Ohjelma hakusessa (2-3pv)

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
elikkä oisko kellään "hyvää" ehdotusta miten kannattas reenit jakaa? reenaamaan pääsen 2-3krt viikossa ja välillä sekin jää väliin töidentakia. oon reenaillu +6vuotta välillä enemmän välillä vähemmän.
tällähetkellä teen ilman sen kummempia ohjelmia esim.pv1 jalat+selkä pv2 hauis+ojentaja pv3 rinta+olkapäät. välillä oon myös tehny pv1 jalat+selkä+hauis pv2 rinta+ojentaja+olkapäät.
Mut tuntuu et nää tulokset ja muu kehitys jurraa paikoillaan näillä ohjelmilla. ja kiitos jo etukäteen jos ois hyviä ideoita!

lenkkeily

kannattaako käydä lenkillä hölkäten n.0,5h vai kävellen reippaasti ? siis tavoite ois ettei lihasmassa kuitenkaan pienene vaan peruskountoa ja hapenottokykyä haetaan. kumpi sopii siis paremmin kuntosalin ohelle juoksu vai kävely?

Jos tykkäät ennemmin tehä 2- tai 3-jakosta niin itse käyttäisin jakona 1. Rinta/olkapää,/ojentaja, 2. Selkä/hauis, 3. Etureidet/takareidet/pohkeet. Ite ainakin tein tollasella kolmijakosella ja toimi hyvin! Ja 2-jakosessa oli 1.päivä rinta, selkä ja olkapäät, 2.päivä jalat, kädet. Toikin toimi itsellä ainakin hyvin.

Jos tykkäät ennemmin tehä 2- tai 3-jakosta niin itse käyttäisin jakona 1. Rinta/olkapää,/ojentaja, 2. Selkä/hauis, 3. Etureidet/takareidet/pohkeet. Ite ainakin tein tollasella kolmijakosella ja toimi hyvin! Ja 2-jakosessa oli 1.päivä rinta, selkä ja olkapäät, 2.päivä jalat, kädet. Toikin toimi itsellä ainakin hyvin.

Uskallan väittää, että parempaa tulosta saa 1 jakoisella, nii saa enemmän kuin kerran viikossa lihat läpi.

Uskallan väittää, että parempaa tulosta saa 1 jakoisella, nii saa enemmän kuin kerran viikossa lihat läpi.

Uskallan väittää, että 2-jakoista voi tehdä myös neljänä päivänä viikossa, eli kaksi kertaa lihat läpi.

tuo 1 jakonen kuulostaa järkevälle ku reenipäiviä on vaan 2-3 viikossa tavallisesti.(monesti neki sijottuu välille pe-su) eli pitää rueta tekeen ohjelmaa siltä pohjalta. mut tuo lenkkeily vielä kiinnostais miten muut on tottunu tekeen juoksetteko vai kävelettekö kun teette aerobista?

Uskallan väittää, että 2-jakoista voi tehdä myös neljänä päivänä viikossa, eli kaksi kertaa lihat läpi.

uskallan väittää että aloitus viestissä lukee 2-3 kertaa viikossa.

tuo 1 jakonen kuulostaa järkevälle ku reenipäiviä on vaan 2-3 viikossa tavallisesti.(monesti neki sijottuu välille pe-su) eli pitää rueta tekeen ohjelmaa siltä pohjalta. mut tuo lenkkeily vielä kiinnostais miten muut on tottunu tekeen juoksetteko vai kävelettekö kun teette aerobista?

1 päivä pitäs olla taukoa treenien välillä, jos tekee 1 jakoisella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Itse suosittelisin 1-jakoista ohjelmaa sen vuoksi, että pääset 2-3 kertaa viikossa ja joskus jää välistä kokonaan.

1-jakoista tehdessä etenkin jos tekee koko kropan 2xviikko ei kannata vetää älyttömällä intensiteetillä. Toisaalta jos tietää pääsevänsä vain kerran viikossa salille saa 1-jakoisella pidettyä koko kroppaa yllä jollakkin tasolla.

Mikäli tulokset junnaa paikoillaan vaihtele toistojen/intensiteetin määrää.

Tulosten junnaamisesta on hyvä esimerkki salilla jossa itse käyn. Yks jamppa käy varmaan joka toinen päivä salilla ja tekee joka kerta käsittämättömän pitkiä sarjoja. Enkä tosiaankaan usko, että tarkoituksen on harjoittaa lihaskestävyyttä. Keho tuossa hommassa ei ainakaan kehity päinvastoin.

Joten pitkistä sarjoista lyhyisiin/vaihtaa uusia liikkeitä/laitteita vanhoihin. Keho tottuu tehtyihin harjoituksiin/painoihin/sarjoihin joten vaihtaminen aika-ajoittain on suositeltavaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom