Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pahoittelut vielä yhdestä kellokuvasta, mutta niin hienosti osui tänään hetkellinen auringonpaiste, että pakko.

IMG_3554.webp

Mersulla takana reilu 2,5 vuotta ja 72 tkm. Korjaamokäyntejä tähän mennessä 12 kpl ja lisäksi kolme perushuoltoa. Samaan vikaan liittyviä korjaamokäyntejä useampi, esim väljän pyöränlaakerin paikallistaminen oli korjaamolle niin vaikeaa että vaati kolme käyntiä ja sentin klapin ennenkuin löysivät. Kehtasivat vieläpä kahden käynnin jälkeen väittää ettei järkyttävän kovaääninen laakerijollotus ajaessa johtunut pyöränlaakerista.
Edelliset kuusi vuotta ja 160 tkm Tojotalla. Vian takia korjaamokäyntejä 4-5 kpl. Huoltojen määrää ei voi muistaa kun varsinkin viimeisinä vuosina tein itse ja säästin.
Välissä ehti olla muutaman kuukauden japsiauto joka oli maanantaikappale, purin kaupat siitä.
Kaikki kolme ostettu 145-175 tkm ajettuina, diesel-nelikkoja.
Joutuu sitä Tojotaankin joskus osia vaihtamaan.

1000017868.webp

Mikä näiden revenneiden kierukoiden kanssa nykään? Mä oon siinä käsityksessa, että enää ei niin helpolla siivota repaleita pois, vaan annetaan olla ja jumpataan, sitte vasta reikää polveen, jos haittaa liikaa.
Yksityissektorilla leikkaus on välttämätön ja auttaa varmasti, eikä varmasti aiheuta nivelrikkoa vuosien aikana.
Yliopistossa leikkaus on ehdottoman kielletty, vaikka ihminen olisi työkyvytön lukkoilevan polven takia.

Totuus lienee jossain näiden välissä, imo.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Noniin. Tällainen perinteisen naisen irvikuva kun olen, niin nämä pullat valmistuivat valmistorttutaikinasta. 😇

Ja ovat vegaanisia 🙊

Liitteet

• IMG_3303.webp
    IMG_3303.webp
    72,4 KB · Katsottu: 2

Suositut

Back
Ylös Bottom