Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Onpahan taas sellaiset vatsakivut ja pahoinvointi heti aamusta, että sitä miettii elämän tarkoitusta. Tklkr ehdotti Somacia. Sitä nyt kahden vkon kuuri. Itseäni vähän epäilyttää, kun Somac vaikuttaa vatsahappoihin närästyksessä. Jos minun vatsakipuun ja pahoinvointiin ei millään tavalla liity vatsahapot, niin onko tässä mitään helpotusta luvassa 🤷‍♀️ Ei yhtään tietoa siitä, millä mekanismilla hyperkalsemiasta seuraa ko kipu.

Ps. Miksi nykyään ei määrätä Pervitiiniä? Ennen kaikki oli paremmin.

Kävin eilen kyttää graveleita. Trek, scott, cannondale, canyon koeajoin. Kona, orbea, stevens hipelöin. En koeajanu ku ei tullu myyjää palvelemaan. Lähdin vittuun. Giantteja olis ollu yhdes liikkees mut en jaksanu poiketa niin ajoin ohi. Sen totesin, että haluan sähkövaihteet ja hiilikuiturungon (koska insinööri). Grizl 6 asx oli hintansa puolesta kiikarissa (2360€). Oli sopiva ajoasento, hyvä ajaa ja kaikki mitä tähän hetkeen pyörältä tarvin.

Ja se Mutta: Vittu minkä värisiä. Oli maha-kipee-paskan värinen ja pastabolognese oksennettuna -väri. Fillari on tulossa kauniin kelin sunnuntai-fiilistely ajoon ja se pitää olla hienon värinen jotta houkuttaa ajamaan. En mä tollasta voi ottaa kun aiheutti vastenmielistä reaktiota. Vaikka työsuhdepyörä, niin tarvii silti vippaa 60% omaa rahaa kylkeen.

Suomi kun on mustavalkosta kansaa, vaatteet on mustia, autot on valkoisia, mieli on harmaa. Miksei tänne voi tuoda pyöriä jotka olis mustia tai valkoisia. Kumpiki noista kävis.

Grizliä ei ollu yhtään ok väristä sähkövaihteilla. Grail sl 7 asx ehkä menis light cream värillä 3169e. Mut ei sekään wau efektiä tuonu. Trek sl 5 axs gen 3 mustana oli hieno, mutta en osta 4200e trekkiä.

Miksei näitä saa mistään? Tässä olis hieno:

Edit: Sopiva pyörän koku tuli selväks kun useampaa merkkiä mallia ja kokua koeajoi.

Jos olis ylimääräistä rahaa aivan poskettomasti niin sijoittaisin siitä 6-7k titaanirunkoiseen graveliin. Paljon huolettomampi kuin hypekuitu kun ei tarvi välittää jos välillä kolisee runko kiviin.

Suhteilla ne usein jaetaan.

Suhteilla se työmaailma valitettavasti pyörii paljon jatkossakin. On aina edullista tuntea joku, joka tuntee jonkun, joka... niin. Minä sain viimeisimmän "kiinnostaisiko sua"-kyselyn tatamilla vääntäessä.

Mutta ne suhteet ja verkostot eivät tule itsestään. Tietysti mitä nuorempi on sitä enemmän se nojaa esim. oman vanhemman suhteisiin ja vaikutusmahdollisuuksiin, mutta harvassa on ne tilanteet, että oma vaikutusmahdollisuus olisi pyöreä nolla. Se kannattaa sisäistää jo varhain ja miettiä ennemminkin sitä, että miten jonkun asian saa mahdolliseksi kuin samantien todeta, että ei onnistu, kun mutsi ei mulle duunipaikkaa saa järjestettyä.

valkoisia.

95425-50_DIVERGE-COMP-CARBON-BRCH-WHT_HERO-PDP.webp

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kävin eilen kyttää graveleita. Trek, scott, cannondale, canyon koeajoin. Kona, orbea, stevens hipelöin. En koeajanu ku ei tullu myyjää palvelemaan. Lähdin vittuun. Giantteja olis ollu yhdes liikkees mut en jaksanu poiketa niin ajoin ohi. Sen totesin, että haluan sähkövaihteet ja hiilikuiturungon (koska insinööri). Grizl 6 asx oli hintansa puolesta kiikarissa (2360€). Oli sopiva ajoasento, hyvä ajaa ja kaikki mitä tähän hetkeen pyörältä tarvin.

Ja se Mutta: Vittu minkä värisiä. Oli maha-kipee-paskan värinen ja pastabolognese oksennettuna -väri. Fillari on tulossa kauniin kelin sunnuntai-fiilistely ajoon ja se pitää olla hienon värinen jotta houkuttaa ajamaan. En mä tollasta voi ottaa kun aiheutti vastenmielistä reaktiota. Vaikka työsuhdepyörä, niin tarvii silti vippaa 60% omaa rahaa kylkeen.

Suomi kun on mustavalkosta kansaa, vaatteet on mustia, autot on valkoisia, mieli on harmaa. Miksei tänne voi tuoda pyöriä jotka olis mustia tai valkoisia. Kumpiki noista kävis.

Grizliä ei ollu yhtään ok väristä sähkövaihteilla. Grail sl 7 asx ehkä menis light cream värillä 3169e. Mut ei sekään wau efektiä tuonu. Trek sl 5 axs gen 3 mustana oli hieno, mutta en osta 4200e trekkiä.

Miksei näitä saa mistään? Tässä olis hieno:

Edit: Sopiva pyörän koku tuli selväks kun useampaa merkkiä mallia ja kokua koeajoi.

laske rimaa

tingi riteereistä niin johan löytyy, niin Minäkin tein

koeajamatta ostin, täysin ulkonäön perusteella valitsin

täyttää äydellisesti sunnutaiajelun, kauniilla kelillä, tarpeen

kertaakaan ei ole vielä tuo pyörä kastunut pl. ahkerat pesaisut

IMG_4876.webp
IMG_8988.webp
IMG_0031.webp

Mites imodium plus? Mun mielestä nimenomaan tossa plussassa luki että auttaisi vatsakipuihinkin eikä vain ribulaan. Voi olla toki että muistan väärin

Jos tuokin versio torppaa suolen toimintaa, niin sitten menisi varmaan ummetuskin entistä pahemmaksi 🤔 Ummetukseen syön Constella nimistä pilleriä. Kipuun tklkr määräsi 3x1000mg parasetamolia. Minulla on jostain sellainen käsitys, ettei se oikein tehokkaasti vaikuttaisi suolistokipuihin, mutta käyn nyt tänään apteekissa nekin ostamassa. Ennen oli Litalgin-niminen valmiste, mutta sitä ei enää myydä.

Viimeisimmän laskuni mukaan syön tällä hetkellä päivässä yhteensä kymmentä eri lääkettä. Hämmästyttävää huomioiden se, että olen täysin terve!

😏

No et kyllä 2400 EURolla saa kuiturunkoista sähkövaihteilla.

e: vai se kanjoni - onpa halpa

Tämä olis ollu. Mutta nuo värit.

Onko niin, että muut merkit laittaa edullisemmat osat, mutta kalliit maalit. Canyon kalliimmat osat, mutta ostaa halvimmat jämämaalit.

edit. Oli todella hyvä ajaa! Vertailupohjana 10 vuoden ajo 600e crescentillä ja koeajopyörähdys edellämainittujen merkkien alumiini ja hiilikuituversioilla, niin mekaanisilla kuin tsähkövaihteilla.

Tämä olis ollu. Mutta nuo värit.

Onko niin, että muut merkit laittaa edullisemmat osat, mutta kalliit maalit. Canyon kalliimmat osat, mutta ostaa halvimmat jämämaalit.
Tuollahan on S-2XL kokoja saatavilla.

E:Niijoo- tässä ei haaste ollut saatavuus vaan värit....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom