Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Et kai ole luovuttanut osakeveivailujen suhteen? Vaikuttaisi, että Novo Nordis valuu tänään-huomenna uuteen ostopaikkaan. Nyt on taas ennätysmäärä ammuksia reservissä. Jos olisin yhtään hövelimpi rahankäyttäjä, niin lähtisi samantien uutta Possuautoa tilaukseen. Mutta ei voi "maanviljelijä" alkaa myymään traktoreita ja leikkuupuimureita.

Minä päädyin omegaan siksi, kun rupesin tuumailemaan että missä kaikissa tilanteissa kehtaisin r-kelloa käyttää ja tulin siihen tulemaan, että en välttämättä oikein missään

o-kelloa kehtaa

On tää kehopositiivisuus, että kehtais näyttää plösöä mahaa kaikissa tilanteissa. Pitäis olla myös kellopositiivisuus notta vois pitää sellaista kelloa minkä itse haluaa, missä tahansa tilsussa. Ettei tarvis häpeillä onko r vai o.

Eikö nimenomaan härmässä pitäisi olla tuollainen kultakello, jota kävin Zürihissa ihmettelemässä?

Sitten kun on terassilla patsastelemassa, voi hunteerata, paljonko se tiuku oikein repii ja kruunu tikittää.

Liitteet

• 20220509_140616.webp
    20220509_140616.webp
    56,2 KB · Katsottu: 25

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
On tää kehopositiivisuus, että kehtais näyttää plösöä mahaa kaikissa tilanteissa. Pitäis olla myös kellopositiivisuus notta vois pitää sellaista kelloa minkä itse haluaa, missä tahansa tilsussa. Ettei tarvis häpeillä onko r vai o.
Ennoo kyllä vielä sellaista tilannetta keksinyt missä ei voisi r-kelloa käyttää.

Mitään hitsaushommia en lähtisi se ranteessa tekemään, mutta muuten eijole rajoittanut elämää.

no Minä vähän kun pyörin tuola kapakoissa piireissä missä raha ei liiku niin parempi kun ei ole kynppitonnia ranteessa, härättäisi pian pahaa verta

esinmerkiksi viime la-aamuna noin klo 3:30 kaksi kyntia toimitteli kun ovat lähtössä syksyllä ulkomaille, että toisella tilillä jo olikin se kolmesataa millä saa lentoliput, mutta toisella ei vielä ollut: mutta onnekis veronpalautukse olivat tulossa ennen matkaa

tässävaiheessa nakkasin takin niskaan ja lähtin polkupyöräilemaan kotiin unille

vietn siis vapaa-aikani hyvin vasimilistiliittohenkisissä ympyröissä

mutta niitähän nuo culttuurihommat tuppaavat olla, ei minua haittaa, tavallaan hyvin viihdyttävää istua hiljaa ja kuunnella heidän höpinöitä, itse niihin sekaantumatta

viime Suvena tuli kyllä Sanomista kun, rehellinen kun olen, tunnustin äänestäneeni kokomuusta etellisissä vaaleissa

hinpunverran alkoi epäilyttämään, että kuinkas suvaitsevaisia nämä itseään suvaitsevaisena pitävän ovatkaan

Pitää kyl ite saada koko elämä täysin velattomaan kuntoon ennenkuin voi miettiä r-kelloa. Ja silti pitäs olla sen verran painetta tilillä, että kellon osto veis maksimissaan 5% rahoista. Ei muuten vaan pysty laittaan niin paljon rahaa kii kelloon, joka ostetaan oikeasti lähinnä muita varten. Toki itselle joo, mutta sen takia että muut huomais.

Ennoo kyllä vielä sellaista tilannetta keksinyt missä ei voisi r-kelloa käyttää.

Mitään hitsaushommia en lähtisi se ranteessa tekemään, mutta muuten eijole rajoittanut elämää.

uskaltaako se kädessä ampua?

o-kädessä ainakin suosoteltiin väkevästi, että golffia ei kannata lyödä se on haitallista koneistolle

Ei muuten vaan pysty laittaan niin paljon rahaa kii kelloon

jos sen perustelee itselle näin:

ostan tänään kynpitonnin r-kellon
ostan tänään kynpitonnin helkilöauton

kolmen vuoden kuluttua henkilöautosta saa vitosen? r-kellosta paljon enemmän

Minäkin uskon vahvasti, että o-kellonkaan hinta ei mene ikinä nollille vaan nelinumeroisen rahan siitä saa aina jos haluaa joskus päästä eroon

kello ja henkilöauto siis minulle harraste-esineitä

pystyisin elämään hyvin ilman kumpaakin, asunhan kaupungissa, maakuntakeskuksessa ja ajan näkee vaikka taskupuhelimesta, tai lakeudenrististä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom