Ohjelma joka hakee albumin biisien nimet netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheLORD
  • Aloitettu Aloitettu
Niin elikkäs millä ohjelmalla saan haettua biisien nimet albumeihin jotka olen muuttanut mp3:seksi koneellani? Olen tietysti muuttanut nämä albumit mp3seksi ennen laki uudistusta eli mitään laitonta en ole tekemässä ;)

Nimeääkö se ohjelma net tiedostot myös automaattisesti vai joutuuko copy pasteamaan?

Niin ja sitten toinen kysymys kanssa. Minulla on kansiossa 10 biisiä ja kaikki nimetty mutta kun ne laittaa winampiin tulee vain track1 track2 jne mutta ei näy niitä nimiä. Mistä tämä johtuu ja mikä auttaa tähän?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TheLORD sanoi:
Niin elikkäs millä ohjelmalla saan haettua biisien nimet albumeihin jotka olen muuttanut mp3:seksi koneellani? Olen tietysti muuttanut nämä albumit mp3seksi ennen laki uudistusta eli mitään laitonta en ole tekemässä ;)

Nimeääkö se ohjelma net tiedostot myös automaattisesti vai joutuuko copy pasteamaan?

MP3 Tag Studiolla saa ainaki kätevästi muutettua noita nimiä. http://www.magnusbrading.com/mp3ts/. En tiedä kyllä pystyykö biisien nimiä hakemaan netistä muuten kuin siinä mp3seksi muuttamisen yhteydessä.

TheLORD sanoi:
Niin ja sitten toinen kysymys kanssa. Minulla on kansiossa 10 biisiä ja kaikki nimetty mutta kun ne laittaa winampiin tulee vain track1 track2 jne mutta ei näy niitä nimiä. Mistä tämä johtuu ja mikä auttaa tähän?
Eikös toi johdu että niitten biisien ID-tageissa lukee noi track1,2... Niitä voi muuttaa esim. tolla ohjelmalla, tai sit klikkaamalla winampista biisistä "view file info"

Back
Ylös Bottom