Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Grizl CF SL 6 AXS
Kevyen ja kestävän hiilikuiturungon, SRAMin kehittyneen langattoman vaihtamisen ja sensaatiomaisen hiilikuituisen mukavuussatulatolpan ansiosta tämä voi ehkä tarjota tämän hetken parasta hinta-laatusuhdetta.www.canyon.com
Tämä olis ollu. Mutta nuo värit.
Onko niin, että muut merkit laittaa edullisemmat osat, mutta kalliit maalit. Canyon kalliimmat osat, mutta ostaa halvimmat jämämaalit.
edit. Oli todella hyvä ajaa! Vertailupohjana 10 vuoden ajo 600e crescentillä ja koeajopyörähdys edellämainittujen merkkien alumiini ja hiilikuituversioilla, niin mekaanisilla kuin tsähkövaihteilla.
viistonnia mätkyjä #hyvääbisnesbäivää
Joutuu itku silmässä hokemaan tuota mantraa kun ajaa koluuttelee näitä Suomen teitä. Tai yrittää varata aikaa hammaslääkäriin.Jokainen euro minkä maksat veroja auttaa myös sinua!
Jokainen euro minkä maksat veroja auttaa myös sinua!
Suhteillapa hyvinkin ja minusta se ei edes ole valitettavaa. Olen sanonut omille lapsille että tärkeintä on että hommaat yhden tutkinnon. Sen jälkeen on paljon enemmän kiinni siitä sun verkostosta. Tottakai sellainen henkilö joka kykenee verkostoitumaan ja käyttämään kontakteja hyödyksi on työntekijänä arvokkaampi kuin laput silmillä "omaa juttuaan" puurtava.Suhteilla se työmaailma valitettavasti pyörii paljon jatkossakin. On aina edullista tuntea joku, joka tuntee jonkun, joka... niin. Minä sain viimeisimmän "kiinnostaisiko sua"-kyselyn tatamilla vääntäessä.
Mutta ne suhteet ja verkostot eivät tule itsestään. Tietysti mitä nuorempi on sitä enemmän se nojaa esim. oman vanhemman suhteisiin ja vaikutusmahdollisuuksiin, mutta harvassa on ne tilanteet, että oma vaikutusmahdollisuus olisi pyöreä nolla. Se kannattaa sisäistää jo varhain ja miettiä ennemminkin sitä, että miten jonkun asian saa mahdolliseksi kuin samantien todeta, että ei onnistu, kun mutsi ei mulle duunipaikkaa saa järjestettyä.
Teippi pintaan, ja väri on just sellainen minkä haluaa.
tai
![]()
#hehe
Suhteilla on saatu pilluakinSuhteillapa hyvinkin
Alkkoholi 25,5% ALVosaako joku matemaatikko laskea paljonko maksan veroja, kun menee se noin 3500e vuodessa kapakkaan?
Alkkoholi 25,5% ALV
Ruokapuoli 14% ALV
Eli 3500*0,255
0,3*3500 sitten, tosin ALV noussut jutun jälkeen eli oisko sitte noin 0,315*3500kai ny enee?
![]()
Tästä oluen hinta koostuu – näin paljon maksat veroja tuopistasi
Ravintoloiden liikevaihto on kasvanut alkuvuoden aikana noin viidellä prosentilla. Samaan aikaan alkoholin kysyntä ravintoloissa on jatkanut hiipumistaan.www.mtvuutiset.fi
![]()
Veronmaksajat: Viinapullon hinnasta peräti 82 prosenttia on veroja
Eihän tämä mikään yllätys ole: verokarhun pitkä koura kahmaisee erityisen rajusti bensan, viinan ja tupakan kulutusta.www.salkunrakentaja.fi
Kannattais ehkä alkaa syömään lihaa.Jos tuokin versio torppaa suolen toimintaa, niin sitten menisi varmaan ummetuskin entistä pahemmaksiUmmetukseen syön Constella nimistä pilleriä. Kipuun tklkr määräsi 3x1000mg parasetamolia. Minulla on jostain sellainen käsitys, ettei se oikein tehokkaasti vaikuttaisi suolistokipuihin, mutta käyn nyt tänään apteekissa nekin ostamassa. Ennen oli Litalgin-niminen valmiste, mutta sitä ei enää myydä.
Viimeisimmän laskuni mukaan syön tällä hetkellä päivässä yhteensä kymmentä eri lääkettä. Hämmästyttävää huomioiden se, että olen täysin terve!
![]()
Gravelihommassa omasta mielestä tällä hetkellä ehdottomasti paras hinta/laatusuhde:Onko niin, että muut merkit laittaa edullisemmat osat, mutta kalliit maalit. Canyon kalliimmat osat, mutta ostaa halvimmat jämämaalit.
Suhteillapa hyvinkin ja minusta se ei edes ole valitettavaa. Olen sanonut omille lapsille että tärkeintä on että hommaat yhden tutkinnon. Sen jälkeen on paljon enemmän kiinni siitä sun verkostosta. Tottakai sellainen henkilö joka kykenee verkostoitumaan ja käyttämään kontakteja hyödyksi on työntekijänä arvokkaampi kuin laput silmillä "omaa juttuaan" puurtava.
Enkä nyt tässä yhteydessä todellakaan tarkoita mitään LinkedIn ringissä runkkaus -verkostoa.
Hetken piti odottaa, että saivat pankista neuvotteluajan, mutta nyt vaan kuntotarkastusta sopimaan!Sehän olisi sitten kiinteistön ostotarjous hyväksytty.
Ostajat pistivät pari ehtoa: lainan saanti ja kuntotarkastus. Toka ei huoleta ja luulisi, että ovat oman lainansaantikykynsä oikein arvioineet, jos kerran ovat liikkeellä.
Tarinan iskemiseksi se menisikin kun kumpaakaan ei löydy kotoonta.Ei ole pitkään aikaan ollut oikein tarinoita vitusta- tai viinasta. Huolestuttavaa.