Ohjelma mulle!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Voisko joku vähän osaavampi treenausihminen tehä mulle ohjelman?

Käyn salilla 4 kertaa viikossa Ma, ke, pe ja su.

Sunnuntaina ois tarkotus treenata jalat nii tehkääs joku ohjelma. :kippis1:

Ja sen ohjelman ois tarkotus kasvattaa penkkitulosta, kuin myös massaa ja lihasta.

Nyt treenaan vähän ilman ohjelmaa... 3-4 krt oon käyny viikos nyt reilun kuukauden ajan ja treenannu vähän kaikkia lihaksia. :hyper:

Voisko joku vähän osaavampi treenausihminen tehä mulle ohjelman?

Käyn salilla 4 kertaa viikossa Ma, ke, pe ja su.

Sunnuntaina ois tarkotus treenata jalat nii tehkääs joku ohjelma. :kippis1:

Ja sen ohjelman ois tarkotus kasvattaa penkkitulosta, kuin myös massaa ja lihasta.

Nyt treenaan vähän ilman ohjelmaa... 3-4 krt oon käyny viikos nyt reilun kuukauden ajan ja treenannu vähän kaikkia lihaksia. :hyper:

kattele tuolta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

siirretää varmaa tonne alottelelijoitten puolelle

Tein tänään itselleni ohjelman, onko hyvä:

Su: Jalat
Ma: rinta, ojentajat eli penkkiä ja ojentajakääntöä
ke: Hauis, yläselkä, alaselkä ja vatsa
pe: Vinopenkki ja ojentajat

Tulisko tällä itseni kehittämällä ohjelmalla tulosta? Vai kannattaako treenata penkkiä 3 kertaa viikossa? Voiko vatsaa ja selkää treenata 3 kertaa viikossa?

Mun mielestä on kaikista paras jos sen ohjelman tekee itse kokonaan. Ensin käy salilla jonkun aikaa(pari viikkoa-pari kk) ja sitten kun on perehtynyt harrastukseen niin tietää mitä haluaa kehittää ja siltä pohjalta on sit helppo tehdä ohjelma.

2-jakoinen ohjelma??? Tarkoittaako se esim. Ma: yläkroppa. Ke: jalat. Pe: yläkroppa Su: jalat... Onko tällainen 2-jakoinen ohjelma jolloin koko kroppa kahdesti viikossa???

Mun mielestä on kaikista paras jos sen ohjelman tekee itse kokonaan. Ensin käy salilla jonkun aikaa(pari viikkoa-pari kk) ja sitten kun on perehtynyt harrastukseen niin tietää mitä haluaa kehittää ja siltä pohjalta on sit helppo tehdä ohjelma.

:anssi: , kukaan pari viikkoa treenannut ei vielä kropaansa tunne niin että sen perusteella voisi tehdä yhtään mitään järkeviä treeniohjelmia. Vähintään vuoden tekee ihan perustreeniä hyväksi havaitulla ohjelmalla ja vasta sitten voi alkaa tiedon ja kokemuksen kartuttua soveltamaan niitä ohjelmia tosissaan. Toki jotain liikkeitä voi vaihdella, mutta turha keksiä pyörää uudelleen.

:anssi: , kukaan pari viikkoa treenannut ei vielä kropaansa tunne niin että sen perusteella voisi tehdä yhtään mitään järkeviä treeniohjelmia. Vähintään vuoden tekee ihan perustreeniä hyväksi havaitulla ohjelmalla ja vasta sitten voi alkaa tiedon ja kokemuksen kartuttua soveltamaan niitä ohjelmia tosissaan. Toki jotain liikkeitä voi vaihdella, mutta turha keksiä pyörää uudelleen.

No mulla meni se 1,5kk että aloin hahmottaa mitkä lihasryhmät ovat muita paremmassa kunnossa ja mihin pitäisi panostaa. Laittoin tuon 2viikkoa sen takia kun on niitä ihmisiä jotka sisäistävät asiat muita nopeammin. ;)

No mulla meni se 1,5kk että aloin hahmottaa mitkä lihasryhmät ovat muita paremmassa kunnossa ja mihin pitäisi panostaa. Laittoin tuon 2viikkoa sen takia kun on niitä ihmisiä jotka sisäistävät asiat muita nopeammin. ;)

1,5 kuukaudessa reenaamisen aloittamisesta huomasit mitkä lihasryhmät ovat muita edellä ja kehittyvät nopeammin?
:anssi: sanon minä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hummerivirta sanoi:
1,5 kuukaudessa reenaamisen aloittamisesta huomasit mitkä lihasryhmät ovat muita edellä ja kehittyvät nopeammin?
:anssi: sanon minä.
Jos tuo ei oo :anssi: niin sittenhän Suomeen tulee seuraava Ronnie Coleman, mutta ei varmaan hänkään ensimäisessä 1,5 kuukaudessa kun aloitti treenit silloin aikoinaan pystynyt sanomaan surkeinta lihasryhmäänsä ja nyt niitä ei ole.

2-jakoinen ohjelma??? Tarkoittaako se esim. Ma: yläkroppa. Ke: jalat. Pe: yläkroppa Su: jalat... Onko tällainen 2-jakoinen ohjelma jolloin koko kroppa kahdesti viikossa???

Joono. 2-jakoinen tarkoittaa vain sitä, että lihasryhmät on jaettu kahdelle treenipäivälle. Olisihan se tehokkaampaa tehdä 2-jakoinen kaksi kertaa viikossa, jolloin sitten tulee tosiaan noin, niin kuin sanoit.

Tuosta sinun aikaisemmasta ohjelmasta voisi sanoa, että eipä ole kovin tasapainoinen. Rintaa ja ojentajaa kahdesti viikossa ja muita vain kerran.

Ekspertit eksyivät selvästi vähän aiheesta. :D

Kannattaa tsekata tuo aiemmin linkitetty ketju ja sieltä se 2-jakoinen ohjelma. Tota lihasryhmäjakoa voi mulkata tuosta esimerkissä olevasta työntävät vs. vetävät ajosta esim. kädet ja reidet vs. rinta, selkä, olkapäät, pohkeet -jaoksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom