#teamomegaköyhät
Aamulla aletaan taas tienaamaan rollea ja possuautoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#teamomegaköyhät
Aamulla aletaan taas tienaamaan rollea ja possuautoa.
Myöhäinen aamukahvi menossa, outoa että tähän aikaan on päivän ensimmäinen postaaja.
rolle
mikä vaivaa?
Et kai ole luovuttanut osakeveivailujen suhteen? Vaikuttaisi, että Novo Nordis valuu tänään-huomenna uuteen ostopaikkaan. Nyt on taas ennätysmäärä ammuksia reservissä. Jos olisin yhtään hövelimpi rahankäyttäjä, niin lähtisi samantien uutta Possuautoa tilaukseen. Mutta ei voi "maanviljelijä" alkaa myymään traktoreita ja leikkuupuimureita.r-kelloa
Minä päädyin omegaan siksi, kun rupesin tuumailemaan että missä kaikissa tilanteissa kehtaisin r-kelloa käyttää ja tulin siihen tulemaan, että en välttämättä oikein missään
o-kelloa kehtaa
Ennoo kyllä vielä sellaista tilannetta keksinyt missä ei voisi r-kelloa käyttää.On tää kehopositiivisuus, että kehtais näyttää plösöä mahaa kaikissa tilanteissa. Pitäis olla myös kellopositiivisuus notta vois pitää sellaista kelloa minkä itse haluaa, missä tahansa tilsussa. Ettei tarvis häpeillä onko r vai o.
On tää kehopositiivisuus, että kehtais näyttää plösöä mahaa kaikissa tilanteissa. Pitäis olla myös kellopositiivisuus notta vois pitää sellaista kelloa minkä itse haluaa, missä tahansa tilsussa. Ettei tarvis häpeillä onko r vai o.
Et kai ole luovuttanut osakeveivailujen suhteen?
Ennoo kyllä vielä sellaista tilannetta keksinyt missä ei voisi r-kelloa käyttää.
Mitään hitsaushommia en lähtisi se ranteessa tekemään, mutta muuten eijole rajoittanut elämää.
painetta tilillä
Ei muuten vaan pysty laittaan niin paljon rahaa kii kelloon