Ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nobl
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
Arvostelkaa/kommentoikaa/korjatkaa :D

täs mun ohjelma toiminu aika hyvin.
Ma: Rinta, Vatsa, Pohkeet
Ti: Jalat, ala selkä, vatsa
Ke: Lepoa JEE
To: Ojentajat, Hartia, Olkapäät, Vatsa
Pe: Hauis, Selkä, Vatsa, Pohkeet

Oon treenannu kohta 7kk ja kerran oon ollu 2vko pois salilta muuten ihan niinku pitää. (alussa 2kk treenasin vaan rintaa, hauista, ojentajaa, vatsaa joka naurattaa nyt):lol2:
ravinnonkinpitäis olla kohdallaan.

Vatsaa on aika paljon ohjelmassa?
Ja hartia ja olkapää on yleensä aika sama lihasryhmä...
Ja alaselkä sekä selkä erikseen?
Olet aika vasta aloittanut eli toi voi vielä toimia, mutta pidemmän päälle voi alkaa olla liikaa eli ohjelmaa vois "järkeistää"...

joo on ruvennu tuntuu et liikaa ohjelmaa yhelle päivälle ku siin menee välil yli 1.5h(hartia ja jalka päivänä) jopa ja sit menee into.
tota vatsaa oon tosin usein jättäny kokonaan pois jopa koko viikolta

Pidä sarjamäärät sellaisina, että saisit sen treenin vedettyä alle tuntiin. (+lämppärit)

Originally posted by Nobl
Arvostelkaa/kommentoikaa/korjatkaa :D

täs mun ohjelma toiminu aika hyvin.
Ma: Rinta, Vatsa, Pohkeet
Ti: Jalat, ala selkä, vatsa
Ke: Lepoa JEE
To: Ojentajat, Hartia, Olkapäät, Vatsa
Pe: Hauis, Selkä, Vatsa, Pohkeet

Originally posted by Nobl
Itse ainakin tekisin ekaksi olkapäät ja sitten vasta ojentajat,
sekä ensiksi selkä ja vasta sitten hauikset.

Originally posted by cartman74
Vatsaa on aika paljon ohjelmassa?
Ja hartia ja olkapää on yleensä aika sama lihasryhmä...
Ja alaselkä sekä selkä erikseen?
Olet aika vasta aloittanut eli toi voi vielä toimia, mutta pidemmän päälle voi alkaa olla liikaa eli ohjelmaa vois "järkeistää"...

Moni puhuu trapseista hartioina, eiköhän tuokin sitä tarkoita.

Alaselän ja selän treenaamisessa eri päivinä ei pitäisi olla mitään kummallista.
Treenasin itsekin niin vielä pari viikkoa sitten, ennen kuin vaihtelun vuoksi vaihdoin toisenlaiseen jakoon. Helvetin hyvin toimi, kun tein sen alaselän jalkatreenin lopuksi. Enkä ole suinkaan ainoa tuntemani/kuulemani joka näin on tehnyt.

Mulla ainakin vetreyttää mukavasti muutama sarja alaselkää kyykkypäivän perään. Muuten on ihan lukossa seuraavana päivänä.

Originally posted by S225T
Moni puhuu trapseista hartioina, eiköhän tuokin sitä tarkoita.

Alaselän ja selän treenaamisessa eri päivinä ei pitäisi olla mitään kummallista.
Treenasin itsekin niin vielä pari viikkoa sitten, ennen kuin vaihtelun vuoksi vaihdoin toisenlaiseen jakoon. Helvetin hyvin toimi, kun tein sen alaselän jalkatreenin lopuksi. Enkä ole suinkaan ainoa tuntemani/kuulemani joka näin on tehnyt.

Ei tuossa tosiaan mitään ihmeellistä pitäisi olla.. Olen jo ajat treenannu alaselkää erikseen. Tosiaankin jalkaterenin lopussa minäkin =)

Alaselkä voi olla hyvä sijoittaa jalkojen yhteyteen, jos käyttää sellaisia liikkeitä jotka treenaa molempia, kuten hyväähuomenta-liike ja suorinjaloin maastaveto ym. Varsinkin jos tekee kyykkyä joka myös rasittaa alaselkää.

Ei näytä pahalta. Anna kuitenkin vatsalihasten palautua tai tee eri liikkeitä esim. ma vinot vatsalihakse ja ti suorat jne. Vatsalihasten yliväsyttämisestäkään ei ole hyötyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Munky sanoi:
Ei näytä pahalta. Anna kuitenkin vatsalihasten palautua tai tee eri liikkeitä esim. ma vinot vatsalihakse ja ti suorat jne. Vatsalihasten yliväsyttämisestäkään ei ole hyötyä.
Eiköhän ohjelman toimivuus ole parin vuoden aikana selvinnyt. ;)

mtk77 sanoi:
Alaselkä voi olla hyvä sijoittaa jalkojen yhteyteen, jos käyttää sellaisia liikkeitä jotka treenaa molempia, kuten hyväähuomenta-liike ja suorinjaloin maastaveto ym. Varsinkin jos tekee kyykkyä joka myös rasittaa alaselkää.

Tälleen minäkin teen. Alaselkä tulee treenattua suorin jaloin maastavedon yhteydessä ja eipä se oikein muuta treeniä sitten kaipaakaan. Ja tämä siis luonnollisesti jalkapäivänä.

Timba79 sanoi:
Tälleen minäkin teen. Alaselkä tulee treenattua suorin jaloin maastavedon yhteydessä ja eipä se oikein muuta treeniä sitten kaipaakaan. Ja tämä siis luonnollisesti jalkapäivänä.

Sama juttu... selkätreenissä otan maastavetoa pukeilta, jolloin saan sen tuntumaan enemmänkin tuonne yläselkään...

Itse ehkä heittäisin hauiksen tuonne rinta-päivälle, notta hauiskin saisi epäsuoraa eri päivänä... ja olkapäät ennen ojentajia.

paha sanoa mitä tuolla hartia-treenillä meinataan tässä... epäkkäät ottaisin selkä-päivänä, tosin itse en niitä koskaan tee, koska tuntuvat muutenkin kasvavan niin hyvin... itselläni taitavat epäkkäät saada rasitusta kulmasoudussa, epäilen... siinä kun tulee kohautettua hartioita ainakin itselläni... ja kipeät ovat aika lailla seuraavana päivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom