Tämän ehtoon teen inventaariota.
Mitä ajattelit inventeerata?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ohitsekulkevia NAISia kapakan ikkunan läpi tiirailtuna?
alta kolmikymppinen mies, joka on ollut valtaosan aikuisiästään jonkinlaisissa suhteissa ja jolla olisi jatkuvasti vientiä vaikka joka suuntaan,
Mää menen kattomaan hamsteria.Tämän ehtoon teen inventaariota.
Pääsetköhän silittämään sitä?Mää menen kattomaan hamsteria.
Kun minä odotanen odota
henkkoht kaljavarastoista
Mulle pahinta/parasta on suomeenkin vuosi vuodelta voimakkaammin ajautunut liivittömyys naisilla. Se on täysin yks hailee mikä oma siviilisääty on kun vastaan tulee pitkät valot sitä imartelevassa paidassa niin mulla alkaa aivoissa apina hakkaa symbaaleja yhteen. Ja tämä ei ole mikään setämiehen kommentti pukeutua tai olla pukeutumatta liiveihin, sehän on ihan daamien oma valinta, kunhan vain kerron että omassa päässäni tapahtuu 40v iässäkin sellainen pikkupoikamainen punastelu/ihasteluPuhumattakaan lyhyistä hameista! Jatkuukohan puo trendi? Sehän näkyy joka vuosi enemmän ja enemmän.
Eihän siinä ole mitään helvetin järkeä vaan taustalla on jotain niin perustavanlaatuista elämänpelkoa ja epävarmuutta,
Niin, ei tämä taida ihan heti tästä.Näiltä sinun hatarilta "kyllä tämä tästä" vakuutteluilta häviää pohja, jos sitä koskaan on ollutkaan.
Sanoit, että tämä nainen sai sinua hetken kannateltua ennen syöksyä syvempään pimeyteen? Miten ajattelit suhteen kestävän moista dynamiikkaa?
Oot nyt hukassa ja se on elämää. Kukaan ulkopuolinen ei sitä voi fiksata, on itse löydettävä se polku valoon. Sanoit myös jossain, että ihan vielä toisella terapiakerralla ei päästy asiaan x. Uumoilen, että kannattaa alkaa laskemaan kvartaaleissa tai halffeissa![]()
Niin olisi. Poistin numeron puhelimesta. Kiitokset kaikille. En mä vakavissani ajatellut viestiä laittaa. Ei se mitään auta.Se olisi takuuvarmasti vain yksi hölmöily lisää ja vituttaisi hetken päästä. Jos ajattelet asiaa toisen osapuolenkin kannalta, niin kukaan ei kaipaa sekavia anteeksipyyntöjä ja muuta pää jumissa sepustettua soopaa miltään entiseltä säädöltä.
katso liitettä 270150
Ei ollut viinaa koneessa. Univaje ja loputon tyhjyys saa tuohon tilaan.Ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei.
Oletko ottanut viinaa kun noin hulluja puhut?
SUN EXÄ EI HALUA SUN ANTEEKSIPYYNTÖÄ. SE EI TARVITSE SUN ANTEEKSIPYYNTÖÄ.
Sinä vain itse haluat typerän exäsi takaisin. Ei se tule. Ei tule. Ei koskaan. Se ei ajattele sua ollenkaan.
Nyt jotain rotia nuori mies elämääsi.