässä 3x viikossa salilla, ja lantiosta ylöspäin tarvis treenata, eli millanen ohjelma..?

Ellet jonkin sortin invalidi ole niin ne jalatkin kannattaa treenata mikäli et parin vuoden päästä halua kävellä kaislikossa ollessasi uimareissulla...

Tuolta Archerin laittamasta linkistä etit ittelles jonkun 1-jakoisen ohjelman, niin eiköhän siinä toteudu tuo rankkakin osuus! Ja jalat ehottomasti mukaan!

Jos vaan saa kysyä niin miks jätät jalat pois? :eek:

Tervehdys!
Nyt olis tarvetta kovaa treenaavalle nuorelle miehelle ideoita/vinkkejä hyvään jalka treeniin?

Olen treenannut aktiivisesti vuodesta 2000 ja jalkoja melko aktiivisesti 2003. polvileikkauksen jälkeen,mutta ongelmani on ollut saada jalkoihin lihasmassaa.. Voimaa näistä palikoista löytyy kyllä melko hyvin(kokooon verrattuna). jalat ovat lyhkäsessä miehessä(172cm) melko pitkät verrattuna ylävartaloon. tulee aina välilä sellainen fiilis et.. :wall:

Olisin kiitollinen jos saisi tähän ongelmaan pientä jeesiä?

Tervehdys!
Nyt olis tarvetta kovaa treenaavalle nuorelle miehelle ideoita/vinkkejä hyvään jalka treeniin?

Olen treenannut aktiivisesti vuodesta 2000 ja jalkoja melko aktiivisesti 2003. polvileikkauksen jälkeen,mutta ongelmani on ollut saada jalkoihin lihasmassaa.. Voimaa näistä palikoista löytyy kyllä melko hyvin(kokooon verrattuna). jalat ovat lyhkäsessä miehessä(172cm) melko pitkät verrattuna ylävartaloon. tulee aina välilä sellainen fiilis et.. :wall:

Olisin kiitollinen jos saisi tähän ongelmaan pientä jeesiä?

Takakyykky on edullinen liike pakaroille ja takareisille,Hack-kyykky, suorin jaloin maastaveto käy vallanmainiosti, mutta alaselän rasittumista liikkeessä ei voi oikein välttää.:( sekä jalkaprässi leveällä jalka-asennolla on kova liike oikein tehtynä. Etureiskat puutuu kovasti mm.etu kyykyssä, ja "etureisilaitteessa"(reiden suoristus) sekä Kyykky smithissä jalat 10cm toisistaan tehoaa loistavasti. tietenki askel kyykky on yksi liike joka ottaa ainakin itsellä kokonaisvaltaisesti jalkoihin.:) Jospa siitä löytyis mieleen sopiva ainakin alkuun :thumbs:

Etureiskat puutuu kovasti mm.etu kyykyssä, ja "etureisilaitteessa"(reiden suoristus) sekä Kyykky smithissä jalat 10cm toisistaan tehoaa loistavasti. tietenki askel kyykky on yksi liike joka ottaa ainakin itsellä kokonaisvaltaisesti jalkoihin.:) Jospa siitä löytyis mieleen sopiva ainakin alkuun :thumbs:

Etureidet saa kyytiä myös jalkaprässissä kapealla jalka-asennolla. Ite tein sitä ennen ku aloin kyykkäämään.:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom