- Ikä
- 35
JuomallaMe tiedämme miten hyvä vasikka pärjää. Jonnet ei.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JuomallaMe tiedämme miten hyvä vasikka pärjää. Jonnet ei.
Tämä oli maalaistytölle liian helppo.Juomalla![]()
Pitkähkösti, tänään parturiin ennen saunaa.
Ite näytin ihan Rick Rubinilta kun en käyny parturissa yhdeksään kuukauteen. Ilman harmaita toki, mutta yhtä kodittomalta.Esikoinen kysy jokupäivä, että aionko joskus kasvattaa samanlaisen tucan mitä pappalla. Vastasin, että en oo ajatellu asiaa niin pitkälle. Oon eläny hetkessä ja mikä tuntuu nyt hyvältä. Mutta ei oo mitään syytä, miks en vois kasvattaa.
Nyt kun asiaa pohdein, niin totta munassa kasvatan kunhan pukkaa täysin harmaata, Ei varmaan kauaa mee kun poskiparrat jo harmaata.
Ei mun faija tämä kuppe, mutta vastaava:
![]()
Oon miettiny että pitäis alkaa pitämään tyystin siistiä kaljua, eli päivittäin ajelis kaiken pois. Semmonen oikein silmiä häikäisevän siloinen ja kiiltelevä baldie. Ajaako joku ja millä koneella?
Sähkökoneella ei saa kiiltävää, mutta nykyisin laiskana ajelen sähköllä.Oon miettiny että pitäis alkaa pitämään tyystin siistiä kaljua, eli päivittäin ajelis kaiken pois. Semmonen oikein silmiä häikäisevän siloinen ja kiiltelevä baldie. Ajaako joku ja millä koneella?
Vedä siihen vielä semmonen keraaminen pinnoite.Oon miettiny että pitäis alkaa pitämään tyystin siistiä kaljua, eli päivittäin ajelis kaiken pois. Semmonen oikein silmiä häikäisevän siloinen ja kiiltelevä baldie. Ajaako joku ja millä koneella?
Vedä siihen vielä semmonen keraaminen pinnoite.