Ohjelma (yllätys)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nepheg
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eka sanon että oon aivan helvetin väsyny joten virheitä teksistä löytyy varmasti.

Tuli mieleen ku neutraali oli raiskannu itselleen sopivan hst ohjelman ja päätin ite tehä saman. Sarjat tehdään loppuun asti (paitsi pe treeni). Jaoin kolmijakoiseni liikkeet kolmelle eri päivälle eli:

Ma:
Penkki 3x10 (samat sarjat kaikissa)
Dippi
Hauis tangolla
Viparit sivuille ja taakse heti putkeen
Kulmasoutu
Reisien ojennukset
SJMV

Ke:
Vinopena kp
Pushdown
Hauis kp
viparit
Alatalja
Reisien koukistukset maaten
Kyykky

Pe: (kevyempi+15 toistot+2 sarjaa per lihas)
Flyes
Ranskalainen
Hauis scott kp
viparit
ihme selkävekotin jossa vedetään kaks kahvaa ylhäältä alas :rolleyes:
Reisien ojentajat
Reisien koukistajat

Onko kukaan kokeillu jotain tämmöstä? Kommentteja?

Nepheg sanoi:
Sarjat tehdään loppuun asti (paitsi pe treeni).
No tuo ei ainakaan itselläni toimis. Miten kukaan voi jaksaa reenata kolme kertaa viikossa samat lihakset, jos vetää sarjat loppuun asti. Missä välissä sen lihaksen on tarkoitus kasvaa? No, kokeilemallahan se tietysti selviää.

Yhessä treeenissä ei yhä vedetä sarjoja läheskään loppuun ja olen ennen tehnyt kaks jakoista jossa tulee treenattua kaikki lihakset 2krt vko failureen+erikoistekniikat (kehityin tällä ohjelmalla eniten jos alkua ei lasketa). Pitää nyt vähän kokeilla ja pidellä lisää lepoa jos ei tunnu palautuvan.

Oon käynyt muuten tekee jo toin maanantai treenin. Siis lauantaina, mutta päivillä ei väliä. Ainut ongelma on tällä hetkellä rinta. Se on aika kipeenä joka johtuu varmaan, että tein venytyksia penkissä+dippi. Pitää heittää toi dippi pois ja pistää siihen joka vähemmän rintaa rasittava liike.

Eihän se mikään HST olekkaan siinä on vaan ryöstetty toi 3 kertaa viikossa kroppa. Voisitko pistää jotain kommenttia tosta ohjelmasta tai sitten älä pistä mitään kiitos.

Nepheg sanoi:
Kenelläkään ei siis tosiaan ole kokemusta tämän tyyppisestä treenistä?

Varmasti monillakin on kokemusta tuon tyyppisestä treenistä, jonka jälkeen he ovat sitä muuttaneet siten, että eivät vedä treenejä "loppuun asti" tai treenaavat lihasryhmän harvemmin.

Liikevalikoima sinänsä on melko OK. Lisää pohkeet.

Itse ainakin olen palautunut hyvin vaikka vedänkin ton kovaa. Loppujen lopuksi siitä tulee 9 kovaa sarjaa viikossa per lihas, samoin kuin 3 jakoisessa.

Niinhän se on että meitä on moneen junaan ja kokeilemalla ne asiat selviää.. Jos tosiaan palaudut tuollaisesta ohjelmasta niin mikä ettei jos vielä kehitystä tulee. Ja ainahan sitä voi vähän viilata sitä ohjelmaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom