Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei se ole ollut oikein juttu Suomessakaan. Varmaan joku bitti vinossa geeneissä kun ei vaan tavaran haaliminen kiinnosta.

"Huoleton on hevoseton poika."
Wanha suomalainen kansanviisaus.

"Minimalismi vapauttaa."
Sylvi.

"Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat."
Matteus

Joo mä en esimerkiksi oikein ymmärrä miksi emäntä halusi taas uuden väriset tuikkukipot, kastehelmeä tietysti. Sillä on noin 20 kippoa entuudestaan, sama kun muutettiin niin ihmettelin 9. mariskoolin kohdalla et mihin helvettiin tarvitsee näin monta.

Mutta kyllä mä teknologiassa olen vähän sellainen rotta että huomaan että se mun hinta/laatu suhde on paljon korkeammalla asteikolla mutta mun mielestä se on helppo perustella, no otetaan nyt se täällä pyörinyt kello vaikka vertailuun

Halpa kello näyttää ajan. Normi hintainen kello näyttää ajan ja kallis ei super älykello, näyttää ajan.
Halpa tietokone soveltuu selaamiseen, normi tietokone multimedian nautintoon ja kallis pelaamiseen nyt ja vielä 2 tulevaakin vuotta.

Eli koen että niille lisäeuroille on oikeasti edes jotain vastiketta vaikka se olisikin excelissä sellainen tasaisesti laskeva kaari tietyn pisteen jälkeen. Eli kun ollaan asteikon alussa niin 100€ lisää budjettiin tuo suurta muutosta, loppupäässä sama satku ei juurikaan hetkauta suorituskyvyssä.

Ei se ole ollut oikein juttu Suomessakaan. Varmaan joku bitti vinossa geeneissä kun ei vaan tavaran haaliminen kiinnosta.

No joo eipä sitä itsekään kyllä kauheasti tavaraa haali. Työn puolesta saa ostaa tavaroita ihan tarpeeksi, ajoittaisesti jotain harrastevälinettä vähän tulee hankittua. Tietysti asunto ja auto löytyy kun niitä tarvitsee. Ja autokin on vanha.

Kurkusta alas on ollu mun preferenssi kaikelle ylimääräiselle rahalle
Joo mä en esimerkiksi oikein ymmärrä miksi emäntä halusi taas uuden väriset tuikkukipot, kastehelmeä tietysti. Sillä on noin 20 kippoa entuudestaan, sama kun muutettiin niin ihmettelin 9. mariskoolin kohdalla et mihin helvettiin tarvitsee näin monta.

Mutta kyllä mä teknologiassa olen vähän sellainen rotta että huomaan että se mun hinta/laatu suhde on paljon korkeammalla asteikolla mutta mun mielestä se on helppo perustella, no otetaan nyt se täällä pyörinyt kello vaikka vertailuun

Halpa kello näyttää ajan. Normi hintainen kello näyttää ajan ja kallis ei super älykello, näyttää ajan.
Halpa tietokone soveltuu selaamiseen, normi tietokone multimedian nautintoon ja kallis pelaamiseen nyt ja vielä 2 tulevaakin vuotta.

Eli koen että niille lisäeuroille on oikeasti edes jotain vastiketta vaikka se olisikin excelissä sellainen tasaisesti laskeva kaari tietyn pisteen jälkeen. Eli kun ollaan asteikon alussa niin 100€ lisää budjettiin tuo suurta muutosta, loppupäässä sama satku ei juurikaan hetkauta suorituskyvyssä.
Jotkut tykkää etsiä ja hankkia harrastustavaraa, toisille tavaran hankkiminen on harrastus.

Onko täällä muita, jotka haluavat omistaa mahdollisimman vähän yhtään mitään? Olenko outo, uniikki lumihiutale? :ROFLMAO: Ei ole autoa, omistusasuntoa, kelloa, kotiteatteria, telkkaria, mökkiä eikä oikein mitään muutakaan. Kaikki käyttämäni puhelin- ja ATK-laitteetkin on työnantajan lisurikampetta.

