Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
mites se Teidän takatukka?

Pitkähkösti, tänään parturiin ennen saunaa.
1000064870.webp

Esikoinen kysy jokupäivä, että aionko joskus kasvattaa samanlaisen tucan mitä pappalla. Vastasin, että en oo ajatellu asiaa niin pitkälle. Oon eläny hetkessä ja mikä tuntuu nyt hyvältä. Mutta ei oo mitään syytä, miks en vois kasvattaa.

Nyt kun asiaa pohdein, niin totta munassa kasvatan kunhan pukkaa täysin harmaata, Ei varmaan kauaa mee kun poskiparrat jo harmaata.

Ei mun faija tämä kuppe, mutta vastaava:
larry-david-bio-pic.jpg

Esikoinen kysy jokupäivä, että aionko joskus kasvattaa samanlaisen tucan mitä pappalla. Vastasin, että en oo ajatellu asiaa niin pitkälle. Oon eläny hetkessä ja mikä tuntuu nyt hyvältä. Mutta ei oo mitään syytä, miks en vois kasvattaa.

Nyt kun asiaa pohdein, niin totta munassa kasvatan kunhan pukkaa täysin harmaata, Ei varmaan kauaa mee kun poskiparrat jo harmaata.

Ei mun faija tämä kuppe, mutta vastaava:
larry-david-bio-pic.jpg
Ite näytin ihan Rick Rubinilta kun en käyny parturissa yhdeksään kuukauteen. Ilman harmaita toki, mutta yhtä kodittomalta.

Liitteet

• 80.webp
    80.webp
    99,7 KB · Katsottu: 9

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Oon miettiny että pitäis alkaa pitämään tyystin siistiä kaljua, eli päivittäin ajelis kaiken pois. Semmonen oikein silmiä häikäisevän siloinen ja kiiltelevä baldie. Ajaako joku ja millä koneella?

Oon miettiny että pitäis alkaa pitämään tyystin siistiä kaljua, eli päivittäin ajelis kaiken pois. Semmonen oikein silmiä häikäisevän siloinen ja kiiltelevä baldie. Ajaako joku ja millä koneella?

Noin joka toinen päivä (kuvassa kahtena viime aamuna jäänyt ajamatta). Remington RX5.

Sähkökoneella ei saa kiiltävää, mutta nykyisin laiskana ajelen sähköllä.

Sileään jälkeen, joskus jaksanut:

s31m41_2.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom