Ohjeita noviisille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cane#79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Tervehdys vaan kaikille!Tää on mun eka viesti kyseiselle palstalle ja haluaisin saada tietoa treenaamisesta!Eli mä oon treenannu noin 5 kk pelkkää perus lihaskuntoo(12-10 sarjoja).Miten kannattais jatkaa,että sais rungon kesäkuntoon?En oo mikään läski,mut ylimääräistä on vyötäröllä!Oon pelannu lätkää noin 13 vuotta,eli jotain on varmaan jäänyt kroppaan tolta ajalta,vaikka en oo treenannu moneen vuoteen aktiivisesti,paitsi nyt nämä 5kk.
Joten kertokaa vähän ohjeita,miten kannattais jatkaa?Enkä halua tulla miksikään ylitreenatuksi "kasaksi" vaan jos sais ton kropan kiinteex! Kiitos jo etukäteen!!

Tohon runko kesäkuntoon on pakko kommentoida, niinku pitäis kaikenmaailman iltapäivälehtien juttuihinkin tähän vuodenaikaan, et nyt jos aloittaa, niin saa kropan kesäkuntoon.... kesäks 2005 :david:

Totuus

Ehkä tämä jäi epäselväksi,mutta mulla on kyllä jo pohjaa,pitäis vaan saada tietoo,et miten jatkaa.Rupeaa vituttaan noi pelkät 10-12 sarjat!

Jos et halua tehdä 10-12 sarjoja niin tee toisia. Katso FAQ, siellä on erilaisia treeniohjelmia paljon.

Rasvanpolttamiseen on myös monta viestiketjua. Katso taas FAQ. Itselle lempitapa polttaa rasvaa on aamulla yli tunnin kävelylenkit aamukahvin jälkeen.

P.S. Toi ylitreenatuksi kasaksi tuleminen ei tapahdu vahingossa. Ainakaan meille tavallisille kuolevaisille.

Suositut

Back
Ylös Bottom