Mihinkä sitä rahaa sitten käyttää ja miksi sitä käy töissä edes?

Mielestäni pitää olla kivat lelut, mutta niitä ei pidä olla paljoa. En esim. voisi omistaa useaa (käyttö)asuntoa ja autoa. Ei ole mitään järkeä köyhäillä, jos on varaa käyttää rahaa.

Viikon Waltari, kuulostaako tutulta?

”Sillä ihminen ei voi elää, ellei hän tunne itseään toista ihmistä paremmaksi, eikä ole niin kurjaa ihmistä, ettei hän jossakin asiassa tuntisi itseään toista ihmistä paremmaksi. Toinen ylpeilee käsiensä vikkelyydestä, toinen ylpeilee hartiainsa väkevyydestä, varas ylpeilee oveluudestaan, tuomari ylpeilee viisaudestaan, ahne ylpeilee ahneudestaan, tuhlari tuhlauksestaan, vaimo siveydestään, ilotyttö auliista luonnostaan. Eikä mikään tuota ihmiselle suurempaa mielihyvää kuin tieto, että hän jossakin asiassa on toista etevämpi.”

Kun ostan niin se tehdään mentaliteetilla, että pitää kestää loppuelämän. Kalliimmat (ainakin osa) nyt vain tuppaa olemaan laadukkaampia.

Kellonkin voisin ehkä ostaa, mutta sen pitäisi olla tyylikäs. Ei noita teidän sushilautasia. En tosin käytä kelloa juuri koskaan.

Onko täällä muita, jotka haluavat omistaa mahdollisimman vähän yhtään mitään? Olenko outo, uniikki lumihiutale? :ROFLMAO: Ei ole autoa, omistusasuntoa, kelloa, kotiteatteria, telkkaria, mökkiä eikä oikein mitään muutakaan. Kaikki käyttämäni puhelin- ja ATK-laitteetkin on työnantajan lisurikampetta.

En mäkään haluis omistaa mitään. Ei mitään tarvetta sille, että mulla olis omaisuutta tai varallisuutta. Mutta vittukun kukaan ei oo antanu taloa missä asua tai autoa millä ajaa niin "pakko" omistaa. Samaten muu irtaimisto. Oon jo suunnitellut, että kun lapset muuttaa veks (max 15 vuotta) niin myyn tilukset vittuun, ostan pienemään kämpän tästä lähistöltä ja toisen etelä epsanjasta. Talvet kikkuloin siellä munasilteen, teen jotain etähommia jos fyrkkaa tarvii. Ja kesät kikkuloin täällä munasilteen. Meanwhile kun epsanjassa on +50 astetta.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kellohöpinät sikseen, Sic voisi antaa vähän pidemmän meriselityksen tuosta ladyboy-reissusta.

Ei sitä tartte mitään meriselityksiä, kun olin reilun kk thaikuissa lomailemassa. Oli kovasti stressiä ja poistin kännykästä kaikki somet yms. ja ekan viikon vain nukuin ja makasin altaalla. Vuokrasin highrisestä condon ja bodailin ja vietin Bangkokissa ja Pattayalla vaan aikaa.

Ladyboybaareissa ja -esityksissä on paras meno ja kauneimmat ns. naiset. En muista milloin olisin nauranut yhtä paljon kuin ladyboybaarissa, kun ladyboyt flirttailivat lavalla ja mm. yksi pyllisti ja näytti minulle peräaukkoaan. Jos käy thaikuissa, niin kannattaa ehdottomasti käydä noissa ihan kokemuksena. Ei sieltä ole pakko napata ladyboyta mukaan.

Thaikuissa oli myös juttuja, että jotkut leidarit osasi thaiboksausta ja sitten vetivät länkkäriä hotellihuoneessa turpaan ja ryöstivät tavarat ja poloinen länkkäri ei sitten uskaltanut tehdä rikosilmoitusta tms. kun pelkäsi maineensa puolesta, kun tulee ilmi vieneensä ladyboyn hotellihuoneeseen. Tuo oli kuulemma jokin yleinen juttu jopa.

Sitten jos haluat kunnon kauhukokemuksen, niin kävele joskus yöllä 2 jälkeen tms. Bangkokissa Nana-Asok välillä, niin näet siellä maailman rumimmat ladyboyt. Ne on ne, jotka ei pääse enää baareihin töihin iän tai ulkonäön takia.

Tuli käytyä myös klubbailemassa Khao San Roadilla ja siellä oli klubin ulkopuolella taksitolpan luona joukko leidareita tarjoamassa miehille alennuksella seksiä. Sai hyvät naurut Grabia odotellessa, kun leidarit huusivat kovaan ääneen palveluistaan ja hinta tuntui laskevan koko ajan porukan vähetessä.

Se mikä oli negatiivista oli, että kadulla leidarit kourivat ja kävivät käsiksi tosi härskisti. Tuntui kuin olisi valkoinen nainen jossain mamudiskossa. Kadulla piti väistellä jo etukäteen ja vältellä katsekontaktia noiden leidareiden kanssa, kun ne muuten piiritti ja sitä joutui siten taharrush gamaen kohteeksi.

Omilla vähäisillä rahoillani ostan lähinnä vapaa-aikaa itselleni ja läheisilleni. Töitä tulee nykyään tehtyä oikeastaan just niin vähän kuin vain tarvii.
Tätä samaa koitan itsekkin nykyisin toteuttaa. Jokseenkin mielenvikaista, että pitäis painaa duunia vaikka sitten terveys edellä, et sais uuden auton tai jonkun muun härpäkkeen, kunnes sit 70v pääsisi eläkkeelle kroppa loppuun kulutettuna toinen jalka haudassa.

Romut ja romppeet ostan käyttöä varten ja siitä hintaluokassa josta kuvittelen saavani riittävän laadukasta, eikä kiinnosta onko uus vai käytetty.

Jotkut tykkää etsiä ja hankkia harrastustavaraa, toisille tavaran hankkiminen on harrastus.

Pitkäaikainen ystäväni harrastaa "kirppistelyä". Hän siis kiertelee hyvin usein kirpputoreilla ja myös myy omia tavaroitaan/vaatteitaan siellä. Mielestäni uskomattoman rasittava ajanviete. Ystävä saa siitä itselleen iloa ja jonkunlaista löytämisen riemua, kun löytää Wombutia mukaillen sen yhdeksännen mariskoolin tms. Hän ostaa vaatteita sovittamatta, koska voi myydä ne pois samalla kirpputorilla, jos ne ei sovikaan. Tavaran/vaatteiden määrä hänellä on valtaisa, ja kodin sisustus on sanoisinko runsas. Itselleni tämmöinen on kauhistus, mutta tämähän on pelkästään makuasia. Hieman harhaisesti hän pitää löytöjään "säästönä" - vaikka oikea säästö on se, ettei osta mitään, mitä ei nyt ihan oikeasti tarvitse. Myydessään tavaroitaan hän usein hankkiikin ihan mukavasti satasen tai pari, mutta en tiedä, saako hän ns omiaan takaisin. Tämmöinen kaupankäynti on kuitenkin hänen intohimonsa. Hänellä kuluu varsin paljon aikaa tähän kaikkeen ja samoin yritykseen pitää kotia edes jonkinlaisessa järjestyksessä. Hän usein harmittelee säilytystilan puutetta. Minusta kyse on yksinomaan liiasta määrästä roipetta.

Minua ei vedä espanjaan mikään

en ole ikinä käynyt, eikä ole ikinä houkutellut käydäkkään

Hemmetti tätä rapistuvaa seinää 😖
Ei pysy tavallinen taulukoukku kiinni.
Kai nekin on sitten porattava.

Tarvitsen iskuporamiehen!!!
Laitoin Peran tulemaan. Voit ruveta riis.. laittaa jotain mukavaa päälle.

5ae27589e1accea87281fca4f73fd413.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom