Ohjelma kesäksi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä neuvoksi? Töitä pukkaa koko kesäloman ajaksi, noin 12 tuntia/päivä :itku: eli aikaa treenaamiseen ei paljoa ole, mutta haluaisin säilyttää lihasmassani ja voimatasoni. Ja jos mahdollista jopa kehittyä. Elikkä pitäs saada joitain hyviä ideoita?

Olen treenannut pari vuotta ja käytän lisäravinteita.
FAST-massa
FAST-kreatiini
WRANGE-vitamiinit ja mineraalit

Ravitsemuspuolen pitäisi olla kunnossa! Ajattelin itse tehdä 3 x 8 sarjoina kaikkia perusliikkeitä 4-jakoisena ohjelmana. Mutta jos ideoita löytyy niin kertokaa? :)

Hit it strong, hit it fast!

Neuvoa en osaa mut voin lohduttaa et etpä ole ainoa...Mun työt alkaa vasta vähän myöhemmin mut tiedossa on helvetin pitkää päivää ja ylitöitä...3-vuorotyötä...Palkka on tietty hyvä mut normaalielämää toi vähän haittaa. Kaiken lisäks meen töihin ihan vieraaseen pikkukaupunkiin, jonka liikuntamahdollisuuksista ei ole hajuakaan :( Jotain siel kuitenki pitäs tehä ettei ihan repsahda...

Kunhan muistat vain syödä tarpeeksi ja huolehtia siitä että unta tulee paljon, niin eivät ne 12h työpäivät kehittymistä vielä pois sulje. Suosittelen pyhittämään viikonloput totaalilevolle ja hyvälle ruualle, olettaen että duunia on vain arkisin? Tosin en tiedä kuinka rassaavassa duunissa olet, jos ojaa kaivat 60h/viikko niin voi haaveet lihasmassan kasvatuksesta unohtaa. Muista kantaa duunissa evästä mukana riittävästi, itselläni menee duunissa kolme, jopa neljäkin ateriaa jos päivä noin pitkäksi venähtää. Hyviä kenttäreseptejä löytää searchilla.

Suosittelisin treeniksi tiheän frekvenssin harjoitusohjelmaa jossa kroppa tulisi treenattua läpi vaikka pari kertaa viikossa (vaikka suora/epäsuora-periaatteella). HST voisi olla myös hyvä ratkaisu.

Mä ainakin pyrin treenaa kesän vähän tiheämmällä frekvenssillä ja isoilla liikkeillä kropan läpi. Vaikka lihaa vähän lähtiskin niin voimaa yritetään saada aina silti lisää. Tarttis väsää kesäks voimareki ja ehkä farmit niin saa pikkasen lisätreeniä viikossa parin salikerran lisäks. Syksyllä tulee sit kyykyssä ja vedossa kunnolla kehitystä maksimeihin parantuneen keskivartalon voimakkuuden ansiosta ;)

ps. "Toivossa on hyvä elää!" sanoi lapamato kun Usko kuoli.

:david: <--- toi jäbä treenaa samalla tavalla kesän kuin mäkin

Kesäks treenii.

Itse en kanssa pääse reenaamaan kesällä kovinkaan paljoa, mutta jos haluaa kumminkin reenata, niin kaksi kertaa viikossa punttisalilla pitää lihasmassan entisellään ja kehitystäkin voi tulla, mutta aika hiljaseen tahtiin. Tepsi ainakin viime vuonna ja kokeilen samaa tulevanakin kesänä.

"Lämmittely on yliarvostettua" (Kekkonen)

Re: Kesäks treenii.

Meitil alkaa kans viikon kuluttua kolmivuoro pyöriä.:( :blow:
Mites onko tääl treenaavia kolmivuororaatajia? ja mites treenit yleensä menee yövuorolla?

Joo.. sama homma. Työt alko jo eilen ja olin tänäänki töissä, mut sitte painetaan pitkää päivää ku koulut loppuu. Voi jättää massanhankinta haaveet jo tässä vaiheessa.

Ite oon nyt pari kesää jo yrittäny aina kun töistä kerkeää ja jaksaa, treenata kotona (löytyy penkki, tankoja, käsipainot, rautaa ym..ym.)

Eli siis pyrin vaan jotenkin säilyttämään tätä nykyistä kokoa, mutta kyllä sitä väkisin pienenee n. 5kg kesän aikana :itku: Mut kyl ne sit palaa takas ku syksyllä taas alottaa.. Tsemiä vaa kaikille, joilla on sama ongelma ku mulla :thumbs:

Re: Re: Kesäks treenii.

Originally posted by samuk
Meitil alkaa kans viikon kuluttua kolmivuoro pyöriä.:( :blow:
Mites onko tääl treenaavia kolmivuororaatajia? ja mites treenit yleensä menee yövuorolla?

Jees, kesätöissä näin

aamuvuorossa (06-14) salille 14.30 tai myöh. iltap.
- viimeisellä kahvitauolla heraa+banskua tms.

iltavuorossa (14-22) salille 11.00
- ennen työvuoroa kunnon ruokailu

yö (22-06) salille iltapäivällä
- ennen työvuoroa kunnon ruokailuja ja yöllä syön kuten päivisin normaalisti

ei se tuon kummempaa, itse jaksan ainakin ihan hyvin...8 päivän kierto, eli joka toinen päivä reeni, sopii 3-vuoroon hemmetin hyvin!!!

töissä kahvi/ruokatauot tahdittaa ruokailutkin hyvin; riisijauheliha/tuna -mössö, rahkacombot, herat kuuluu eväskassin vakiovarusteisiin...

Tämä voi kuullostaa tosi tyhmältä, mutta neuvoisin vetämään sun duunia niin kuin treeniä niin pitkälti kun on mahdollista. Itse kun olin yhdessä paikassa hommissa niin tein hommia aina tarpeen vaatiessa melko kovalla teholla... Raskaitakin esineitä piti nostaa.

Ei auta vaan hengailla vaikka ei pääse salille. Se on ainoastaan tekosyy että ei pääse salille jos sluibaa... Siinä tapauksessa pitää, mun mielestä, mieluummin avoimesti myöntää itselleen että ei jaksa liikkua.

Jos ei todellakaan pääse salille, niin voi aina venytellä ja vetää leukoja, punnertaa... juosta vetoja/pitempiä matkoja vetää plyoa, harjoitella akrobatiaa, vaikka mitä.

Kesäbreikki ei ole niin paha - itse en käynyt viime kesänä salilla -tein kaikkea muuta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Mige
Eli siis pyrin vaan jotenkin säilyttämään tätä nykyistä kokoa, mutta kyllä sitä väkisin pienenee n. 5kg kesän aikana :itku:

En olisi niin varma... Ei tarvii hirveesti rehkiä että lihasmassa pysyisi... ellet sitten ole semmoisissa hommissa että et pysty syömään, eli kuihdut.:(

Re: Kesäks treenii.

Originally posted by danielt

"Lämmittely on yliarvostettua" (Kekkonen) [/B]

OFFTOPIC: Joo no lämmitellä ei voi koskaan liikaa, no oma asiahan se on haluaako paikat paskaksi.
Just parin tunnin päästä lähden lääkäriin olkapään johdosta...

Originally posted by Ämmbee
En olisi niin varma... Ei tarvii hirveesti rehkiä että lihasmassa pysyisi... ellet sitten ole semmoisissa hommissa että et pysty syömään, eli kuihdut.:(

Just se tässä on, että ei ehdi ku kerran syömään päivällä.. Aamulla joskus 6-7 välillä töihin ja illalla normaalisti 21-23 välillä kotiin.. Kerkeen hyvällä mäihällä syödä 12-15 välillä joskus myöhemminkin. Jotain eväitä tietty on välillä mukana, mut ei niistäkään apua oo.

Sit välipäivinä voi porsastella kotona ja jos jaksaa ni treenata kotona mavea, penkkiä, kyykkyä tms.. Mut joskus on kolmekin viikkoa putkeen tollasta 07:00-22:00 päivää.. Alkaahan se vituttaan ja väsyttään, mut tiliä tulee helvetisti :rolleyes:

Mige: saiskos tiedustella ootko asfalttihommissa? sopis lähinnä noi työajat niihin... ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom