Massatasapainomalli vs. energiatasapainoteoria

Avasin uuden ketjun tälle aiheelle. Juu, tämä on tunnetusti hyvin tulenarka asia. Ja Mike tietysti päättää, onko tämä ketju OK. Vieraassa pirtissä kuunnellaan isännän sääntöjä.

Ystävällisin terveisin,

Anssi H. Manninen

Ja mainittakoon, että tässä ei ole tarkoitus esittää ”lopullisia totuuksia” mistään asiasta. Sen sijaan tarkoituksena on esittää uutta tietoa kehon massan ja sen koostumuksen säätelyn osalta.

Yksi salirottien ja fitnessmuikkeleiden kannalta mielenkiintoinen pointti on se, että massatasapainomalli ennustaa myös ns. body recomposition -tilanteet. Tämä tarkoittaa salirottakielellä sitä, että ”kasvaa vastaan”. Off-topic: Make oli tässä hommassa käytännön mestari. Hän tuli joskus vuosia sitten ennen prokisoja hakemaan ravintolisiä (lähinnä haarakejuisia aminoja). Miehen reidet olivat kisadieetillä kasvaneet niin isoksi, että oli vaikeuksia kävellä. LOL! Takareidet hinkkasivat vastaan.

Viimeksi muokattu:
Avasin uuden ketjun tälle aiheelle. Juu, tämä on tunnetusti hyvin tulenarka asia. Ja Mike tietysti päättää, onko tämä ketju OK. Vieraassa pirtissä kuunnellaan isännän sääntöjä.

Ystävällisin terveisin,

Anssi H. Manninen
EI mitään linkkejä minnekään blogeihin, eikä muutakaan mainostamista, asiasta voi keskustella yleisellä tasolla.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ok. Homma selvä. Kiitti!
Kaikki on okei jos pidetään noista säännöistä kiinni. Toki keskustelu pitää sitten olla juuri tästä aiheesta, ettei kukaan ala viemään offtopiksi ja sitten muut taas ei aleta maalittamaan Anssia suotta jos tää homma pysyy aiheessa ja asiallisena.

Eli ei mitään edellisen ketjun mukaista offtopikkia, turhia kuvia tai videoita, vaan asiaa aiheesta ainoastaan.

Pidetään tämä ketju asian piirissä, mutta jos Miken osalta OK niin saa laitaa kyssiä kehonkoostumukseen liittyviin yhdisteiden vaikutuksista. Ja niihin tulee raadollisen rehellisiä vastauksia. Tämä on tietysti jo lähtökohtaisesti hyvin tulenarkainen asia, joten ymmärrän hyvin, jos Mike pitää tätä huonona ideana.

Kun toimin aikoinaan Muscular Development -lehden johtavana tiedetoimittajana useamman vuoden, lukijamäärät romahtivat ellei lehdessä ollut juttuja laittomista kehonkoostumusta muokkaavista yhdisteistä. Meillä oli parhaillaan jotain 850 000 lukijaa. Weiderin lehdet olivat siinä vaiheessa muuttuneet täysin tuubaksi. Vaaleanpunaista hattaraa.

Viimeksi muokattu:
Tässä taas off-topic. Pieni muisto Muscular Development ajoilta. Ehkä tämä on kuitenkin foorumin aiheen hengen mukainen, okei? MuscleTech oli syytänyt meidän firmalle hyviä suuria summia rahaa mainosten muodossa. Mutta olin tietysti kiinnittänyt huomion siihen, että nämä MuscleTech-mainokset ovat silkkaa hevonpaskaa. Olin mäkkärissä syömässä ja joku ylimielinen hemuli MT-päädystä yritti kertoa minulle, että he haluaisivat osallistua kirjoitustoimintaani. Tämä tarkoitti siis käytännössä sitä, että luulivat voivansa sensuroida kirjoituksiani. Ilmoitin sille hepulle, että hän voi painua vittuun. Ja mikä oli seuraava tilanne? Pomon Cara-niminen sihteeri soittaa, että meillä on koko helvetti irti. Olin kuulemma haistatellut MT:n pääjohtajalle.

Ja haluaisin mainita, että Steve Blechman oli todella reilu pomo tänne suuntaan. Aiheutin kyllä erinäisiä häiriöitä, mutta tuo on reilu mies. Kerran oli hieman cashit vähissä ja ihmettelin, miksei palkkaa ole tullut. Siinä oli joku tekninen ongelma, mutta Steve ilmoitti firman kontrolliin, että laittaa sen palkan mulle heti TUPLANA.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom